عمومیکسب و کار ویژه

انواع مانیتور asus

ایسوس (ASUS) که در آوریل 1989 در تایپه، تایوان تاسیس شد، یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده کامپیوتر و لوازم جانبی (مادربرد، مانیتور) در جهان است. در ابتدا، ایسوس در زمینه تولید مادربردهای مبتنی بر پردازنده های اینتل فعالیت داشت که منجر به همکاری با اینتل در سال 2000 شد و فروش بالای آن منجر به مشارکت با AMD ASUS شد. به طور کلی این شرکت معروف به دلیل کیفیت و تجربه منحصر به فرد خود بسیار مورد توجه قرار گرفته و از این رو جوایز بسیاری را کسب کرده و در بازارهای بین المللی شهرت بالایی کسب کرده است.

مانیتورهای ایسوس

ایسوس در طراحی و ساخت مانیتورهایی که با استقبال خوب کاربران مواجه شده است، کار بسیار خوبی انجام داده است. یکی از عوامل موفقیت این شرکت این است که به سلیقه کاربران رسیدگی می‌کند و انواع مانیتورها را در اندازه‌ها و اهداف مختلف تولید می‌کند و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز، کاربران احساس کمبود یا کمبود نخواهند کرد. برای اطلاع از قیمت مانیتور ایسوس با دیجی چه تماس بگیرید.

انواع مانیتورهای ایسوس

مانیتورهای ایسوس به دو دسته گیمینگ و اداری، خانگی با مشخصات فنی و عملکرد متفاوت تقسیم می شوند.

مانیتور خانگی و اداری ایسوس

این نوع مانیتورها به طور گسترده برای کارهای روزمره در خانه و محل کار استفاده می شوند و اغلب از بالاترین کیفیت تصویر Full HD بهره می برند. مانیتورهای ایسوس بیشتر در ادارات و منازل مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی ساده و ساده ای دارند و معمولا در دسته مانیتورهای بودجه قرار می گیرند.

ایسوس را مانیتور کنید

مانیتورهای گیمینگ ایسوس انواع مختلفی دارند و از نظر امکانات و کیفیت از میان رده تا حرفه ای متغیر هستند. اکثر این مانیتورها از کیفیت تصویر فول اچ دی و بالاتر استفاده می کنند تا بتوانید از انجام بازی هایی با گرافیک بالا لذت ببرید. از نظر مالی گران به نظر می رسند اما با توجه به ویژگی های زیاد و کاربردی از نظر کیفیت تصویر، اتصال، تکنولوژی روز و … این رده قیمتی مناسب است.

قیمت مانیتور ایسوس

شرکت ایسوس تعدادی مانیتور را با قیمت های مختلف به بازار عرضه کرده است که به دو دسته اقتصادی و پریمیوم تقسیم می شوند تا هر کاربر بر اساس نیاز خود خرید کند.

صفحه نمایش ایسوس بخرید

با بررسی و مقایسه تمامی مدل های بالا با توجه به نیاز خود می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی از کیومیتا سفارش دهید، از خدمات گارانتی ویژه، مشاوره رایگان پیش خرید و بسیاری از خدمات دیگر بهره مند شوید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی مانیتورهای ایسوس دارای گارانتی اصلی بوده و از نظر کیفیت و سلامت دارای گارانتی می باشند. در صورت نیاز و برای استعلام موجودی با کارشناسان واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا