اقتصادی

ترازوهای غیراستاندارد و قاچاق از سطح بازار خوزستان جمع‌آوری می‌شوند

دکترنامه/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان از جمع‌آوری ترازوهای غیراستاندارد و قاچاق در استان خبر داد.

علی داوودی در گفت و گو با دکترنامه، با اشاره به هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان، اداره کل استاندارد خوزستان نسبت به جمع‌آوری ترازوهای غیراستاندارد و قاچاق از سطح بازار اقدام می‌کند.

وی افزود: در این راستا ضمن کنترل و نظارت بر واردات ترازو، نسبت به کنترل گواهی‌های مربوطه از جمله گواهی OIML ترازوها اقدام خواهد شد.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: با توجه به اهداف سازمان ملی استاندارد ایران در راستای اهداف دولت سیزدهم و با توجه به اهمیت فسادستیزی و مبارزه با قاچاق و کم فروشی، این اداره‌کل موظف به جمع‌آوری ترازوهای غیراستاندارد و قاچاق در سطح بازارهای استان شده است.

داوودی ادامه داد: همچنین در این زمینه برای متخلفان و افرادی که از ترازوهای غیراستاندارد استفاده می‌کنند، پرونده حقوقی تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمع آوری ترازوهای غیر استاندارد در راستای رعایت حقوق مشتریان است، خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان، کنترل و نظارت در این خصوص را با جدیت در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا