آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

آخرین و جدیدترین آمار ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا 23 شهریور 1401

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: طی 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی بر اثر کرونا در استان گزارش شده و مجموع جان باختگان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به 1147 نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد غلام نژاد اظهار کرد: در حال حاضر 57 بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند که 13 نفر از آنها قطعی مبتلا و 6 بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

غلام نژاد افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 98 هزار و 624 نفر بهبود یافته اند.

وی با اشاره به آزمایشات انجام شده در استان در 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: 27 درصد از 161 نمونه دریافتی از آزمایشگاه استان که شامل PCR و تست سریع بود مثبت بوده است.

غلام نژاد با بیان اینکه هر روز بر تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزوده می شود، گفت: پیش بینی می شود در روزهای آینده بر تعداد بیماران بیمار و فوتی ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شود.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن علائم بیماری کرونا با پزشک مشورت کنند و درمان لازم را برای جلوگیری از انتقال این بیماری به سایر اعضای خانواده و دیگران انجام دهند.

غلام نژاد مهم ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از عادی سازی این بیماری دانست و افزود: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا و ایجاد مصونیت در برابر این بیماری خطرناک اقدام کنند و همه موارد خود را تکمیل کنند. برنامه واکسیناسیون و تزریق دوز یادآوری.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای به حمایت و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا