عمومی

«کوین اسپیسی» در نقش شیطان

«کوین اسپیسی» بازیگر برنده دو جایزه اسکار در جدیدترین تلاش برای احیای حرفه بازیگری خود در یک فیلم سینمایی در ایتالیا مقابل دوربین رفته است.

به گزارش دکترنامه، هفت سال پس از سقوط حرفه‌ای «کوین اسپیسی» در میان ده‌ها اتهامات سوء رفتار جنسی، تلاش‌های مداوم این بازیگر برای احیای حرفه‌اش او را به ایتالیا کشاند و حالا این بازیگر برنده دو جایزه اسکار در نقش شیطان در فیلمی تحت عنوان «قرارداد» بازی کرده است.

این پروژه که به تازگی فیلمبرداری آن در رم به پایان رسیده، توسط «ماسیمو پائولوچی» کارگردانی شده و داستان آن بر اساس ایده‌ای از «ماسیمیلیانو کارولتی» و فیلمنامه‌ای از «اوا هنگر» ساخته شده است.

  اسپیسی از زمان فروپاشی حرفه‌اش در روزهای ابتدایی جنبش#MeToo تا حد زیادی از انظار عمومی دوری کرده بود، اما اخیراً با ایفای نقش در فیلم هیجان‌انگیز مستقل «پیتر پنج هشت» نیز بازی کرده است.

این بازیگر  که در جولای ۲۰۲۳ از ۹ اتهام تجاوز جنسی در یک محاکمه جنایی در بریتانیا تبرئه شد، در ماه فوریه با کمپانی «MRC»،شرکت تولید کننده سریال «خانه پوشالی» به توافق رسید تا حکم ۳۱ میلیون دلاری علیه او کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

«کوین اسپیسی»، میلیونری در حاشیه

داستان فیلم جدید «قرارداد» مخفی نگه داشته شده اما رسانه‌های فاش کرده‌اند این فیلم از آثاری چون فیلم هیجان‌انگیز ماوراء الطبیعه «قلب فرشته» ساخته «آلن پارکر» در سال ۱۹۸۷ با بازی «میکی رورک» و «وکیل مدافع شیطان» به کارگردانی «تیلور هکفورد« در سال ۱۹۸۷ با بازی «کیانو پانو» «آل پاچینو» الهام گرفته شده است.

«اسپیسی» بیشتر برای ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی چون «هفت»، «محرمانه لس‌آنجلس» و «زیبای آمریکایی »شهرت دارد. این بازیگر از سال ۲۰۱۱ در سریال «خانه پوشالی» در نقش «فرانک آندروود» ظاهر شد و تا سال ۲۰۱۸ به بازی در این سریال ادامه داد تا این که ساخت این مجموعه به دلیل اتهامات اخلاقی علیه او متوقف شد. 

پس اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، حرفه این بازیگر ویران شد و پس از کنار گذاشته شدن از سریال «خانه پوشالی»، نقش «جی پل گتی» سرمایه‌دار نفتی در فیلم «تمام پول دنیا» اثر «ریدلی اسکات» نیز از او گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد.

 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا