آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به حجاج ایرانی / سفر رییس جمعیت هلال احمر به عربستان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تیم پزشکی و مراقبتی هلال احمر ایران در عربستان بیش از 24 هزار ویزیت ویژه و عمومی را از زائران ایرانی انجام داده است.

به گزارش دکترنامه، دکتر. سیدعلی مرعشی با تشریح خدمات درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به زائران ایرانی مقیم عربستان گفت: از 5 خرداد تا پایان آخرین روز 21 تیرماه در مجموع 19 هزار و 566 مورد ویزیت از سوی زائران انجام شده است. در کلینیک ها و مجموعه ها و 4870 مورد ویزیت ویژه به زائران ایرانی ارائه شده است.

مرعشی افزود: در مدت مذکور 115 مورد زائر بیمار در مکه و مدینه دریافت کرده ایم و 2955 مورد خدمات پاراکلینیکی اعم از آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی و… به زائران ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است. همچنین 11 هزار و 387 مورد خدمات پرستاری، 16 هزار و 325 مورد نسخه بالینی و 1129 مورد نسخه‌برداری بیمارستانی نیز گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه حال عمومی زائران ایرانی خوب است و تاکنون حال آنها خوب است، افزود: در مجموع در 18 روز گذشته 57 هزار و 502 مورد خدمات درمانی و درمانی به زائران ایرانی در خانه خدا در عربستان ارائه شده است. عربستان .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رئیس مرکز بهداشت حج و زیارت هلال احمر همچنین از حضور کارشناسان بهداشت محیط در پوسکماس و انجام چکاپ های 24 ساعته بهداشتی برای ارتقای سلامت و درمان بیماران خبر داد. زائر

همچنین بر اساس اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با هدف کمک به عملیات درمانی حج و بازدید از هلال احمر ایران شب گذشته وارد عربستان شد. مجتمع های پزشکی در مکه و مدینه شامل بیمارستان هلال احمر و ادارات و درمانگاه های اجتماعی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا