سلامت و دانش

توصیه های مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

بیشتر خانم ها یکی از نگرانی های اصلی در مورد داشتن بهترین کرم ضد عفونی کننده برای پوست صورت خود را دارند. معمولاً در دوران نوجوانی ، خانم ها جوش های صورت را تجربه می كنند كه بعداً اثر جوش های صورت را دارند.

در این موارد بهترین گزینه استفاده از کرم لایه بردار پوست است. کرمهای لایه برداری پوست را با از بین بردن لایه های فوقانی ، جوان سازی و جوانسازی پوست می کنند. جوش ها نیز با برداشتن لایه پوست از بین می روند و باعث ایجاد پوستی صاف می شوند. بنابراین ، یکی از نیازهای اصلی خانمها خریدن کرم لایه برداری مناسب است. البته لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین کرم لایه برداری پوست می توانید بهترین متخصص پوست و مو در تهران یا ایران را انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

اگر به دنبال بهترین کرم لایه برداری پوست هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید. هدف از این مقاله بررسی نکات مهمی است که ما به خانمهای عزیز پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید کرم های لایه برداری به آنها توجه کنند تا بتوانند با توجه به وضعیت پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

چرا پوست ما به پوست احتیاج دارد؟

دلیل نیاز پوست به لایه بردار این است که پس از مدتی سلولهای مرده روی سطح پوست مستقر می شوند و سلولهای زنده نیاز به تعویض دارند ، بنابراین لایه بردار سلولهای مرده را از روی پوست خارج می کند. به طوری که سلولهای زنده می توانند رشد کرده و پوست جوان تر به نظر برسد.

لایه برداری به روش های مختلفی انجام می شود ، ساده ترین روش استفاده از کرم لایه برداری است.

بنابراین ، اگر احساس می کنید پوست صورت شما نیاز به لایه برداری دارد ، به دنبال کرم لایه برداری خوبی باشید.

قبل از خرید کرم لایه بردار ، با نوع پوست خود آشنا شوید.

برای انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده پوست خود ، باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید مطابق با شرایط پوستی کرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که می دانید کلیه محصولات آرایشی با توجه به نوع پوست طبقه بندی می شوند. کرم ضدعفونی کننده در انواع مختلفی متناسب با هر نوع پوستی در بازار موجود است.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

پوست روغنی برای لایه برداری باید بداند:

اگر پوست شما روغنی است و می خواهید لایه برداری کنید ، بهتر است بیش از یک بار در هفته از کرم لایه برداری استفاده نکنید. از آنجا که استفاده بیش از حد از لایه بردارها می تواند منجر به تشکیل غدد سباسه روی پوست شما و بدتر شدن آکنه شود.

نحوه استفاده از پوست طبیعی از کرم لایه برداری

اگر پوست نرمال دارید ، از پارچه ای مرطوب استفاده کنید تا کرم لایه بردار را بمالید و حوله را با کرم براق کننده مرطوب کنید و روی پوست خود بمالید. بهتر است حدود 10 ثانیه صورت خود را با کرم ماساژ دهید. این امر باعث می شود که کرم لایه بردار روی پوست شما بهتر عمل کند.

پوست خشک و حساس باید بیشتر مراقب لایه برداری باشد.

با توجه به حساسیت بیشتر پوست خشک ، برای لایه برداری باید مراقبت بیشتری کنید. همچنین ، حتماً کرم هایی را انتخاب کنید که ضعیف تر برای خرید لایه بردارها هستند. زیرا پوست شما فقط به سلولهای مرده نیاز دارد تا از سطح پوست خارج شود. هرگز فراموش نکنید که پوست خود را قبل از استفاده با مرطوب کننده خیس کنید و بعد می توانید از ماساژ دهنده پوست از یک لایه بردار استفاده کنید.

مکان پزشکان با بیش از هزار بازدید ماهانه ، یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه لوازم آرایشی ، بهداشتی و زیبایی است. کلیه بازدید کنندگان سایت پزشک در زمینه های زیبایی و سلامتی علاقه مند هستند. بنابراین تبلیغات در سایت پزشکان برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکت هایی که در زمینه پزشکی و زیبایی فعالیت می کنند می توانند کاملاً هدفمند باشند،

انتخاب کرم برای پوست ترکیبی

پوست ترکیبی تا حدودی روغنی و خشک است. این نوع پوست بصورت تی شکل است به این معنی که پیشانی ، بینی و چانه پوست روغنی دارند اما مناطق دیگر مانند لب و اطراف چشم خشک هستند. بنابراین ، برای انتخاب یک کرم لایه بردار ، باید شرایط پوستی روغنی و خشک را در نظر بگیرید و یک کرم را انتخاب کنید که برای هر دو شرایط مناسب باشد.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

توصیه می کنیم برای خرید پوست ترکیبی از اسکراب های پوستی بسیار ملایم مانند اسکراب استفاده کنید. همچنین ایده خوبی است که بعد از استفاده از کرم ضدعفونی کننده ، یک کرم تغذیه کننده بر روی پوست خود بمالید. زیرا پوست بعد از لایه برداری ، مواد مغذی را به خوبی جذب می کند.

انواع کرم های لایه برداری را بدانید.

قبل از خرید بهترین کرم ضد عفونی کننده ، بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید با توجه به شرایط پوستی خود بهترین نوع کرم را انتخاب کنید. اما به طور کلی کرم های لایه برداری به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول از ترکیبات محلول در چربی تشکیل شده و برای پوست های روغنی مناسب است و دسته دوم ترکیبات محلول در آب است و برای پوست های خشک استفاده می شود. برخی از این لایه بردارها برای از بین بردن چین و چروک ساخته شده اند ، در حالی که برخی دیگر برای از بین بردن آکنه و جوش ها استفاده می شود. بنابراین به این فکر کنید که هدف شما از لایه برداری و انتخاب کرم خود بر این اساس چیست.

استفاده از لایه برداری بسیار قوی هرگز توصیه نمی شود.

هرگز از لایه برداری های بسیار قوی که غلظت بالایی دارند استفاده نکنید. دلیل این امر این است که چنین کرم هایی فقط در صورت لزوم توسط پزشک تجویز می شود. بنابراین ، بهتر است وضعیت پوست خود را برای انتخاب یک لایه بردار ارزیابی کنید و کرم خود را با توجه به قوی بودن یا ضعیف بودن کرم انتخاب کنید ، و همچنین نتیجه ای که قصد دارید با استفاده از پوست آن را بگیرید.

در روزهای اول لایه برداری و وضعیت پوست بدتر می شود

توجه داشته باشید که در چند روز اول استفاده از کرم ضد عفونی کننده پوست شما رو به وخامت می رود. اما نگران نباشید. شاید فکر کنید جوش ها و آکنه ها فقط در سطح بیرونی پوست شما قرار دارند ، اما حقیقت چیز دیگری است. همچنین در زیر پوست شما آکنه وجود دارد. بنابراین هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید و سطح بیرونی پوست شما بهبود می یابد ، سطح زیر جلدی پوست قابل رویت می شود و این باعث می شود آسیب لایه زیر جلدی به سطح پوست برسد و برای شما روشن شود. اما فکر می کنید پوست شما بدتر می شود. این حالت دوام چندانی ندارد و پس از یک دوره لایه برداری پوست شما به تدریج بهبود می یابد و در نهایت به پوستی صاف و تابشی تبدیل می شود.

استفاده از کرم های لایه برداری محدود است.

پس از انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده و شروع به درمان ، باید بدانید که محدودیت هایی در استفاده از آن وجود دارد. بنابراین ، اگر از کرم لایه برداری بیش از حد استفاده کنید ، پوست شما واکنش نشان داده و سلامت پوست شما در معرض خطر خواهد بود.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

بنابراین بسته به شرایط پوست و توصیه پزشک باید از کرم ضد عفونی کننده استفاده کنید. به عنوان مثال ، برخی افراد استفاده از آن را یک بار در روز توصیه می کنند ، و برای برخی دیگر ، استفاده از کرم لایه برداری یک بار در هفته کافی است.

قبل از استفاده از کرم لایه برداری ، باید بدانید:

حال اگر بهترین کرم ضد عفونی کننده را برای خود انتخاب کرده اید ، باید قبل از استفاده چند نکته را بدانید و طبق آن از کرم استفاده کنید:

  • چند روز اول ، ابتدا کرم ساعد را تست کنید تا مطمئن شوید پوست شما پاسخ نمی دهد.
  • بعد از انجام آزمایش ، خوابیدن به مقدار بسیار کمی روی صورت حساس تر باشد ، از کرم استفاده کنید.
  • و پس از آن ، اگر واکنش نشان ندهید ، می توانید از کرم بیشتری استفاده کنید.
  • هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید ، پوست شما نازک تر و حساس تر می شود و باید بیشتر مراقب پوست خود باشید و کمتر در معرض نور خورشید باشید.
  • همچنین هنگام خروج از خانه حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

حرف آخر

بسیار مهم است که سلامت پوست شما زیبا باشد. بنابراین حتما به اندازه کافی مراقب باشید که یک کرم لایه بردار انتخاب کرده و بهترین کرم لایه بردار پوست را برای حفظ زیبایی و شادابی چهره خود انتخاب کنید.

با تشکر از شما برای پیوستن به ما در این مقاله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا