عمومیکسب و کار ویژه

انواع گل قرمز آپارتمانی

از آنجایی که رنگ قرمز نمادی از انرژی، قدرت، اشتیاق و عشق است، وجود گل‌های قرمز در خانه می‌تواند انرژی مثبتی را از آن‌ها بگیرد و اطراف شما را پر از امید و عشق کند.

در وب سایت پارت نیوز با ما همراه باشید…

1- گل آماریلیس قرمز

گل آماریلیس یکی از محبوب ترین گل های قرمز برای آپارتمان است. جوانه های قرمز رنگ این گیاه معطر بوده و در هنگام شکوفه دادن عطر مطبوعی دارند.

آماریلیس قرمز در زمستان شکوفا می شود. بسیاری از مردم غرب از آن به عنوان هدیه کریسمس استفاده می کنند و بسیاری از مردم کشور ما و در سراسر جهان از آن برای روز ولنتاین استفاده می کنند.

2- بنفشه قرمز آفریقایی

بنفشه قرمز آفریقایی یکی از گیاهان خانگی مورد علاقه است. این گیاه دارای واریته های مختلفی است که همگی در هنگام گلدهی ظاهری غیر منتظره زیبا دارند.

بنفشه آفریقایی به راحتی نزدیک پنجره رشد می کند و نور غیر مستقیم خورشید را دوست دارد.

3- کاکتوس کریسمس قرمز

کاکتوس کریسمس قرمز یکی از گل های قرمز معروفی است که در زمستان شکوفا می شود.

مراقبت و نگهداری از گیاه کاکتوس کریسمس آسان است. پس از گلدهی، این گیاه را خنک و در نور کم نگه دارید و با آبیاری با کودهای کاکتوس و گیاهان آپارتمانی، گیاه را به شکوفایی مجدد تشویق کنید.

4- گل مرجانی کوچک

گل مرجان خانه ای کم نور است که نگهداری از آن آسان است. مراقبت و نگهداری مهم از این گیاه را می توانید از قسمت مراقبت از گل مرجانی مطالعه کنید.

در آمریکای لاتین به دلیل خارهای تیز و بلندی که ساقه گیاه را می پوشاند به گل مسیح نیز معروف است.

اسفنج قرمز است، اما برگها همیشه سبز هستند.

نیاز نوری این گیاه 8 ساعت در روز است. این گیاه برای تحریک حداکثر رشد بافت رویشی به 4 ساعت نور مستقیم و 4 ساعت نور غیر مستقیم نیاز دارد.

بهترین دما برای نگهداری گل مرجانی کوچک 18 تا 22 درجه سانتیگراد است. گیاه مرجانی توانایی تحمل تغییرات دمایی تا 32 درجه سانتیگراد را دارد و از انواع گیاهان آپارتمانی است که گرم نمی شود.

5- گل ارکیده شب

این نظریه که ارکیده را نمی توان در خانه نگه داشت کاملاً اشتباه است. انواع ارکیده به نام Phalaenopsis در گل فروشی ها موجود است و به راحتی رشد می کنند.

در طول گلدهی، ارکیده های قرمز شاخه های بسیار زیبایی می دهند که هر کدام حدود 10 سانتی متر قطر دارند.

این گل و گیاه بسیار زیباست و انرژی مثبتی به محیط می دهد.

6- عروس بگونیا

گل بگونیا عروس توسط باغبان های حرفه ای در پاییز در فضای باز کاشته می شود. با فرا رسیدن فصل زمستان به یک مکان گرم مانند گلخانه نقل مکان می کنند.

گل بگونیای عروس در حداکثر رشد خود قد نمی کشند. با این حال، جوانه ها در اندازه بزرگ و زیبا، خیره کننده و جذاب هستند.

دکمه بازگشت به بالا