سلامت و دانش

توضیح هلال‌احمردرباره محموله ۲میلیون دُزی واکسن کرونا/ورود نیمی ازمحموله با پروازی دیگر به کشور

سخنگوی جمعیت هلال احمر در مورد محموله واکسن کرونا که صبح امروز وارد کشور شد توضیح داد و گفت: به دلیل محدودیت بار ، پرواز صبح امروز یک میلیون دوز واکسن به آن کشور تحویل داده و بقیه به کشورهای دیگر می رسد. پرواز.

محمد حسن قوسیان مقدم در مصاحبه با دکترنامه ، وی در مورد محموله واکسن کرونا ویروس که این گروه صبح امروز وارد کشور کرد ، گفت: آخرین محموله واکسن کرونا که توسط جمعیت هلال احمر خریداری و تحویل شده بود 2 میلیون دوز بود اما به دلیل محدودیت پرواز امروز صبح ، فقط یک میلیون دریافت کردیم دوزها و باقیمانده محموله با پرواز دیگری از کشور مبدا وارد ایران می شود.

وی با تأکید بر اینکه دلیل اختلاف تعداد بارهای خریداری شده و کالاهای وارد شده به کشور صبح امروز صرفاً تعداد محموله های حمل شده در پروازها بود ، اظهار داشت: وزارت بهداشت 100 هزار دوز واکسن وارد کرده و ما نیز یک مورد داریم. میلیون دوز واکسن وارد می کنیم که 10 برابر بار وارد شده در هر بار است.

وی تأکید کرد: بنابراین به دلیل محدودیت در حمل بار ، پرواز امروز صبح یک میلیون دوز واکسن به کشور تحویل داد و مابقی محموله آماده است تا با پرواز دیگری به کشورمان ارسال شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: ما درگیر ادامه خرید هستیم و در حال حاضر نمی توانیم جزئیات بیشتری در مورد نوع خرید ، کشوری که از آن خریداری کرده ایم و غیره ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا