عمومیکسب و کار ویژه

آموزش نصب تلگرام با شماره مجازی

امروزه اکانت های فیک و مجازی زیادی وجود دارند که در تلگرام فعالیت می کنند. این اکانت ها نیاز به هیچ سیم کارتی ندارند و با شماره مجازی ایجاد شده اند. ممکن است شما به دو اکانت تلگرام نیاز داشته باشید ولی فقط یک سیم کارت داشته باشید. همچنین ممکن است بنا به دلایلی نخواهید با شماره خودتان در تلگرام فعالیت کنید. در هر دو حالت بهترین کار ساخت شماره مجازی در تلگرام خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا ساخت این شماره های مجازی را با 4 روش شگفت انگیز به شما آموزش دهیم.

پس با ما همراه باشید و اگر نیاز به دارید، با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید:

شماره مجازی چیست؟

اجازه دهید پیش از آن که به مراحل ساخت بپردازیم توضیح مختصری در باب شماره مجازی داشته باشیم.

اکانت یا شماره مجازی با اکانت و شماره معمولی که با شماره تلفن اصلی ساخته می شود وجه تمایز خاصی ندارد. شما با این شماره می توانید برای ارسال و دریافت پیامک و یا برقراری مکالمه اقدام کنید. اما وجه تمایز بین این دو اکانت این است که در اکانت‌ مجازی از یک سیم کارت فیزیکی استفاده نشده است. در حقیقت شما تنها با کمک یک اپلیکیشن می توانید پیامک ارسال کنید و یا تماس تلفنی داشته باشید.
در اغلب مواقع نرم افزارهایی که به شما امکان استفاده از یک شماره مجازی را میدهند در شکل و شمایل یک وب سایت فعالیت دارند. گاهی هم در یک اپلیکیشن سوشال مدیا قابل اجرا هستند. اما در هر صورت شما برای استفاده از این قابلیت نیاز به اینترنت دارید.

اپلیکیشن هایی که این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده ‌اند یک سری شماره های رایگان را در نظر گرفته اند. این شماره ها موقتی هستند و چنانچه بخواهید شماره به شکل دائمی به شما داده شود باید این قابلیت را تمدید کنید که عموماً همراه با هزینه است. اما جالب است بدانید که هزینه‌ های ارسال پیام با کمک این اپلیکیشن ها ارزانتر از اپراتورهای حقیقی است.

ساخت شماره مجازی تلگرام چه کاربردهایی دارد؟

از طریق شماره مجازی تلگرام می توانید بدون تهیه سیمکارت جداگانه همزمان چند اکانت در تلگرام داشته باشید.

از طریق شماره مجازی تلگرام می توانید بدون مشخص شدن هویت با شرکت یا افراد در کشورهای خارجی ارتباط و تماس بگیرید.

با کمک این شماره می توانید در بسیاری از وب سایت ها و شرکت های خارجی که ایران در فهرست تحریم های آنها است ثبت نام کنید.

برای ساخت اپل آیدی می توانید از این شماره استفاده کنید.

با ساخت این شماره حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد.

حتما بخوانید:

آموزش نحوه ساخت شماره مجازی تلگرام

شما با کمک روش های متنوعی می توانید اقدام به ساخت شماره مجازی تلگرام کنید. در ادامه به تک تک موارد اشاره می کنیم.

1.ساخت شماره مجازی تلگرام با کمک برنامه Nextplus

محبوب ترین اپلیکیشنی که می توان از آن برای ساخت شماره مجازی تلگرام کمک گرفت این برنامه است. این برنامه می تواند اکانتی با پیش شماره فیلیپین را به شما بدهد.
هنگامی که شماره توسط این اپلیکیشن ساخته شد؛ تنها کافیست آن را به جای شماره اصلی خودتان وارد برنامه تلگرام کنید. سپس کد فعال سازی به Nextplus فرستاده می شود. از مراحل زیر برای انجام این کار کمک بگیرید :

2-انتخاب گزینه Sign up

5-باید قوانین مد نظر را خوانده و تیک پایین صفحه را پر کنید.

6-در نهایت بر روی گزینه Sign up بزنید.

7-پس از مدت کوتاهی یک فهرست برای شما ارسال می گردد. حال می ‌توانید کشور مد نظر را در بین آنها برگزینید.

9-حال شماره مجازی برای شما نمایش داده خواهد شد.

10-هرچند که تلفن درج شده در داخل برنامه باقی می ماند اما توصیه می کنیم که برای اطمینان بیشتر خودتان آن را در جایی یادداشت کنید.

حتما بخوانید:

  • برنامه را دانلود کرده و آن را اجرا کنید.
  • شماره تلفن اصلی خود را در آن وارد کنید تا اکانت مجازی برای شما ساخته شود.
  • در همین جا عملیات به پایان می رسد و شما می توانید از شماره داده شده برای ثبت نام در سایر سوشیال مدیا ها مثل تلگرام استفاده کنید.
  • چنانچه تمایل داشته باشید تا با کمک این شماره تماس تلفنی برقرار کنید و یا پیامک بدهید می بایست نسخه وی آی پی و یا همان نسخه پولی آن را استفاده کنید.

حتما بخوانید:

از دیگر برنامه هایی که می تواند شما را در ایجاد شماره غیر حقیقی یاری کند این برنامه است. از لحاظ حجمی در قیاس با سایر اپلیکیشن ها جزء برنامه ‌های کم حجم به شمار می رود. برای استفاده شما می توانید آن را از پلی استور و یا گوگل پلی دانلود کنید. در این برنامه نیز همانند موارد پیشین عمل می کنید یعنی :

  • پس از نصب و اجرای برنامه شماره موبایل اصلی خود را وارد کنید.
  • کد تاییدیه برای شما پیامک خواهد شد.
  • پس از آن که اکانت خود را در این برنامه ساختید؛ تلفن مجازی برایتان ارسال می گردد.
  • شماره مجازی ایجاد شده قابلیت استفاده در تمامی پیام رسان ها را دارا می باشد. (پیش شماره تلفن ساخته شده 62+ است که مربوط به کشور اندونزی می باشد.)

4.ساخت شماره مجازی تلگرام با کمک برنامه TextNow

از دیگر برنامه ‌های کارسازی که به جهت ساخت شماره مجازی تلگرام می توانید از آن کمک بگیرید این برنامه است. کاربران امتیاز بالایی به این برنامه داده اند و این موضوع گواه بر کارآمد بودن آن است. دریافت اکانت مجازی در این اپلیکیشن کمی با سایر برنامه ها متفاوت است.
در این برنامه شما برای دریافت شماره نیازی به درج تلفن اصلی خود ندارید. برای این کار تنها کافیست :

  • اکانت فیسبوک خود را وارد کنید.
  • سپس اپلیکیشن از شما میخواهد که کد منطقه درخواستی را بنویسید. شما می توانید از شماره 988 استفاده کنید و سپس به گام بعدی بروید.
  • هم اکنون در بخش پروفایل، شماره مجازی شما ساخته شده و قابل استفاده می باشد.

حتما بخوانید:

نکاتی که پیش از ساخت شماره مجازی تلگرام باید بدانید

شماره های ساخته شده در این برنامه های هیچ گارانتی ندارند، بنابراین ممکن است با گذشت زمان مالکیت آن از شما صلب شود.

شماره های ساخته شده از طریق این برنامه تاریخ انقضای مشخصی دارند، بنابراین در زمان ثبت نام به تاریخ انقضا آنها توجه داشته باشید.

معمولا شماره های ساخته شده از این طریق به سرعت توسط تلگرام مسدود می شوند.

به دلیل امنیت پایین این شماره و اشتراکی بودن آنها، استفاده از این شماره ها توصیه نمی شود.

در صورت نیاز به شماره مجازی تلگرام پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید شماره مجازی می باشد. ساخت شماره مجازی تلگرام به این روش امنیت بیشتری در مقایسه با دیگر روش ها دارد.

تعمیرات موبایل در محل با امدادکاران

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نتوانستید شماره مجازی تلگرام بسازید می توانید با کارشناس امدادکاران ارتباط بدر صورتیکه در مورد این مطلب سوال یا مشکلی دارید کارشناسان شرکت همراه رایانه بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما می باشند. کافیست شماره زیر را با تلفن ثابت و بدون پیش شماره، شماره گیری نمایید .

بیشتر بخوانید:

شماره مجازی چیست؟

شماره یا سیم کارت مجازی همانند سیم کارت و شماره واقعی شما عمل کرده و به عنوان اطلاعات شخصی شما برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می‌شود. شماره مجازی برخلاف شماره واقعی هویت فیزیکی و سیم کارت نداشته و به واسطه نرم افزارهایی امکان استفاده از خدمات آن وجود دارد. این نرم افزارها عموماً تحت وب بوده و یا همانند نرم افزارهای پیام‌رسان عمل می‌کنند. به همین دلیل برای استفاده از خدمات این شماره‌های مجازی نیازمند اتصال به اینترنت هستیم. معمولاً این برنامه‌ها شماره‌هایی رایگان به کاربران ارائه می‌دهند و برای برقراری تماس هزینه از مشترکین دریافت می‌کنند که بسیار کمتر از هزینه‌های اپراتورهای واقعی است. شماره‌های مجازی رایگان معمولاً موقت بوده و برای ثبت آن شماره و یا تمدید آن باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

چرا باید از شماره مجازی استفاده کنم؟

  • حریم خصوصی: همه ما می‌دانیم که برای استفاده بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان و ثبت‌ نام در آنها نیازمند شماره شخصی شماست. البته این فرآیندی طبیعی و عادیست، چرا که احراز هویت شما از این طریق انجام شده و دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری، رمز عبور، ایمیل و… نیست. استفاده از شماره، سادگی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد اما بسیاری از کاربران دچار مشکلاتی نیز می‌شوند. بسیاری از برنامه‌ها شماره شخصی شما را به کاربران خود نمایش می‌دهند و این قطعاً چیزیست که شما دوست نخواهید داشت. برای مثال شماره شما در برنامه وایبر برای رویت دیگران آزاد است و یا درصورتی که شماره فردی در مخاطبین تلگرام شما ذخیره باشد، تلگرام به طرف مقابل نیز شماره شما را نشان خواهد داد. ضمناً اگر فردی شماره شخصی شما را داشته باشد می‌تواند از طریق آن شماره به تمامی اکانت‌های شبکه‌های مجازی شما نیز دسترسی داشته باشد. برای مثال با ذخیره کردن شماره دوست خود قادر خواهید بود اکانت تلگرام، تانگو، وایبر، وی‌چت، فیسبوک، اینستاگرام و… آن فرد را در صورت عضویت مشاهده نمایید.
  • استفاده از چند اکانت: وقتی شما برای ارتباط با دیگران به اکانتی به غیر از اکانت خود نیاز داشته باشید می‌توانید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید. برای مثال شما داری کسب و کاری هستید و نیاز دارید برای پشتیبانی از طریق شبکه‌های مجازی، شماره خود را به دیگران دهید و به دلیل شخصی بود شماره خود تمایل به استفاده از شماره مجازی خواهید داشت. همچنین چون اغلب شماره‌های مجازی به صورت رایگان ارائه می‌شود نیاز به خرید سیم کارت واقعی و پرداخت هزینه نخواهید داشت.

خرید شماره مجازی

بی‌دردسرترین روشی که برای ساخت شماره مجازی تلگرام و سایر برنامه ها پیش رویتان قرار دارد، خرید شماره مجازی میباشد. در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط چند دقیقه میتوانید شماره مجازی خود را خریداری نمایید. از این شماره مجازی برای فعال سازی حساب تلگرام، واتس اپ، وریفای کردن حساب های پی پل، بایننس و … میتوانید استفاده کنید.

شما میتوانید با خرید این شماره ها از قابلیت دریافت/ارسال پیامک در محیط کاربری وب سایت و در صورت فعال کردن دریافت تماس، تماس های دریافتی خود را بر روی خط موبایل همراه ایران خود داشته باشید.
حتی میتوانید سیمکارت استونی را نیز تهییه نمایید و سیم کارت به صورت فیزیکی برای شما ارسال میشود.
از طریق لینک زیر می توانید در پنل آن ثبت نام کرده و از 27 کشور 27 شماره مختلف به صورت نامحدود تهیه کنید

برانکته مهم: در صورتی که ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی را به صورت اصولی و درست انجام دهید، به راحتی می‌توانید اکانت تلگرام خود را بسازید و محدودیت‌های احتمالی به حداقل خواهد رسید. اکثریت قریب به اتفاق مشکلاتی که برای افراد ایجاد می‌شود بخاطر عدم راه‌اندازی اصولی است.

  1. ابتدا لوکیشن گوشی خود را خاموش کنید.
  2. برای اولین ورود حتما از تلگرام گوشی استفاده کنید. بعد از ورود اولیه می توانید اکانت خود را به کامپیوتر انتقال دهید.
  3. یا تلگرام ایکس را روی موبایل خود نصب کنید .
  4. سپس از داخل به قسمت شماره‌های تلگرام رفته و یک شماره را انتخاب کرده و دکمه دریافت شماره را بزنید. (سعی کنید از شماره ‌های ابتدای لیست استفاده کنید زیرا شماره‌های ابتدای لیست درصد کد دهی بالاتری دارند.)
  5. v.p.n خود را روشن کرده و کشوری که از آن شماره خریداری کرده‌اید، انتخاب کنید. مثلا اگر شماره‌ی آمریکا را دریافت می کنید، I.P خود را روی کشور آمریکا بگذارید.( از پروکسی سرخود تلگرام استفاده نکنید )
  6. از فیـ.لترشـ.کن و v.p.n ی استفاده کنید که با کیفیت بوده و دارای سرور و آی.پی های زیادی باشد. (پیشنهاد ما w.i.n.d.s.c.r.i.b.e است).
  7. شماره‌ای که از سایت دریافت کردید را بادقت وارد تلگرام خود کرده و منتظر دریافت کد باشید.(فقط یک بار دکمه درخواست کد در تلگرام را بزنید اگر کد را دریافت نکردید لغو کنید و شماره دیگری را امتحان کنید)
  8. سعی کنید از ساخت دو اکانت بر روی یک تلگرام اجتناب کنید و در هر تلگرام، تنها با یک شماره وارد شوید. در صورت نیاز به اکانت‌های بیشتر، تلگرام‌های بیشتری را نصب کنید.

حل مشکل شماره‌ی استفاده شده در تلگرام

سوالات متداول در رابطه با ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

ی خرید شماره مجازی کلیک کنید

در صورتیکه در مورد این مطلب سوال یا مشکلی دارید کارشناسان شرکت همراه رایانه بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما می باشند. کافیست شماره زیر را با تلفن ثابت و بدون پیش شماره، شماره گیری نمایید .

گیرید و مشاوره رایگان بگیرید. امدادکاران یکی از مراکز و ، سامسونگ، شیائومی و دیگر برندها در تهران است. در این مرکز کلیه خدمات تعمیرات موبایل با گارانتی  ضمانت نامه معتبر و در محل ارائه می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا