صرفه جویی هزار برابری در هزینه‌های درمان با تقویت زیرساخت‌های بهداشتی

وزیر بهداشت گفت: تقویت زیرساخت های سلامت باعث صرفه جویی هزار برابری در هزینه های درمانی می شود.

به گزارش دکترنامه، دکتر بهرام عین اللهی در نشست فرمانداران اسلامشهر اظهار کرد: تکمیل شبکه بهداشت و درمان مورد تاکید مقام معظم رهبری بود و شهرستان اسلامشهر در این زمینه مشکل ساختاری، کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی دارد که باید به آن توجه شود. سریع حل شود

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران برای تکمیل شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برنامه هایی دارد که اجرایی می شود.

وزیر بهداشت خطاب به فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه استقرار شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر باید در سفر بعدی تکمیل شود، گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد در صورت آغاز عملیات ساخت، توسعه و تکمیل شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر اقدام کند. فرماندار زمین فراهم می کند. زیرا تقویت زیرساخت های سلامت باعث صرفه جویی هزار برابری در هزینه های درمان می شود.

وی همچنین از مدیران پروژه بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر تقدیر کرد و از آنها خواست طبق برنامه ریزی های انجام شده کار ساخت بیمارستان و تکمیل فازهای یک و دو را ادامه دهند تا افراد فاقد اسلامشهر از خدمات درمانی متخصصان برخوردار شوند. و پزشکان و امکانات بیمارستانی در اسرع وقت

افزایش 300 درصدی تخت های بیمارستانی در اسلامشهر

وزیر بهداشت، درمان، پرستاری و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان 400 تختخوابی در حال ساخت اسلامشهر گفت: این بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران است و بهترین پزشکان و متخصصان این دانشگاه خواهند بود. بیا اینجا . بیمارستان.

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی با بیان اینکه سه ماه پیش از این بیمارستان بازدید کردیم، افزود: در حال حاضر مراحل تکمیل این بیمارستان پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم اورژانس و درمانگاه آن را برای مسلم شهر راه اندازی کنیم. آخر سال بفرستیم

وی با بیان اینکه همه بیمارستان ها در سال آینده به بهره برداری می رسند، گفت: متأسفانه در تهران در توزیع امکانات درمانی نابرابری داریم و اکثر بیمارستان ها در شمال تهران قرار دارند اما جنوب تهران بیمارستان های کمتری دارد. امکانات.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه با بهره برداری از این بیمارستان 400 تختخوابی اکثر مشکلات مراقبتی مسلم شهر حل می شود، تصریح کرد: خوشبختانه این بیمارستان زیر نظر بهترین دانشگاه علوم پزشکی دنیا قرار دارد. ایالتی، دانشگاه تهران و انشالله بهترین پزشکان و متخصصان به این بیمارستان خواهند آمد، به منطقه خواهند آمد.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه های دولت با محوریت عدالت و خلع ید در منطقه جنوب استان تهران، چندی پیش بیمارستان ملارد و بیمارستان شهرری فیروزآبادی را افتتاح کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین با بیان اینکه بیمارستان در حال ساخت اسلامشهر تاکنون 68 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا یک سال آینده این بیمارستان به بهره برداری کامل برسد، گفت: سرانه تخت در اسلامشهر. این منطقه از بسیاری از مناطق محروم کشور پایین تر است. امیدواریم با بهره برداری از این بیمارستان، کمبود در این حوزه به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

با تاکید بر اینکه در صورت تایید وزیر بهداشت این بیمارستان تبدیل به بیمارستان امام خمینی (ره) خواهد شد. 2 تا بتوانند از محضر استاد بیمارستان امام استفاده کنند و افزود: مزیت این بیمارستان این است که در زمینی به مساحت 7 هکتار و در فضایی وسیع و شیک قرار دارد. ساخت بیمارستان جدید در مجاورت فرودگاه امام خمینی (ره) در دست ساخت است که می تواند به توسعه گردشگری سلامت در منطقه کمک کند.

بازدید وزیر بهداشت از کلینیک تخصصی مستقل قمیه اسلامشهر زیر نظر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و بازدید از بخش های مختلف این کلینیک و گفتگو با کادر بهداشتی و درمانی و بیماران آن.

حسین حبیبی – فرماندار اسلامشهر وی همچنین در این دیدار بازدید و حضور وزیر بهداشت در میدان را مایه امیدواری مردم منطقه دانست و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری امید در این جامعه دولت قدرت حکومت است.

در این دیدار مهدی سیریفیان نماینده مردم تهران در مجلس، همزمان با قدردانی از توجه وزیر بهداشت به اسلامشهر خواستار اجرای برنامه های محرومیت زدایی به ویژه رفع محرومیت از سلامت و بهداشت و درمان شد. درمان پزشکی در این شهر

در این جلسه، بهینه سازی توزیع بهورزان، تبدیل پوسکماهای اجاره ای به خصوصی، اجرای طرح پزشک خانواده و سامانه ارجاع، رفع همه جانبه کمبود پوستکما و سایر مشکلات بهداشتی در اسلامشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا