عمومیکسب و کار ویژه

آیا هتل های کیش همه امکانات را دارند؟

در جزیره محبوب و پر رفت و آمدی مثل کیش که در تابستان، پاییز و حتی زمستان مسافران به دیدنش می روند؛ تعداد اقامتگاه زیاد است. وقتی تعداد و تنوع اقامتگاه در یک مقصد توریستی زیاد باشد، دست شما هم در انتخاب بازتر است. البته از میان شمار زیاد ، برخی موفق شده اند رضایت مشتریان را از آن خود کرده و بین آنها محبوب شوند. دلایل متعددی هم برای این محبوبیت وجود دارد. در مقاله حاضر؛ 6 تا از هتل های کیش که مسافران عاشق آنها هستند، جااینجاس به سراغ هتل هایی رفته که مسافران موقع رزرو هتل کیش؛ چشم به آنها دارند.

بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل پنج ستاره ترنج که با نمای بی نظیرش مهمان ها را به اقامتی روی آب های خلیج فارس دعوت می کند، محبوبیت ویژه ای هم در بین مسافران دارد. این هتل که تنها 5 سالی از ساخت آن می گذرد، اولین هتل دریایی خاورمیانه است. سوئیت ها و اتاق های امکانات ویژه ای دارند و پذیرایی هم به بهترین شیوه ممکن در آن انجام می شود. اما چه چیزهایی در این هتل توانسته اند محبوبیت را برای این بهترین هتل کیش به ارمغان بیاورند؟

  • نمای اتاق ها و سوئیت ها و تماشای غروب ساحل از آنها
  • معماری شیک و مدرن هتل
  • دنج و آرام بودن و مکانی ایده آل برای ریلکسیشن
  • امکانات تفریحی کافی و به روز مثل ساحل اختصاصی
  • کیفیت بالای صبحانه و ناهار

هتل داریوش؛ تخت جمشیدِ هتل های کیش

یک هتل پنج ستاره دیگر هم توانسته با معماری منحصر به فرد و امکانات ویژه خود دل مسافران را برباید: که معماری آن از تخت جمشید و نمادهای آن الهام گرفته شده، 190 باب اتاق و سوئیت دارد که نمای برخی از آنها رو به باغ و بعضی دیگر هم رو به دریا است. ما پیشتر در مطلب پذیرایی و تفریح منحصر به فرد در هتلی با نمادهای باستانی ایرانی از این هتل برایتان گفته ایم. اما این را هم بدانید که اگر قیمت هتل کیش برایتان مهم است و در جستجوی هتل ارزان هستید، بهتر است سراغ آن نروید. مسافران در مورد این هتل چه نظری دارند؟

  • امکانات لوکس و مدرن و تمیزی اتاق ها و سوئیت ها
  • امکانات ورزشی و تفریحی مانند سونا، استخر، جکوزی و … متنوع است
  • معماری هتل باشکوه و نماد ایران باستان است
  • کیفیت و تنوع منوی صبحانه و ناهار قابل توجه است

هتل ویدا کیش؛ نوساز و محبوب

که از هتل های پنج ستاره مورد علاقه مسافران است، تنها 3 سال است که به خانواده هتل های جزیره وارد شده است. با این وجود ساختمان 11 طبقه این هتل، 144 اتاق و سوئیت مجلل را در خود جای داده که در برخی از آنها جکوزی هم وجود دارد. قیمت این هتل 5 ستاره در مقایسه با دیگر هتل های هم رده خود مناسب تر بوده و همین امر نیز آن را به هتل مورد علاقه مسافران بدل کرده است. مسافران معتقدند که:

  • اتاق های هتل؛ تمیز، مجهز و نمای زیبایی به دریا دارند
  • کارکنان هتل خوش برخورد و محترم هستند
  • منوی صبحانه باکیفیت و متنوع است
  • دسترسی خوبی به ساحل و مراکز خرید دارد

هتل کوروش؛ نزدیک به مراکز خرید

پنج ستاره با سوئیت های رو به دریا و رو به جزیره خود بسیاری از مسافران را موقع رزرو اقامتگاه به خود می خواند. به علاوه نوساز بودن هتل و اینکه 198 اتاق و سوئیت در 16 طبقه این هتل پراکنده شده اند، به اندازه کافی برای رزرو وسوسه کننده به نظر می رسند. وجود 9 رستوران مجلل نیز خود به قدر کافی گویای توجه صاحبان هتل به پذیرایی از مهمانان است. دلایل زیر به محبوبیت کوروش در میان هتل های این جزیره کمک کرده اند:

  • اتاق های تمیز و مجهز که نمای روبه دریا دارند
  •  به مکان های دیدنی جزیره دسترسی خوبی دارد
  • پرسنل برخورد خوب و محترمانه ای دارند
  • صبحانه متنوع و باکیفیت است

هتل فلامینگو؛ هتلی با ویلاهای ساحلی

از هتل های قدیمی جزیره است که با چند ویلا کار خود را آغاز کرد. امروز این هتل یک ساختمان چهار طبقه را هم در خود جای داده و با 202 باب اتاق و سوئیت به پذیرایی از مهمان ها مشغول است. علاوه بر اتاق ها، رستوران و کافی شاپ دنج نیز در این پذیرایی سهیم هستند. ضمن اینکه قیمت این هتل چهارستاره نیز به نسبت امکانات آن مناسب است. مسافران موارد زیر را دلایل محبوبیت فلامینگو می دانند:

  • لوکس و مدرن بودن هتل و اتاق های آن
  • صبحانه عالی و متنوع
  • محوطه زیبا و رؤیایی هتل
  • قیمت مناسب نسبت به امکانات

هتل مارینا پارک؛ زیباترینِ اقامتگاه های کیش

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش که توانسته توجه مسافران را به خود جلب کند، است. مارینا پارک در سال 1389 آغاز به کار کرده و سوئیت های رویال، دوخوابه و استاندارد دارد. البته امکاناتی که برای سلامتی در نظر گرفته شده مانند ماساژ تایلندی، استخر، سونا و جکوزی نیز به اندازه کافی برای مسافران رضایت بخش است. مسافران درباره مارینا پارک از بهترین‌ها در می گویند:

  • اتاق های دلباز و شیکی دارد
  • محوطه هتل فضای سبز و آب نماهای زیبا دارد
  • کیفیت خوب غذاها
  • دسترسی آسان به ساحل

کمتر مسافری را می توان یافت که برای سفر به کیش برنامه ریزی نکرده باشد. به دلیل همین استقبال بیشمار است که تعداد هتل ها در کیش آن‌قدر زیاد است که گاهی ما را در انتخاب سردرگم می کند. چه به هوای جشنواره های متنوع این جزیره عازم آن شوید و چه برای خرید باید بدانید که چگونه هتل مورد نظر خود را در این شهر رزرو کنید. قبل از هر چیز باید ببینید چه نوع مسافری هستید.

اگر خیلی اهل برنامه‌ریزی از پیش و جستجو و پرس و جو نیستید، بهتر است یک تور مسافرتی بخرید؛ اما اگر دوست دارید که از سفرتان لذت ببرید، همه‌چیز طبق میل خودتان پیش برود و آن‌طور که دوست دارید سفر کنید، بهتر است کار ، خرید بلیت هواپیما و … را خودتان انجام دهید.

سئوالات متداول در مورد بهترین هتل کیش

 

باید گفت بهار مخصوصا دو ماه نخست بهترین زمان سفر به کیش است. البته از بُعد خلوت بودن و قیمت پایین هتل ها می توان پاییز و زمستان را هم در زمره روزهای مناسب سفر به این جزیره قرار داد.

ارزان ترین هتل های کیش کدام ها هستند؟

چند و دوستاره هم در این جزیره هستند که شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر در آنها اقامت خوبی را تجربه کنید. هتل آفتاب شرق، هتل آبادگران، هتل پانیذ، هتل خاتم، هتل گلدیس و هتل ققنوس از آن جمله هستند.

کدام هتل های جزیره کیش، ساحلی هستند و بهترین استخرها را دارند؟

هتل های داریوش، مارینا پارک و ویدا که در بالا از آنها نام بردیم در زمره هتل هایی هستند که بهترین استخرها را می توانید در آنها پیدا کنید. البته دو هتل پارمیس و میراژ را هم می توانید به این لیست اضافه کنید.

رزرو هتل کیش در جااینجاس

هتل هایی که از آنها نام بردیم، توانسته اند رضایت مسافران را جلب کنند. شما می توانید برای رزرو هر یک از آنها به جااینجاس مراجعه کنید. فراموش نکنید که قبل از رزرو آنلاین هتل خود، به دقت ویژگی های آنها را مطالعه کنید و با آگاهی از قیمت، امکانات و حتی فاصله تا مکان هاسفر به جزیره‌ کیش زمان خاصی ندارد.

بهار و تابستان، زمستان و پاییز، همیشه مسافرانی هستند که به این جزیره‌ی زیبا در خلیج‌فارس سفر کنند. درست است که به‌دلیل آب‌وهوای منطقه‌ای این جزیره، بهترین زمان سفر به کیش اوایل دی‌ماه تا اواخر اردیبهشت‌ماه است، اما بسیاری از مسافران با وجود گرما و شرجی‌بودن آب‌وهوای کیش، در فصل تابستان به این جزیره سفر می‌کنند. بنابراین هتل‌های کیش در گرم‌ترین ماه سال هم پررونق‌اند.

یکی از دلایل این نوع زمان‌بندی، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و دیگری پایین‌تربودن قیمت بلیط هواپیما و تخفیف هتل‌‌های کیش در جشنواره‌ی تابستانی کیش است. این جزیره‌ی زیبا، هر سال جشنواره‌ی تابستانی پرشوری برگزار می‌کند که با وجود گرم بودن، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان مخصوص به خودش را دارد و هرساله استقبال بی‌نظیری از آن می‌شود.

بهترین هتل‌های کیش کدامند؟

دو هتل ۵ ستاره داریوش و شایان و هتل‌های ۴ ستاره صدف و هلیا از بهترین هتل‌های این جزیره هستند.

هتل‌های پنج ستاره کیش چه نام دارند؟

هتل داریوش، هتل ترنج و هتل شایان از هتل‌های پنج ستاره کیش هستند.

هتل‌های کمتر از پنج ستاره کیش کدام‌ها هستند؟

هتل هلیا و هتل صدف از هتل‌های چهار ستاره و هتل جام جم از هتل‌های سه ستاره کیش هستند.

از امکانات هتل‌های پنج ستاره کیش چه مواردی هستند؟

دسترسی راحت به ساحل و مراکز خرید، استقبال فرودگاهی، بوفه صبحانه، زمین ورزش، سالن بدنسازی، باشگاه، ماساژ، خشک‌شویی، اینترنت، پارکینگ، خدمات نظافت و نگهداری از کودک و… از جمله خدمات مهم هتل‌های پنج ستاره است.

رزرو هتل کیش، پیش از سفر

به نظر نمی‌رسد که کسی از اینکه پس از رسیدن به فرودگاه، دربه‌در دنبال جا بگردد، خوشش بیاید! به همین دلیل هم هست که بهتر است قبل از سفر به جزیره با دقت انواع را بررسی کرده و پس از آن، بسته به مدت اقامتتان، هتلتان را رزرو کنید. خیالتان را راحت کنم، این کار فقط چند دقیقه از شما وقت می‌گیرد. پس از آن، دیگر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود.

فقط به یک نکته توجه داشته باشید که زمان تحویل و تخلیه‌ اتاق، با زمان فرود و پرواز شما جور دربیاید. در غیر این صورت حتما برنامه‌ای برای زمان انتظارتان داشته باشید. زمان تحویل اتاق در هتل‌های کیش ساعت ۱۴ و زمان تخلیه‌ی اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. می‌توانید پروازتان را طوری انتخاب کنید که نزدیک ساعت ۲ بعدازظهر وارد جزیره شوید و پرواز برگشتتان زمانی باشد که بعد از تخلیه‌ی اتاق در هتل و جزیره معطل نشوید.

مسافران کدام هتل های کیش را بیشتر می‌پسندند؟

با گشت‌زدن و چرخیدن در وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل کیش ، دستتان می‌آید که کدام هتل با بودجه و هدف شما از سفر به کیش جور درمی‌آید. ما به‌جای شما نظرات کاربران وب‌سایت‌های مختلف را زیرورو کردیم و محبوب‌ترین هتل‌های کیش را ازنظر مسافران پیدا کردیم که به‌ترتیب در فهرست زیر می‌بینید.

اغلب افراد فکر می‌کنند بهترین هتل هر شهری هتل‌های پنج ستاره آنجاست درصورتی‌که کاربران علی بابا برعکس این قاعده عملکرده اند. بین کاربرهای علی بابا هتل‌های سه و حتی دو ستاره بیشترین امتیاز را گرفته است.

اولین اقامتگاه لیست بهترین هتل های کیش از نظر کاربران علی بابا، هتل تعطیلات است. هتلی سه ستاره بین خیابان حافظ و بلوار خیام کیش که توانسته نمره ۱۰ را از کاربران علی بابا بگیرد. بهترین ویژگی این هتل از نظر مسافران نظافت محیط و اتاق‌ها و قیمت هتل است.

هتل جام جم در خیابان سایه کیش، هتل فلامینگو کنار بلوار دریا و هتل ریان قائم کنار بلوار ساحل از دیگر هتل های کیش بود که نمره بالایی از نظر کاربران علی بابا دریافت کرده‌اند.

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش برای یک اقامت لوکس

اگر دنبال یک سفر بی‌نظیر و اقامتی رویایی هستید، قطعا انتخاب شما هتل‌های پنج ستاره کیش هستند.

۱- یکی از بهترین هتل های کیش

این هتل یکی از بهترین هتل‌های کیش است که به‌تازگی افتتاح شده. روبان افتتاح هتل میراژ سال ۱۳۹۷ بریده شد و از این سال تا حالا گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. برای کسانی که می‌خواهند اقامتی لوکس در کیش داشته باشند، این مجموعه یکی از بهترین پیشنهادها بین هتل‌های پنج ستاره کیش در محسوب می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا