عمومیکسب و کار ویژه

ارورهای پکیج لورچ و نحوه برطرف کردن آن ها

نحوه کارکرد پکیج

در ابتدا و قبل از هر چیز لازم است با نحوه کارکرد پکیج شوفاژ دیواری آشنا شوید.

پکیج شوفاژدیواری برای عملکرد صحیح به چها مورد زیر نیازمند است:

  1. آب
  2. برق
  3. گاز
  4. اکسیژن

اختلال در هر کدام از این موارد موجب عدم عملکرد صحیح پکیج می شود.

نحوه چک کردن عملکرد پکیج

قبل از آن که بخواهید با مرکز تعمیرات دکتر فنی تماس بگیرید و یا درخواست اعزام سرویسکار داشته باشید نیاز است تا این موارد را چک کنید.

ابتدا برق دستگاه را چک کنید و مطمئن باشید پکیج شما به برق وصل می باشد.

سپس از اینکه گاز پکیج وصل است و جریان دارد مطمئن شوید.

پکیج های لورچ ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل شوند، اما نکته مثبتی که وجود دارد این است که این دستگاه ها هنگام بروز خطا روی نمایشگر خود کدهای اروری نشان می دهند. این کدهای خطا در حقیقت نوع ایرادی که در پکیج لورچ بروز کرده را مشخص می کنند که  در این حالت عیب یابی مشکل دستگاه به راحتی درک این کدها خواهد بود. در نتیجه در این مقاله به توضیح علل و راه حل های رفع کدهای ارور پکیج لورچ خواهیم پرداخت.

کدهای ارور پکیج لورچ علت ارور
E0 خرابی ترموستات
E1 عدم فعالیت جرقه زن
E2 ایراد سوئیچ فشار هوا
E3 مشکل سنسور دمای NTC سیستم گرمایشی
E4 مشکل سنسور دمای NTC آب گرم
E5 ایراد مدولاسیون شیر گاز
E6 تشخیص دمای بالای 90 درجه سانتی گراد توسط سنسور سیستم گرمایشی
E7 خرابی سوئیچ فشار هوا
E8 فشار آب افت کرده است.
E9 تشخیص دمای بیش از حد در آب گرم مصرفی
E10 وجود فشار بیش از حد در پکیج لورچ
E12 عدم کارکرد صحیح کنترل از راه دور
E13 و E16 ایراد نرم افزاری و ایراد برد الکترونیکی
E15 انسداد دودکش
E25 پایین بودن بیش از اندازه دمای آب
E26 ایراد شیر برقی گاز
E28 ایراد سنسور آب گرم مصرفی یا سنسور سیستم گرمایشی
E31 خرابی ترموستات اتاق
E40 ایراد سیکل گرمایشی پکیج لورچ
E77 مشکل در ترموستات مخزن
E99 ایراد در تنظیم برنامه

نحوه رفع کدهای خطا پکیج لورچ

برای رفع ارور پکیج لورچ بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا به صورت اصولی این خطا برطرف شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از تعمیرکاران دیجی امداد رسان می باشد. دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران ماهر و با تجربه بوده و با شناختی که بر روی خطاها و نحوه رفع آن دارند می توانند باعث بهبود عملکرد سیستم شما و رفع کدهای خطا پکیج لورچ به بهترین شکل و در سریع ترین زمان شوند.

نحوه نمایش کدهای خطا در پکیج لورچ

بروز خطا در عملکرد طبیعی پکیج ها، امری معمول و رایج تلقی می گردد که در خیلی از مواقع، روند طبیعی زندگی روزمره را مختل می کند. به همین دلیل همه ی افراد به هنگام مواجه با مشکل در پکیج، در صدد رفع هرچه سریعتر آن بر می آیند.

در پکیج های لورچ، خطاها به صورت کدهای خطا نمایش داده می شوند. در این مقاله به معرفی و تشریح کدهای پکیج های مدل آدنا، هرما، هیرو و آرتا پرداختیم. همچنین، راهکارهای اصولی جهت رفع خطای پکیج لورچ مربوط به هر یک از کدهای ارور، ارئه شده است.

کدهای خطا در پکیج لورچ آدنا و روش رفع آنها

هر کد خطا، مختص یک ایراد خاص در سیستم و عملکرد پکیج لورچ می باشد و توسط حسگرهایی که بر روی برد الکترونیکی پکیج تعبیه شده است، شناسایی می شوند. در این قسمت به معرفی کدهای خطای رایج در پکیج لورچ مدل آدنا پرداختیم. لیست ایرادات احتمالی و راهکارهای اصولی برای رفع خطای پکیج لورچ مفصلاً ارائه شده است.

هزینه رفع کدهای خطا پکیج لورچ

پکیج های لورچ دارای ارورهای متعددی بوده که هر کدام دلیل جداگانه ای دارند. از این رو باید در هنگام تعیین قیمت آن ابتدا به وسیله یک متخصص این خطاها بررسی شده و با توجه به دلیل و نحوه رفع آن قیمت تعمیر مشخص می گردد

زمانی که پکیج دیواری شما مشکل پیدا کند ، به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید. تعمیر پکیج از تعمیر موتورخانه بسیار راحت تر است.

فرقی نمی کند که شما چه نوع پکیج از چه برندی داشته باشید، پکیج ها با گذشت زمان و به دلیل اینکه مدام از آن ها استفاده می شود، ممکن است دچار نقص و یا مشکلی شوند به همین دلیل برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی بهترین روش سرویس دوره ای پکیج ها می باشد با این روش اگر قطعه نیاز به تعمیر و با تعویض داشته باشد متوجه می شوید و سریع مشکل را بر طرف نمایید. تعمیرات پکیج لورچ را به راحتی به ما بسپارید. همچنین متخصصین آریل سرویس مجموعه در تمامی زمینه‌های مربوط به تعمیر ، سرویس و ، آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان هستند.

دکمه بازگشت به بالا