عمومی

ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی پایدار مهمترین رویکرد قانون هوای پاک است

دکترنامه/ کردستان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: مهمترین رویکرد کمیسیون ماده 11 هوای پاک حرکت به سمت ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغالزایی در راستای توسعه پایدار است.

اقبال حمیدی با بیان این مطلب در سیزدهمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان، بر ایجاد تعادل بین حل مشکلات و معضلات زیست محیطی و درخواست از تولیدکنندگان برای انجام فعالیت هایی که منوط به رعایت موازین زیست محیطی است، تاکید کرد.

وی با بیان مثالی گفت: یکی از مهمترین اولویت های کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک که در حال بررسی است، رفع مشکلات کارآفرینان، سرمایه گذاران و برنامه ریزی برای توسعه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی است که در حال بررسی است. خلبانی کرد. حفظ قوانین و مقررات زیست محیطی برای تسهیل توسعه پایدار.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده 11 قانون هوای پاک هرگونه ساخت و ساز، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مستلزم رعایت مقررات ابلاغی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان همچنین گفت: برای تسهیل این شرایط، آموزش و مشاوره برای سرمایه گذاران انجام می شود.

کیومرث حبیبی افزود: تسهیل شرایط و همراهی سرمایه گذاران در روند اخذ مجوزها و بررسی های بهتر و استفاده از ظرفیت های قانونی بیشتر و ایجاد توسعه مناسب به نمایندگی از استان کردستان از مهمترین اهداف است.

در این جلسه با حضور اعضای مدعو، 16 مورد از طرح های متقاضیان در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و دامپروری، صنایع بسته بندی و تبدیلی و خدماتی از شهرهای مختلف بررسی و تصویب شد.

1 انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا