عکس | تیک خاکستری و برچسب جدید اکانت‌های رسمی در توییتر

به نظر می رسد توییتر بالاخره یک نقص مهم را در ارائه تیک آبی با سرویس Blue پذیرفته است و برای این منظور می خواهد در کنار تیک های جدید خاکستری از برچسبی به نام Official استفاده کند. این برچسب به مقامات دولتی، شرکت ها و شخصیت های شناخته شده داده می شود تا بین این گروه و گروهی از کاربرانی که اخیراً Twitter Blue را خریداری کرده اند، تفاوت قائل شوند.

استر کرافورد که مسئولیت رهبری پروژه آبی توییتر جدید را بر عهده دارد، در توییتی در این باره نوشت: “بسیاری از شما پرسیده اید که چگونه مشترکان توییتر تیک بلو را از حساب های تایید شده رسمی تشخیص دهید. به همین دلیل است که در زمان انتشار. [بلو] ما برچسب رسمی را برای حساب‌های انتخابی منتشر می‌کنیم.”

به گفته کرافورد، حساب‌هایی که این برچسب را دریافت می‌کنند شامل مقامات دولتی، شرکت‌ها، شرکای تجاری، رسانه‌های بزرگ، ناشران و برخی از شخصیت‌های مشهور می‌شود. البته داشتن تیک آبی به این معنی نیست که به طور خودکار برچسب رسمی را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، استیکرها را نمی توان خریداری کرد و توییتر به تنهایی تصمیم می گیرد چه کسی آنها را داشته باشد.

تیک خاکستری جدید در صفحه حساب توییتر

برای مثال کرافورد عکسی از اکانت @Twitter گذاشته که این تگ را دارد اما در عمل اگر به صفحه بروید نمی توانید تگ را ببینید. دلیل این اختلاف ممکن است این باشد که سرویس آبی توییتر هنوز راه اندازی نشده است. همچنین، مشخص نیست که آیا این برچسب فقط از داخل صفحات نمایه افراد قابل مشاهده است یا در هنگام مشاهده توییت ها نیز قابل مشاهده خواهد بود.

تیک خاکستری عکس و برچسب جدید از حساب رسمی توییتر

از زمان معرفی نسخه جدید سرویس توییتر آبی، انتقادات زیادی به ایلان ماسک وارد شده است. کاربران معتقدند که این تغییر باعث می شود تیک آبی هدف اصلی خود را از معرفی حساب های رسمی از دست بدهد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که مدیریت جدید توییتر کمی عقب نشینی کرده و پس از تاخیر در راه اندازی این سرویس تا پس از انتخابات میان دوره ای آمریکا، اکنون برچسب Official را به عنوان راه حلی برای این مشکل معرفی کرده اند.

تنها سوالی که پیش می آید این است که اگر برچسب رسمی جایگزین نسخه قبلی تیک آبی شود، نسخه جدید تیک آبی چه خواهد کرد؟

5858

دکمه بازگشت به بالا