سلامت و دانش

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

یکی از مهمترین و دشوارترین خریدها برای خانمها ، خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از مواد آرایشی زیادی استفاده می کنید ، برای اینکه هنوز پوست خوبی و تازه داشته باشید ، باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کنید. Mislar Air بخرید به عنوان یک پاک کننده ، این می تواند انتخاب خوبی برای همه انواع پوست باشد. علاوه بر خاصیت تمیز کردن ، Micellar Water پوست شما را سالم و تازه نگه می دارد. این محصول به دلیل خاصیت آبرسان بودن به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

آب میسلار چیست؟

در ترکیب Micellar Water به دلیل وجود میسل میسل که در آب محلول است ، مواد آرایشی و گرد و غبار ناشی از آلودگی هوا به راحتی از پوست صورت شما جذب و تمیز می شوند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که پس از پاک کردن آرایش از صورت ، نیازی به شستشو نیست. به همین دلیل برای استفاده از این محصول فقط به پنبه احتیاج دارید. البته برای کسانی که پوست خشک دارند ، لازم به ذکر است که بهتر است بعد از استفاده از Micellar Water از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. به دلیل مواد خاصی که Micellar Water دارد ، به چشم آسیب نمی رساند و به پوست صورت شما احساس راحتی می کند. در استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ آسیبی وجود ندارد.

چرا از راهکار پاک کننده صورت Mislar استفاده می کنید؟

عدم وجود مواد شیمیایی خطرناک: به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی خطرناک ، این مواد چشم شما را تحریک نمی کنند. ترکیبی از آب و گلیسیرین در میسل همچنین ترکیب خوبی برای پوست های حساس است.

عاری از الکل در ترکیب آن: سلولهای میسل باعث ترشح نشده و در ساختار خود الکل ندارند. بنابراین باعث خشکی یا ملتهب شدن پوست نمی شوند.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. به دلیل وجود گلیسیرین در ساختار آنها و عدم وجود مواد تحریک کننده مانند صابون یا الکل باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شوند.

شفافیت پوست: به دلیل نفوذ به عمق پوست و پاکسازی عمیق پوست ، در نهایت باعث شفافیت پوست می شوند.

پاک کننده صورت: Micellar Waters مواد آرایشی و گرد و غبار را از پوست پاک می کند.

حمل و راحتی آسان: یکی از مزایای راه حل پاک کننده صورت Micellar قابلیت حمل ، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده آن است. میسل ها محصولی عالی و کاربردی خواهند بود ، به خصوص هنگام مسافرت وقتی به آب روان دسترسی ندارید.

نحوه استفاده صحیح از Mislar Air

متخصص پوست و مو معتقد است که همه افراد باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کنند.

قبل از خوابیدن در شب ، ما باید پوست را از مواد آرایشی و هرگونه ناخالصی ها با محلول Micellar پاک کنیم. بیشتر خانمها هنگام خواب از محصولاتی مانند سرم ، لوسیون و سایر محصولات پوستی استفاده می کنند. بنابراین ، فردا صبح زمانی خواهد بود که بقیه باید از روی پوست برداشته شوند.

روش تمیز کردن پوست با استفاده از محلول پاکسازی صورت Micellar بسیار آسان و ساده است. پس از ریختن محلول کافی در یک پد یا سواب پنبه ، پوست صورت و گردن خود را به آرامی با آن ماساژ دهید.

اگر برای تمیز کردن آرایش خود به یک راه حل قوی تر نیاز دارید ، می توانید ابتدا صورت خود را با یک محلول قوی تر تمیز کرده و سپس از Micellar برای از بین بردن ذرات باقیمانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، برای حفظ سلامت پوست این مقاله را از دست ندهید

خرید آب Micellar یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر زن بدون توجه به سن خود باید انجام دهد. یکی از مواردی که شما نیاز به حذف Micellar Water دارید ، خط چشم است. چه زمانی خرید خط چشم شما باید سلامت پوست خود را حفظ کرده و نکات را رعایت کنید. در اینجا چند نکته قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر به خرید خط چشم یا رنگ مشکی علاقه دارید ، حتما هنگام خرید به رنگ پوست و چشم خود توجه کنید.
  • اگر چشم های گسترده ای دارید ، بهتر است از خط چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید استفاده از خط چشم در بالا و پایین پلک انتخاب خوبی است. اگر چشمان شما از یکدیگر فاصله دارد ، بهتر است هنگام کشیدن خط چشم را به گوشه چشم خود ادامه دهید.
  • در خرید خط چشم باید به مواردی مانند مقاومت در برابر آب ، ضخامت مطلوب نوک چشم و دوام چشم توجه کنید. اگر به دنبال خط چشم ماندگار هستید ، WATER PROOF را انتخاب کنید. این خط چشم ها نسبت به سایر خط چشم ها در برابر آب و رطوبت مقاوم تر هستند. بنابراین هنگام استفاده از این خط چشم ، به هیچ وجه نگران پخش خط چشم خود نباشید.
  • اگر به نقاشی خط چشم عادت دارید ، باید خط چشم ضخیم بخرید ، اما اگر خط چشم نازک بکشید ، خط چشم نازک برای شما مناسب است. ماندگاری خط چشم بسیار مهم است. خط چشم نباید بعد از چند دقیقه از بین برود ، و برای خلاص شدن از آن نیازی به کار سخت نیست.
  • یکی از مهمترین ویژگی های خط چشم خوب این است که سریع خشک می شود. زیرا اگر بلافاصله خشک نشود ، می تواند روی پلکهای شما پخش شده و باعث ایجاد کثیفی شود.
  • همچنین هنگام خرید خط چشم باید به نوع پوست ، محل اقامت و هوای موجود توجه کنید.

از کجا می توانیم بهترین مارک های آرایشی را بدست آوریم؟

فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master فروشگاهی است که می توانید از بهترین مارک ها محصولات مراقبت از پوست و مو ، لوازم آرایشی ، محصولات بهداشت شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را خریداری کنید. در Miss و Master می توانید با کمک متخصصان مجرب ، لذت واقعی خرید آنلاین را احساس کنید.

بهترین مارک های خرید Micellar Water عبارتند از: Bioderma ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و غیره. نکته دیگری که باید بگویم این است که برای سلامتی پوست و چشم خود ، لوازم آرایشی را برای مدت طولانی ذخیره نکنید. به عنوان مثال ، بهتر است هر سه ماه یک بار خط چشم را تعویض کنید ، با مراجعه به یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی می توانید محصولات جدید و مورد نظر خود را خریداری کرده و حتی خط چشم را از فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین خریداری کنید. به یاد داشته باشید خیلی مهم است که همیشه قبل از رفتن به رختخواب با یک پاک کننده یا Micellar Water کاملاً خط چشم و آرایش خود را تمیز کنید تا پوست صورت شما باعث از بین رفتن طراوت و شادابی نشود.

* گزارش تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا