عمومی

آیا گوشی شیائومی Poco X3 ارزش خرید دارد؟

از همان اول که پوکو ایکس سه را در دستتان می گیرید، صفحه نمایشی که حدود ۸۵ درصد پنل جلویی را در بر گرفته است نظرتان را جلب می کند. رو صفحه نمایش هم در یک سوراخ کوچک جای دوربین سلفیست. از جلوی گوشی که با گوریلا گلس ۵ محافظه شده بگذریم. لبه های کروی و خمیده گوشی پوکو ایکس سه باعث می شود که در دستتان به خوبی جای بگیرد.

طراحی که در زمان بازی یا فیلم دیدن قدر آن را بیشتر خواهید دانست. جنس فریم دور گوشی از آلومینیوم و قاب پشتی پلاستیکی است. علاوه بر صفحه نمایش بزرگ، سنگینی گوشی از آن چیزهاییست که همان ابتدا حسش خواهید کرد. ۲۱۵ گرم وزن در نظر گرفته شده برای گوشی Poco X3 NFC است. گوشی را که برگردانید نام POCO در آنی نظرتان را جلب می کند. قسمت پایینی گوشی به بزرگی اسم برند نوشته شده و زیر آن پترن هاشورخورده ای را تا بالای گوشی می بینید. لبه سمت راست جای دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاوریست که با سنسور اثر انگشت ادغام شده است.

شارژر گوشی پوکو ایکس 3

آداپتر ۳۳ واتی، شارژریست که همراه این گوشی خواهید داشت. بذارید سادهتر از مزایای این شارژر بگوییم. گوشی های زیادی هستند که باطری هایی با ظرفیت بالا به بازار عرضه شدهاند اما بخش مهم و مکمل آن را ندارند منظورمان شارژر است. آن هم از نوع سریعش. آداپتر ۳۳ واتی، شارژریست که همراه این گوشی خواهید داشت.

بذارید ساده تر از مزایای این شارژر بگوییم. صبح است و در حال آماده شدن و بیرون رفتن هستید و فقط سی دقیقه وقت دارید تا به کارهایتان برسید و از خانه بیرون بزنید. گوشیتان در حال خاموش شدن و حتی ممکن است خاموش شده باشد در حالی که دارید فکر می کنید از پاور بانک استفاده کنید یا کارهایتان را به تعویق بیندازید، شارژر سریع واتی به کمکتان می شتابند و در همین مدت کم، -همان سی دقیقه منظورمان است مگر آنکه بیشتر وقت داشته باشید، گوشی پوکو ایس ۳ عزیز و نازنینتان تا ۶۲ درصد پر می شود.

مطمئن باشید با همین ۶۲ درصد هم تا برگشتان به خانه با استفاده معمولی کافی است. اگر همان صبح که با گوشی خاموش مواجه شدید وقت بیشتری داشتید، چیزی در حدود یک ساعت خوب است، میتوانید مطمئن باشید که با شارژصد در صد از خانه خارج می شوید. البته امیدواریم خودتان هم شارژ باشید چون گوشیتان که بی شک شارژ است.

مقایسه پوکو ایکس 3 با می نوت 10

توضیحی مختصر در مورد گوشی موبایل شیائومی مدل می نوت 10

گوشی Mi Note 10 اولین گوشی هوشمند شیائومی است که همراه با دوربین پنج گانه به بازار ارائه می شود. بدنه شیشه ای گوشی بر زیبایی ظاهری آن افزوده و به لطف برخورداری از لایه محافظ گوریلاگلس 5، در برابر خط و خش مقاوم است.

دوربین سلفی گوشی روی ناچ قطره ای در بالای نمایشگر 6.47 اینچی گوشی قرار گرفت است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED می باشد و از خوانایی خوبی در زیر نور خورشید برخوردار است. تراشه اسنپدراگون 730G و واحد پردازنده گرافیکی Adreno 618، عملکرد خوبی را ارائه داده و به خوبی از پس اجرای بازی ها بر می آیند.

می نوت 10 با رابط کاربری MIUI 11 و اندروید 9 پای به بازار عرضه می شود و قابلیت هایی مانند حالت Dark mode، صدای نوتیفیکیشن هوشمند، ویرایشگر متن و تم های متنوع را در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی، اولین گوشی هوشمندی است که به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده است و می توانید انتظار ثبت تصاویر فوق العاده با کیفیتی را داشته باشید.

گوشی موبایل Xiaomi مدل POCO X3 NFC از دوربین چهار گانه همراه با لنز مجزا 64MP، 13MP، 2MP، 2MP برخوردار است و مجهز به فلش LED دوتایی و قابلیت HDR, panorama می باشد که می تواند عکسبرداری و فیلمبرداری را با کیفیت عالی ارائه می دهد. در ادامه، با کلیک بر اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی بدست آورید.

همچنین در قسمت بالای نمایشگر این مدل از گوشی موبایل یک دوربین با رزولوشن 20MP در نظر گرفته شده و این امکان را به شما می دهد تا به گرفتن عکس و ویدئو به صورت سلفی بپردازید. گوشی دو سیم کارت POCO X3 NFC از یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت بهره برده و مجهز به قابلیت فست شارژ با توان 33 وات می باشد.

در قسمت کناری این گوشی یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده که به راحتی می توانید از طریق اثر انگشت خود قفل گوشی را مدیریت نمائید. از دیگر امکانات این محصول را می توان به پشتیبانی از قابلیت NFC، Infrared port، Wi-Fi، بلوتوث نسخه 5.1،رادیو FM و سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما و موقعیت یاب GPS اشاره نمود.

گوشی موبایل مدل POCO X3 NFC از بهترین گوشی های اندرویدی شرکت شیائومی است که در ابعاد 9.4 × 76.8 × 165.3 میلیمتر طراحی شده و با وزن 215 گرم به بازار عرضه می گردد. این گوشی موبایل قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت 3G و 4G LTE را داشته و مجهز به یک شیار کارت حافظه از نوع microSDXC می باشد.

گوشی POCO X3 NFC شیائومی، به صفحه نمایش 6.67 اینچ IPS LCD همراه با قابلیت HDR10، شدت روشنایی 450 نیتس و نرخ بروز رسانی 120 هرتز مجهز شده و با رزولوشن 1080x 2400 پیکسل توانایی نمایش تصاویر با وضوح بالا را دارد. سخت افزار این گوشی از یک تراشه 8 نانومتر Qualcomm SM7150-AC Snapdragon 732G برخوردار است که می تواند از یک پردازنده 8 هسته ای همراه با 6 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 618 را پشتیبانی نماید. میزان ظرفیت حافظه داخلی گوشی پوکو ایکس 3 ان اف سی شیائومی برابر با 64 گیگابایت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا