سلامت و دانشکسب و کار ویژه

معرفی بهترین برند کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

حتما سوال پر تکرار برای شما هم پیش آمده  که چه ضد آفتابی را خریداری کنیم؟ بهترین کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست چیست؟ در این مقاله به معرفی بهترین برند کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست خواهیم پرداخت.

یکی از اصلی ترین عوامل لک و کدر شدن پوست صورت را می توان نور خورشید معرفی کرد، استفاده از ضد آفتاب مناسب و روشن کننده می تواند از بروز لک و کدر شدن پوست صورت جلوگیری کند، همچنین ضد آفتاب می تواند از پوست در برابر سرما و گرمای هوا و حتی آلودگی هوا محافظت کند.

برخی از ضد آفتاب ها خاصیت روشن کنندگی پوست دارند و پوست را روشن و شفاف می کنند.

مهم ترین نکات خرید کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

  • مهم ترین موردی که باید برای خرید کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست در نظر بگیرید، توجه به ترکیبات آن ها است.
  • میزان محافظت ضد آفتاب از پوست در برابر آفتاب SPF است، حداقل میزان آن 30 است که از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافطت می کند.
  • از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کرد به کار بردن ترکیبات و عصاره های روشن کننده همچون خیار، شیرین بیان، عصاره لیمو، انواع ویتامین E، B ، C در ضد آفتاب می باشد.
  • توجه داشته باشید که ضد آفتاب های رنگی خاصیت ضد لک ندارند و ضد آفتاب های بی رنگ ضد لک هستند.
  • ضد آفتابی را خریداری کنید که دارای رطوبت رسان است و از خشک شدن پوست صورت در برابر نور خورشید جلوگیری کند.

معرفی بهترین برند کرم ضد آفتاب و روشن کننده پوست

کرم ضد آفتاب و روشن کننده لافارر

لافارر یکی از برندهای ایرانی با کیفیت است که استفاده از ضد آفتاب و ضد لک آن موجب محافظت از پوست در برابر اشعه ی خورشید می شود، این ضد آفتاب دارای SPF 30 ،40، 50 بوده و استفاده از آن به افزایش رطوبت پوست صورت کمک می کند.

کرم های لافارر مناسب افرادی است که به صورت مستمر در معرض اشعه های خورشید و آفتاب قرار دارند، استفاده از کرم های ضد آفتاب لافارر موجب کاهش مشکلات ناشی از اشعه ماوراء بنفش شده، علاوه بر این پوست را روشن و شفاف کرده و از چین و چروک صورت و لک و آکنه پوست جلوگیری می کند.

کرم ضد آفتاب و روشن کننده پریم

پریم از دیگر برند های مطرح ایرانی است که صاحب شرکت سی گل بوده و به تولید انواع ضد آفتاب درSPF  های مختلف می پردازد و از پوست در برابر اشعه های IR و UVB و UVA خورشید محافظت می کند، این برند در انواع مختلف مناسب پوست خشک، چرب، نرمال و حساس است.

استفاده از بهترین کرم های ضد آفتاب پریم علاوه بر محافظت از پوست صورت روشن سازی پوست را انجام می دهد و به افزایش شفافیت پوست کمک می کند.

کرم ضد آفتاب و روشن کننده شون

شون از محصولات آلمانی است که تحت لیسانس ایران و ترکیه تولید می شود، شون دارای ضد آفتاب های با کیفیت است که به علت ترکیباتی که دارند با پوست افراد سازگاری بالایی داشته و آسیبی به پوست صورت افراد وارد نمی کنند.

علاوه بر این که کرم های ضد آفتاب شون از پوست در برابر اشعه های آفتاب محافظت می کنند، دارای خواص ضد التهابی، التیام بخش و روشن کننده است و موجب افزایش رطوبت پوست صورت می شود.

کرم ضد آفتاب و روشن کننده نئودرم

نئودرم یکی از برند های معتبر است که کرم ضد آفتاب و روشن کننده آن از کاربردی ترین و مطرح ترین محصولاتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

ضد آفتاب و روشن کننده های نئودرم از پوست صورت در برابر اشعه های مضر آفتاب مراقبت کرده و علاوه بر آن می توانند به روشن کردن کردن پوست صورت کمک کنند.

کرم ضد آفتاب و روشن کننده سان سیف

سان سیف از دیگر برندهای با کیفیت ایرانی است که به تولید کرم ضد آفتاب های با کیفیت می پردازد، این کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کرده، ضمن این که این ضد آفتاب دارای خواص تقویت کنندگی و روشن کنندگی پوست است و تیرگی ها و لک های پوست را برطرف می کند.

کرم ضد آفتاب و روشن کننده الارو

الارو از دیگر برند های مشهور فرانسوی است که به تولید ضد آفتاب و روشن کننده پوست می پردازد ، این کرم ضد آفتاب در  SPF های مختلف تولید شده و از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند و پوست را روشن و شفاف می کند.

ضد آفتاب و روشن کننده درماتیپیک

درماتیپیک از برندهای با کیفیت ایرانی است که دارای محصولاتی با فرمولاسیون فرانسوی می باشد، این ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب موجب کاهش لک های ناشی از نور خورشید شده و موجب روشن شدن پوست صورت می شود.

استفاده از شیرین بیان و ویتامین C در ترکیبات این ضد آفتاب به خاصیت روشن کنندگی آن کمک می کند.

ضد آفتاب و روشن کننده مای

مای از دیگر برندهای محبوب ایرانی است که به تولید بهترین ضد آفتاب ها و روشن کننده های پوست می پردازد، استفاده از ضد آفتاب هاب مای از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده و موجب نرمی و لطافت پوست و رفع لک ها خواهد شد.

سی گل ضد آفتاب و روشن کننده

برند سی گل از دیگر برندهای ایرانی است که به تولید انواع ضد آفتاب های روشن کننده و با کیفیت می پردازد که از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کرده و پوست را آبرسانی می کند.

آردن ضد آفتاب و روشن کننده

برند آردن از دیگر برندهای ایرانی است که به تولید ضد آفتاب روشن کننده می پردازد که علاوه بر محافظت از پوست، موجب روشن شدن پوست صورت می شود، کرم های ضد آفتاب آردن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خاصیت ضد لک و تیرگی نیز دارند.

هیدرودرم ضد آفتاب و روشن کننده

هیدرودرم از دیگر برندهای ایرانی است که دارای ضد افتاب هایی درSPF  های مختلف بوده و از آن برای محافظت از پوست صورت در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری کرده و دارای خواص روشن کنندگی پوست می باشد.

منبع : https://cutt.ly/lwzYA3kx

دکمه بازگشت به بالا