عمومی

استارت جنگ داخلی در آمریکا زده شد

طبق نظرسنجی اخبار آنلاین که توسط موسسه یوگا در هفت کشور اروپایی از جمله انگلیس ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا و سوئد انجام شد ، بیشتر شرکت کنندگان می خواستند که بایدن در انتخابات آمریکا پیروز شود.

طبق این نظرسنجی ، کمتر از یک 10 اروپایی معتقدند که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه آینده کاملاً آزاد و عادلانه برگزار خواهد شد.

نظرسنجی یوگائو که از 15 سپتامبر تا 4 اکتبر (25 سپتامبر تا 13 اکتبر) از هر هزار اروپایی انجام شده است ، نشان می دهد که اروپایی ها مشتاق پیروزی بایدن هستند ، حتی اگر نامزد دموکرات را خوب ارزیابی نکنند یا او را به خوبی بشناسند. .

طبق این نظرسنجی ، 80 درصد پاسخ دهندگان در دانمارک ، 71 درصد در آلمان ، 64 درصد در فرانسه و 61 درصد در انگلیس خواهان پیروزی بایدن در انتخابات 2020 آمریکا هستند.

در ایتالیا 58 درصد خواهان پیروزی بایدن هستند و تنها 20 درصد خواهان بازگشت ترامپ به کاخ سفید هستند.

پنجاه و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور و معاون جدید در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود.

ترامپ موضوع تقلب در انتخابات را در تاریخ 4 نوامبر مطرح کرد و در آخرین توئیت خود گفت: “رای برتر فاسدترین انتخابات تاریخ ایالات متحده خواهد بود.”

نمودار زیر درصد حمایت از بایدن و ترامپ را نشان می دهد:

در هر یک از هفت کشور ، بیشتر شهروندان پیش بینی می کردند که بایدن در انتخابات ماه آینده پیروز شود و در یک کشور دانمارک بیش از 50 درصد بایدن را به عنوان برنده اعلام کردند.

اما نظرسنجی مشترک رویترز و اپسوس نشان داد که جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ، از فلوریدا از دونالد ترامپ پیشی گرفته است. بر اساس این گزارش ، این نظرسنجی همچنین نشان داد که دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا در آریزونا در رقابت تنگاتنگی هستند. نظرسنجی رویترز نشان داد که بایدن بیش از 4 درصد از ترامپ در فلوریدا پیشی گرفته است ، در حالی که در آریزونا 2 درصد است..

این نظرسنجی در شش ایالت ویسکانسین ، پنسیلوانیا ، میشیگان ، کارولینای شمالی ، فلوریدا و آریزونا انجام شده است. در بایدن ، فلوریدا ، وی 49 درصد آرا را به دست آورد ، در حالی که ترامپ 45 درصد بود. پنجاه درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که بایدن فرد بهتری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بود و 41 درصد گفتند که ترامپ فرد بهتری است.

چهل و نه درصد از رای دهندگان معتقدند ترامپ برای اداره اقتصاد بهترین گزینه است ، در حالی که برای بایدن 45 درصد بود. در آریزونا ، بایدن 48 درصد آرا را به دست آورد ، در حالی که ترامپ 46 درصد بود.

کاهش محبوبیت ترامپ ، که قبل از انتخابات 3 نوامبر در رای گیری پشت بایدن بود ، نشانه شومی است.

فاکس نیوز در مقاله ای توسط دانا بلانتون نوشت كه نتایج یك نظرسنجی از شبكه نشان داد كه 70٪ از آمریكایی ها معتقدند دموكراسی آمریكا در این انتخابات ریاست جمهوری به خطر می افتد. از هر 10 نفر طرفداران جو بایدن هشت نفر و از هر 10 نفر طرفدار دونالد ترامپ شش نفر اینطور فکر می کنند. بایدن 10 درصد برتر است ، در حالی که ماه گذشته 5 درصد بود.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثریت آمریکایی ها نسبت به اقتصاد دیدگاه منفی دارند ، به این معنی که 65٪ از رای دهندگان بر اساس نظرسنجی ، شیوع ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی ، اقتصاد ایالات متحده را متوسط ​​یا ضعیف ارزیابی می کنند. ، مهمترین رای دهنده در میان رای دهندگان آمریکایی است. بعلاوه ، 44٪ از رای دهندگان معتقدند که شیوع ویروس کرونا مهمترین مسئله در تصمیمات انتخاباتی آنهاست. این رقم برای برنامه های مراقبت های بهداشتی 34 درصد و برای نژادپرستی 26 درصد است.

علاوه بر این ، 58 درصد از رای دهندگان بر این باورند که روش صحبت ترامپ در مورد نابرابری جنسیتی خشونت در ایالات متحده را افزایش می دهد. در مورد برنده مناظره انتخابات ، از هر 10 طرفدار بایدن ، هشت نفر معتقدند که وی پیروز شده است. از هر 10 طرفدار ترامپ شش نفر معتقدند که وی پیروز این بحث شده است. به طور کلی ، رای دهندگان معتقدند که بایدن با 44 درصد و ترامپ با 29 درصد در این مناظره پیروز شدند. 11٪ نیز معتقدند که بحث برابر است.

آخرین اخبار انتخابات

دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) روز پنجشنبه اعلام کرد که با دستگیری شش نفر از اعضای گروه شبه نظامی ، برنامه ربودن گرتین ویتمر از میشیگان را خنثی کرده است. زمانی که بایدن و هریس ، که به آریزونا سفر کرده بودند ، با ویتمر صحبت کردند ، محلی برای متهم کردن و محکوم کردن نامزد دیگر شد.

بایدن بار دیگر علیه تهدید ناشی از برتری سفیدپوستان صحبت کرده و رئیس جمهور ترامپ را مقصر دانست. وی گفت: “بله ، فکر می کنم چنین است.” وی گفت: “چرا رئیس جمهور فقط نمی گوید … توقف ، توقف ، توقف ، توقف” ، “اگر این کار را نکنید ، ما به دنبال شما خواهیم آمد.”

اما رئیس جمهور ایالات متحده در یادداشت توئیتر خود نوشت: “فرماندار ویتمر از میشیگان کار ضعیفی انجام داده است. او ایالت خود را به جز فعالیت های قایقرانی همسرش بست و اضافه کرد که دولت فدرال کمک بزرگی به بزرگان میشیگان می کند. امروز دادگستری و اجرای قانون فدرال اعلام کردند که آنها توطئه خطرناکی علیه فرماندار میشیگان را خنثی کردند.

“به جای تشکر از من ، او مرا برتری طلب سفیدپوست خواند ، در حالی که بایدن و دموکراتها از محکوم کردن آنتیفا ، هرج و مرج ، غارتگران و شورشیانی که شهرهای تحت کنترل دموکراتیک را سوزاندند خودداری کردند.” وی به فرماندار میشیگان گفت: “دفاع از همه آمریکایی ها ، حتی کسانی که با من مخالفت و حمله می کنند ، کاری است که من همیشه به عنوان رئیس جمهور انجام داده ام.” “فرماندار ویتمر ، ایالت ، مدرسه و کلیسا.

فرماندار ویتمر اواخر روز پنجشنبه به سی ان ان گفت: “هر وقت کاخ سفید در مورد من صحبت می کند یا به من حمله می کند (به صورت لفظی) ، ما شاهد افزایش لفاظی ها و خشونت های آنلاین هستیم ، بنابراین همیشه ارتباطی بین این دو وجود دارد.” . این چیزی است که ما دیده ایم.

این در حالی است که تردیدها درباره سلامتی ترامپ همچنان باقی است. رئیس جمهور آمریكا كه هم اكنون به ویروس كوید آلوده است ، خواستار به تعویق انداختن دور دوم و سوم است ، اگرچه مخالف شركت در مناظره انتخاباتی مجازی با جو بایدن است. به گزارش دویچه وله ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با برگزاری مناظره بعدی در انتخابات ریاست جمهوری با جو بایدن ، دموکرات مخالفت کرد. او هنوز در حال مبارزه با ویروس بسیار مسری کوید 19 است. با این حال ، مدت کوتاهی پس از ابراز مخالفت با بحث مجازی ، او ظاهراً خواستار به تعویق افتادن بحث شد ، در حالی که هنوز اصرار داشت که باید سه مناظره برگزار شود. است.

به دنبال اعلام دونالد ترامپ در مورد شیوع ویروس کرونا ، کمیسیون بحث ریاست جمهوری گفت که این موضوع فرم دوم بحث ترامپ و بایدن را که در ابتدا قرار بود در 15 اکتبر برگزار شود ، به یک بحث مجازی تغییر می دهد.

ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: “من قرار نیست یک بحث مجازی داشته باشم.” این را نمی توانیم بپذیریم. وی این کمیسیون را که یک نهاد غیرحزبی است ، به تلاش برای “محافظت” از جو بایدن دموکرات متهم کرد. موافق. تیم وی همچنین تأکید کرد که مناظره سوم باید به 29 اکتبر موکول شود ، درست چند روز قبل از انتخابات 3 نوامبر. محل مناظره دوم در میامی مشخص شده است.

ترامپ همچنین توئیتر اتهامات جدید علیه بایدن را منتشر کرد. وی نوشت: “جو بایدن هیچ برنامه ای برای ویروس کرونا ندارد ، بگذارید همه صحبت کنند.” او در برخورد با آنفولانزای H1N1 فاجعه بود. اگر او (اکنون) مسئول بود ، شاید 2.2 میلیون نفر بر اثر این بیماری کشنده می مردند!

بیل استپین ، مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای گفت كه مناظره دوم ریاست جمهوری باید به 22 اكتبر موكول شود كه در واقع روزی است كه برای مناظره سوم برنامه ریزی شده است و مناظره سوم باید در 29 اكتبر ، پنج روز قبل از انتخابات برگزار شود. کیت بدینگ فیلد ، معاون مدیر مبارزات انتخاباتی جو بایدن ، نیز گفت که بایدن با برگزاری مناظره در 22 اکتبر موافقت کرده است اما مخالف ایده برگزاری بحث دیگری پس از آن است. وی گفت که پس از لغو بحث ترامپ در 15 اکتبر ، بایدن قرار بود یک رویداد انفرادی در تالار شهر برای تاریخ برگزار کند و ABC News گزارش داد که عصر پنجشنبه میزبان این مراسم بود. وی با استناد به ارزیابی پزشک ترامپ ، دکتر ، موضع متفاوتی گرفت و خواستار برگزاری مناظره 15 اکتبر طبق برنامه اولیه شد. شان کانلی که از روز شنبه مجاز است در رویدادهای عمومی شرکت کند.

به گزارش فاکس نیوز ، در همین حال نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد بر اساس اصلاحیه 25 قانون اساسی ترامپ را سرنگون کند. وی در پاسخ به موضع خود درباره سلامتی رئیس جمهور به خبرنگاران گفت و ویروس کرونا دارد که قصد دارد از طریق قانون اساسی ترامپ را سرنگون کند.

در بیست و پنجمین متمم قانون اساسی ایالات متحده آمده است که اگر تصمیم گرفته شود که رئیس جمهور قادر به انجام وظایف و وظایف خود نیست ، معاون رئیس جمهور به عنوان سرپرست رئیس جمهور منصوب می شود. پلوسی گفت: “فردا به اینجا بیایید. ما در مورد اصلاحیه 25 قانون اساسی بحث خواهیم کرد.” کرد

این تحلیل درباره انتخاب مجدد ترامپ چه می گوید؟

وب سایت اکونومیست می نویسد که بی توجهی ترامپ به بیماری کوید -19 بسیاری از آمریکایی ها و حتی جمهوری خواهان را دچار تردید کرده است. جان بولتون ، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید گفت که دومین دوره ریاست جمهوری ترامپ در صورت انتخاب مجدد عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت. وی گفت: “واضح است که خود ترامپ معتقد است که رفتار او از مبارزات انتخاباتی حمایت می کند و فعالیت پایه او را تحریک می کند ؛ اما بیشتر مردم او را بیش از حد بی پروا می دانند. به عبارت دیگر ، او همه قوانین را زیر پا گذاشت ، حقایق و ارقام خود را ایجاد کرد. در حقیقت ، هدف سردرگمی و گمراه کردن بایدن بود. فکر نمی کنم او در این امر موفق باشد. به همین دلیل ترامپ نباید دوباره انتخاب شود. اگر او امروز واقعاً بد رفتار کرد ، تصور کنید در دوره دوم چه می کرد؟

به گزارش ایلنا ، رونالد سانی استاد تاریخ ، علوم سیاسی و ملی گرایی شیکاگو همچنین گفت: ترامپ قدرتمندترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده از زمان جیمز بوکانان است که در دوران تصدی خود شاهد توسعه ابر جنگ داخلی بود اما هیچ کاری از پیش نبرد. در واقع ، ترامپ آتش اختلاف را در این کشور به راه انداخته است و او از این کار لذت می برد و به عصبانیت و نفرت نژادی دامن می زند ، اینها به نفع شخصی او برای ماندن در کاخ سفید است. من می ترسم این رئیس جمهور قبل از انتخابات برای اطمینان از انتخاب مجدد خود با اقدامات کودکانه و غیر سازمان یافته با ایران یا چین بحران یا جنگ ایجاد کند ، اما ظاهراً او بحران ها و درگیری های بسیاری ایجاد کرده است. مانند فرار مالیاتی ، افراط گرایی و ظاهر کودکانه او در بحث. نیازی به ایجاد بحران با چین و ایران نیست.

ای بی سی نیوز همچنین گزارش داد که انتخاب ترامپ باعث سه بحران بزرگ در ایالات متحده شد. این موارد شامل اپیدمی ویروس کرونا ، رکود اقتصادی و افزایش نژادپرستی است. ویروس کرونا ویروس بزرگترین مشکلی است که ترامپ با آن روبرو شده است ، زیرا اکثر آمریکایی ها معتقدند سبک مدیریت وی نامناسب است.

بیشتر بخوانید:

شب سرش را تکان داد ، گاز گرفت و اخم کرد
مناظره 90 دقیقه ای بین کامالا هریس و مایک پنس ؛ از تاج تا توافق هسته ای
سردار سلیمانی ، روابط برجام و چین ، تمرکز هریس و مایک پنس

310311

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا