افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش شفاف، وزیر بهداشت گفت: در شهرستان هندودر کارهای بسیار جالبی انجام شده، مرکز جامع سلامت بسیار کامل با کمک خیرین راه اندازی شد و تجهیزات توسط وزارت بهداشت تامین شد. و در حال حاضر مرکزی در شازند وجود دارد که حدود 70 درصد آن در 2000 متر مربع تکمیل شده و از نظر خدمات بهداشتی و درمانی مجهز است.

عین اللهی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای پزشک خانواده و گسترش این طرح ها جزو برنامه های وزارت بهداشت است، در مراکزی که امروز افتتاح شد، پزشکان خانواده سطح 1 در یک فایل الکترونیکی و به طور کامل در این مراکز انجام می شود. .

وی افزود: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که در اسفند ماه سال جاری افتتاح می شود و یک مرکز 24 ساعته و 24 ساعته از خدمات کامل بهداشتی برخوردار خواهد بود.

عین اللهی تصریح کرد: بعد از شازند عازم اراک می شویم و از بیمارستان ولیعصر (عج) بازدید می کنیم این بیمارستان یکی از بیمارستان های بسیار بزرگ اراک است که 400 تختخواب خواهد داشت و در سفر ریاست جمهوری در سفر استانی رئیس جمهور 400 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. استان تنگاه امیدواریم این مرکز بتواند به یکی از پیشرفته ترین مراکز کشور تبدیل شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از ابتدای دولت تا امروز 850 پروژه بزرگ بهداشتی را افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال تعداد پروژه ها به 2 هزار پروژه می رسد که در تاریخ کشورمان بی سابقه است. در حال حاضر 79 مرکز درمانی با حدود 10800 تخت راه اندازی شده و تا پایان امسال 7700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به مردم کشورمان ارائه کنیم.

افتتاح دو پروژه بهداشتی در شهر توره شازند

پایگاه موقت 115 خیرساز شهر توره به نام مرحوم مشهدی احمدی بقش و خانم زنگنه در عرض یک سال و نیم.

مساحت زمین این پایگاه 1.25 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع می باشد و همچنین پارکینگ اتوبوس آمبولانس نیز در کنار این پایگاه در زمینی به مساحت 340 متر مربع در حال احداث است.

همچنین کوسن هوای اضطراری شهر توره در مدت 3 ماه و در زمینی به مساحت 2150 متر مربع ساخته شد و برای آن که یکی از 12 کوسن هوای استان مرکزی است حدود 200 میلیون تومان هزینه شد. صرف کرد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت شهری و دهیاری توره بازدید کرد.

وی در مراسم افتتاح این مرکز اورژانس گفت: شهرستان توره با توجه به موقعیت جغرافیایی و ترافیک سنگین نیاز به احداث این مرکز اورژانسی داشت که توسط خیرین سلامت ساخته شده بود که از خیرین این پایگاه تشکر می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا