یکی از علائم ابتلای خفیف به کرونا

اخبار آفتاب:

انتظار می رود افراد مبتلا به بیماری شدید Covid-19 که در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان تحت مداوا هستند ، به طور کامل بهبود یابند.

با این وجود شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بیماران مبتلا به Covid-19 خفیف که در خانه معالجه می شوند می توانند مدت طولانی تهوع و بیماری را تجربه کنند.

یکی از علائم بیماری خفیف کرونر قلب

خستگی بیش از حد ، تپش قلب ، درد عضلات ، سوزن سوزن شدن و بسیاری از علائم دیگر برخی از عوارض جانبی کوراو ویروس هستند.

حدود 10 درصد از 3.9 میلیون داوطلب در این مطالعه بیش از چهار هفته این علائم را تجربه کردند.

خستگی مزمن که معمولاً بیشتر از شش هفته ادامه دارد ، عارضه بیماریهای مختلفی است و باعث می شود فرد معلول شود.

به گفته Science Alert ، بیماری Covid-19 تنها دلیل خستگی مزمن نیست. خستگی طولانی مدت عارضه سایر بیماریهای عفونی است.

وقتی صحبت از خستگی مزمن می شود ، تأکید بر درمان موثر بیماری زمینه ای است زیرا درمان بیماری زمینه ای می تواند خستگی را کاهش دهد. با این حال ، درمان خاصی برای عفونت های ویروسی وجود ندارد و از آنجا که Covid-19 یک بیماری جدید است ، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی کنترل و درمان خستگی ناشی از آن وجود ندارد.

با این حال ، به بیماران دارای خستگی مزمن توصیه می شود که از فعالیت های شدید و ورزش گروهی بعد از بهبودی جزئی خودداری کنند ، زیرا این شرایط می تواند بیماری را برعکس کند.

همچنین توصیه می شود درگیر فعالیت های ذهنی و جسمی خفیف شوید و به تدریج و با یک فرایند گام به گام به کار خود برگردید.