عمومی

استاندار: البرز در برنامه هفتم توسعه کشور نقش پررنگی ایفا کند

به گزارش دکترنامه از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیدار با روسای سازمان ها و پرسنل که روز شنبه انجام شد، با اعلام اینکه البرز از ابتدا با پایه اعتباری ضعیف مستقل بوده است، افزود: رشد سرانه و زیرساخت نیست. متناسب با موقعیت استان، رشد جمعیت و افزایش تعداد مهاجران.

وی ادامه داد: اکنون از بسیاری جهات مهم سرانه مانند بهداشت و آموزش فقیرترین استان کشور هستیم.

عبداللهی گفت: از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان انتظار می رود برنامه ها و برنامه ریزی های لازم و پیگیری با کارشناسان و نیروهای ویژه برای جبران عقب ماندگی های استان داشته باشد.

وی افزود: اکنون سازمان های مدیریت برنامه ریزی استان ها باید با ابتکارات و راهکارهای اساسی نسبت به جذب اعتبارات در بخش های مختلف اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: اکنون طرح های توسعه هفت کشور در حال تدوین است و البرز باید در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: شاخص های توسعه البرز از توسعه نیافتگی و ضعف جدی رنج می برند بنابراین لازم است با دلسوزی و مبارزه مضاعف ضعف را جبران کنیم.

عبداللهی گفت: دولت سیزدهم در طول زمان برای حل مشکلات مردم گام ها و تلاش های جدی را برداشته و در این مسیر هدر نخواهد داد و باید در مواضع مختلف با سیاست های کلان دولت همسو باشیم.

وی افزود: معتقدم استان البرز ظرفیت های زیادی دارد اما باید در سایه وحدت و انسجام عمل کرد و برای بهره برداری از فرصت ها تلاش شبانه روزی داشت.

48

دکمه بازگشت به بالا