سلامت و دانش

خبرنگاران “کرونا” را روایت می‌کنند

تجربیات روزنامه نگاران اجتماعی و بهداشتی دولت طی ماههای شیوع ویروس کرونا در قالب 10 داستان در قالب کتاب منتشر شد.

به گزارش دکترنامه ، گروهی از روزنامه نگاران اجتماعی و بهداشتی تصمیم گرفتند تجربیات شخصی یا اجتماعی خود را در طول ماه های شیوع ویروس کرونا در کشور در قالب 10 داستان در قالب کتاب منتشر کنند.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ، در فراخوان مشترک روزنامه نگاران اجتماعی و بهداشتی کشور آمده است: “فکر نمی کنیم امروز بعدازظهر و عصر که 9 ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد ، بد باشد.” بیایید خاطرات خود را از دوران کرونا به شکل روایت بنویسیم.

طبق این فراخوان ، روایتی باید توسط خبرنگار ارائه شود و هر خبرنگار می تواند روایتی از تجربیات شخصی یا اجتماعی خود را در کرونا یا اطراف آن منتقل کند.

همچنین روایت ها باید در قالب Word 2003 یا Doc Doc ذخیره شوند و تا تاریخ 1 ژانویه به آدرس 10revayatcorona@gmail.com ارسال شوند.

هر روایت بر اساس پیشخوان Word حداقل برای 3000 و حداکثر 6000 کلمه مجاز است و در نهایت 10 اثر از مجموعه آثار دریافت شده و با اجازه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک کتاب منتشر می شود.

طبق این فراخوان ، قرار نیست روایت گزارشی باشد و برای جلب نظر عموم مردم ، اولویت آن روایت شفاهی است که نزدیک به داستان باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا