دشمنان در فضای مجازی فعال هستند و چشن‌ها و ذهن‌ها را مشغول کردند

جانشین فرمانده کل سپاه:

دشمنان در فضای مجازی فعال هستند و چشن‌ها و ذهن‌ها را مشغول کردند

سردار فدوی با بیان اینکه تخلفی در عهد الهی صورت نگرفته است، گفت: اشرار دنیا در کشور اقتدار دارند و او در صدد افزایش آن است. دشمنان در فضای مجازی فعال هستند و اشتها و ذهن ها را به خود مشغول می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی آنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم یادواره شهدای جهادگر که عصر امروز دوشنبه 7 آذر 1401 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: که خداوند متعال بهترین نتیجه را به جبهه حق داده است .

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شرور دنیا به ما حمله کردند و اقدامات علیه جبهه حق تا امروز به شکل های مختلف و بی سابقه ادامه داشته است. . متوقف کردن. جبهه جعلی شیطان بزرگ و همه گروه های وابسته به آن علیه ما می جنگند.

وی افزود: نتایج و پیروزی های این جنگ مستمر علیه کشورمان با جبهه حق است و آمریکا تا به امروز یک پیروزی نداشته است زیرا خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که من در جبهه حق هستم و در آنجا خواهم بود. هرگز زمانی نباشد که حزب خدا پیروز نشود.” باید مواظب انجام تکالیف و قرار گرفتن در مقابل حق و جانب خدا باشیم.

سردار فدوی تصریح کرد: در این 44 سال انقلاب اسلامی و همه ارکان نظام به وظیفه خود عمل کردند. ما ایستاده ایم و دشمنان ما همیشه نگران این هستند که دامنه انقلاب اسلامی از حد گذشته و از اینکه نفوذ ما به آمریکا رسیده است عصبانی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توانمندی و ظرفیت عنصر ثابتی نیست، افزود: شیوه کار جهادی متفاوت است و فقط باید برای خدا گام برداشت. برای پیروزی باید به بهبود توانایی ها و توانایی های خود ادامه دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه تخلفی در عهد الهی صورت نگرفته است، گفت: اشرار دنیا در کشور اقتدار دارند و او در صدد افزایش آن است. دشمنان در فضای مجازی فعال هستند و اشتها و ذهن ها را به خود مشغول می کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج جهاد سازندگی با دستور فرمانده کل قوا تأسیس شده است، افزود: بسیج سازندگی باید همانند جهاد سازندگی و با توجه به شرایط موجود انجام دهد. گروه های مختلف در داخل سپاه در همین راستا فعالیت می کنند و در بلایای طبیعی، پروژه های ملی، ساخت بنادر جنوب، پتروشیمی های بزرگ و اقدامات جهادی فعال هستند.

سردار فدوی به پروژه آبرسانی در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: کارهای بزرگی انجام شده که مختص طیف و صنف خاصی نیست و این نعمت بزرگی است که خیر این کار به ما بازگردد.

جانشین فرمانده کل سپاه به جنگی که غربی ها علیه زنان و روسری به راه انداختند اشاره کرد و یادآور شد: زنان باید خط مقدم این جنگ باشند و مردان نمی توانند خط مقدم باشند. شر آمریکایی ها از شیطان سرچشمه می گیرد و نبرد سختی است که زنان باید در آن بجنگند.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا بزرگ هستند، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یکی از برکات بزرگی است که در سراسر کشور گرامی داشته می شود و شهدا می توانند شفاعت همه ما باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا