عمومی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به چهارمیلیون نزدیک شد

طبق اخبار آنلاین ، در 24 ساعت گذشته ، ایالات متحده با 15،689روسیه با 10.699 ، برزیل با 43030 ، انگلیس با 4649 ، اسپانیا با 3.262 و هند با 2854 نفر بیشترین تعداد ابتلا به بیماری کروناویروس را دارند.

شما می توانید جدیدترین آمار مربوط به مبتلایان به کروناویروس را در عکس های زیر مشاهده کنید ، تا زمانی که این گزارش نگارش شود ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers ، که آمار افراد آسیب دیده و کشته شده را جداگانه به روز می کند.

آمریکا

اگرچه بیش از یک میلیون آمریکایی به تاج و مرگ و میر حدود 77000 نفر آلوده شده اند ، اما ترامپ روز جمعه در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار داشت که دولت وی کار خوبی را برای مقابله با تاج انجام داده است. وی در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: “کشور به حالت عادی برمی گردد و ما فعالیت های خود را از سر می گیریم.”

در مورد بیکاری بی سابقه این کشور ، ترامپ گفت که انتظار می رود و جای تعجب ندارد و حتی دموکرات ها نیز دولت وی را به خاطر آن سرزنش نمی کنند. وی گفت: تمام کسانی که شغل خود را در دوره کرونا از دست داده اند خیلی زود به کار خود باز می گردند. با وجود عدم تطابق تاج در ایالات متحده ، ترامپ تأکید کرد که برخی ایالت ها از جمله کالیفرنیا نیاز به بازگشایی اقتصادهای خود دارند.

نرخ بیکاری در ایالات متحده به دلیل تعطیلی مشاغل به دلیل شیوع ویروس تاج ، بالاترین نرخ بیکاری در تاریخ کشور از زمان رکود بزرگ در دهه 1930 به 14.7 درصد رسیده است. 20.5 میلیون نفر در ایالات متحده شغل خود را از دست داده اند و تعداد بیکاران در ایالات متحده در دو ماه گذشته به بیش از 33 میلیون نفر رسیده است. با این حال ، دو ماه قبل از شیوع تاج ویروس در ایالات متحده ، نرخ بیکاری در ایالات متحده 3.5 درصد بود ، کمترین میزان در 50 سال است.

یکی از بدترین شرایط در بخش اوقات فراغت هتل ها و رستوران ها در ایالات متحده است که 7.7 میلیون نفر یا 47 درصد افراد شاغل در این بخش بیکار هستند. میلیون ها نفر شغل خود را از دست داده اند.

با کشته شدن 955 نفر دیگر ، شمار تلفات در آن کشور به 77883 نفر رسیده است.تعداد کل بیماران از 1308.312 فراتر رفته است.

برزیل

همچنین در کشور تعداد بیماران افزایش یافته است. با کشته شدن 412 نفر دیگر ، تعداد کشته شدگان در این کشور به 9،600 نفر رسیده است.تمام تعداد بیماران از 140،023 فراتر رفته است.

کارشناسان بر این باورند که به دلیل سرعت کم آزمایش و همچنین نزدیک شدن رئیس جمهور برزیل ، جایر بولسونارو ، تعداد بیماران و قربانیان کروناویروس در این کشور بسیار بیشتر از آمار واقعی است. در همین راستا ، رئیس جمهور بولسونارو تأكید می كند كه خطر كروناویروس زیاد نیست و وی علاقه ای به انجام اقدامات اجتماعی و بهداشتی برای محدود كردن شیوع coronavirus ندارد. طبق گزارش سی ان ان ، وی گفت: برزیل در بدترین وضعیت قرار دارد. وی اخیراً در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره دلیل این افزایش ، گفت: “انتظار دارید چه کاری انجام دهم؟ متاسفم”. با این حال ، نام میانه او “مسیح” است که به معنای مسیح است. رویکرد بولسونارو ، برزیل را به یکی از مراکز مهم جهان برای گسترش تاج تبدیل کرده است.

با 412 مرگ و میر ، آمار تلفات در کشور به 9،600 نفر رسیده است.تمام تعداد بیماران از 140،023 فراتر رفته است.

انگلیس بزرگ

به گزارش رویترز ، وزارت بهداشت انگلیس روز جمعه اعلام كرد كه در 24 ساعت گذشته 626 نفر آلوده به كرونا ویروس جان خود را از دست داده اند كه بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از كروناویروس در انگلیس در هفته گذشته است. در نظر گرفته شده است

با در نظر گرفتن داده های امروز ، تعداد قربانیان کوروی ویروس در انگلیس در حال حاضر به بیش از 31000 رسیده است.این کشور از نظر تعداد قربانیان کوروی ویروس رتبه اول در اروپا و دوم در جهان است.

البته لازم به ذکر است که آماری که توسط وزارت بهداشت انگلیس منتشر شده است به عنوان تعداد رسمی مرگ و میر تاج در این کشور در حقیقت تعداد کشته شدگان بیمارستان است و این باعث می شود تعداد واقعی مرگ تاج در انگلیس بسیار بیشتر شود. بالاتر از گزارش شده این توسط وزارت بهداشت ارزیابی می شود.

وزارت بهداشت انگلیس تعداد مبتلایان به كروناویروس را در این كشور 211000 نفر تخمین زده است كه براساس این وزارتخانه ، در 24 ساعت گذشته 4650 مورد كرونا ویروس در انگلیس ثبت شده است.

به گزارش CNN ، سایر اخبار. بانک مرکزی انگلیس در آخرین پیش بینی خود اعلام کرد که اقتصاد انگلیس به دلیل شیوع تاج ویروس در 300 سال با بزرگترین سقوط روبرو است. بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که اقتصاد این کشور با رشد 14 درصدی در سال جاری ، بزرگترین کاهش سالانه از زمان رکود 1706 خواهد بود. اندرو بیلی ، رئیس بانک مرکزی انگلیس ، گفت که وی برای محافظت از اقتصاد گام برداشت. در برابر شیوع تاج ویروس ، اما محرک های جدید اعلام نکرد.

بانک مرکزی انگلیس در گزارشی با بررسی تأثیر اپیدمی کوراو ویروس نوشت: تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با سال گذشته 3 درصد کاهش یافته و در سه ماهه دوم 25 درصد دیگر سقوط خواهد کرد. بنابراین ، اقتصادی 30 درصد از پایان سال 2019 کوچکتر خواهد بود. انتظار می رود بیکاری 9 درصد افزایش یابد. بانک مرکزی در سال 2021 انتظار رونق اقتصادی را دارد ، اما هشدار می دهد که برداشته شدن تدریجی محدودیت ها در فعالیت های اقتصادی و ارائه مشوق های قابل توجه مالی بستگی به گسترش تاج و پاسخ دولت ها ، خانواده ها و مشاغل دارد. برابر است.

این بانک هشدار داد که رکود اقتصادی در انگلیس می تواند بسیار بدتر از آنچه اعلام کرده بود باشد.

روسیه

تعداد افرادی که با Quaid 19 در روسیه زندگی می کنند در 24 ساعت گذشته 10،699 نفر افزایش یافته است و تعداد کل افراد ساکن Quaid 19 در این کشور را به 187.960 می رسانند.

در شش روز گذشته ، تعداد افرادی که با تاج زندگی در روسیه زندگی می کنند ، هر روز از 10 هزار نفر فراتر رفته و دیروز (پنجشنبه) به رکورد 11.231 نفر رسیده است. روز جمعه 98 مرگ کروناویروس دیگر در روسیه گزارش شد که تعداد کشته شدگان در روسیه را به 1723 رساند.

در خبرهای دیگر ، سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو در وب سایت شخصی خود اعلام کرد که دوره قرنطینه این شهر برای کند شدن گسترش کرون ویروس جدید تمدید شده است.

به گزارش رویترز ، شهردار گفت: برخی از محدودیت هایی که از اواخر ماه مارس برقرار است از جمله تعلیق شرکت های صنعتی و ساختمانی کاهش می یابد و کارمندان در آن مناطق کار را از سر می گیرند. با این حال ، سببیان تأکید کرد که بازگشایی اماکن ورزشی ، رستوران ها و تئاترها هنوز خیلی زود است.

همینطور نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فدراسیون روسیه جمعه شب از طریق تلفنی درباره شیوع تاج ویروس (Qovid-19) و راه های همکاری دو کشور برای مقابله با آن صحبت کردند. جانسون از پوتین دعوت کرد تا در یک نشست جهانی پیرامون واکسن Corona که ماه آینده در لندن برگزار خواهد شد برای تقویت سیستم بهداشت بین المللی و مبارزه با تاج ویروس در کشورهای محروم برگزار شود.

اسپانیا

طبق اخبار هفتگی یورو ، براساس اعلام وزارت بهداشت اسپانیا ، در 24 ساعت گذشته 229 نفر جان باخته اند. تعداد قربانیان در کشور به 26.299 نفر رسیده است ، در نتیجه ، تاکنون 222 هزار و 857 نفر به این بیماری ویروس کرونا آلوده شده اند و 222 هزار و 857 نفر بهبود یافته اند.

دیروز ، پارلمان اسپانیا وضعیت اضطراری را در این کشور تمدید کرد تا محدودیت های اعمال شده برای تاج حداقل برای دو هفته دیگر در قوت خود باقی بماند. نخست وزیر اسپانیا ، پدرو سانچز قبل از رای گیری هشدار داد. حذف ناگهانی محدودیت ها اقدامی غیرقابل بازگشت است

وی اضافه کرد: نادیده گرفتن خطر تاج و رفع سریع وضعیت اضطراری یک اشتباه کاملاً اشتباه و غیرقابل پیش بینی است.

هشت هفته پیش ، دولت اسپانیا محدودیت هایی را برای تاج اعمال کرد و پارلمان با 178 رای موافق ، 75 رای مخالف و 97 رای ممتنع ، راه را برای تمدید این کشور هموار کرد.

هند

با کشته شدن 96 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته در هند ، تعداد کل مرگ و میرها در آن کشور به 1985 رسیده است و تعداد کل افراد آلوده بیش از 59،642 نفر است.

براساس آخرین آمارهای یک سازمان غیردولتی در هندوستان ، شیوع تاج ویروس در هندوستان منجر به بیکاری حداقل برای 122 میلیون نفر شده است. بیکاری این افراد پیروی از قوانین محدودکننده فعالیت های اقتصادی در هند برای مقابله با گسترش تاج از سوی دیگر ، گسترش تاج در هند باعث شده است که بیکاری در هند به 27 و 10 درصد برسد ، یک رکورد جدید ، اما دولت دولت دهلی نو هنوز بطور رسمی این آمار را تأیید نکرده است.

در همین حال ، هند در مقابله با تاج نسبتاً موفق تر از سایر نقاط جهان بوده است.

ایران

اما در ایران ، جهانپور ، سخنگوی وزارت بهداشت ، درباره آخرین اخبار توضیح داد: “از دیروز تا امروز ، 10 مه 2016 ، 1.556 بیمار جدید مبتلا به Qovid 19 بر اساس معیارهای قطعی تشخیص در کشور شناسایی شده اند.” تعداد کل 19 بیمار مبتلا به کووید در کشور به 104 هزار و 691 نفر رسیده است و متأسفانه 55 بیمار 19 بیمار در 24 ساعت گذشته فوت کرده اند. تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از این بیماری به 6،541 نفر رسیده است.وی افزود: خوشبختانه تاکنون 83 هزار و 837 بیمار تحت معالجه و معالجه قرار گرفته اند.

وی در پایان اظهار داشت: 2711 بیمار مبتلا به Qovid 19 تحت این بیماری تحت مداوا قرار دارند و تاکنون 558 هزار و 899 آزمایش برای تشخیص Qovid 19 در کشور انجام شده است.

در خبرهای دیگر ، پس از ارسال بسته ای از زرتشتیان هندی به ایران برای مبارزه با ویروس تاج ، وزیر امور خارجه کشورمان از آنها تشکر کرد. در همین رابطه ، ظریف در توییتر خود نوشت: ” ایرانیان هند – زرتشتیان ، که اجدادشان از گذشته های دور به هند مهاجرت کرده اند – همواره به عشق و علاقه خود به ایران وفادار بوده اند. ما از ایرانیان بخاطر کمک آنها در مبارزه با کویت تشکر می کنیم. ما همچنین 40،000 دستگاه تست مدرن ایران را به آلمان ، ترکیه و کشورهای دیگر ارسال کردیم. “

در خبرهای دیگر ، رئیس جمهور به پیشرفت موفق بخش های تحقیقاتی کشور در رفع نیازهای لازم برای مقابله با تاج ، لزوم همکاری بیشتر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در تولید کیت های تشخیص تاج اشاره کرد. . وی بر لزوم ارائه تقاضای داخلی و صادرات به کشورهای نامزد تأکید کرد.

310 311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا