عمومی

ایجاد چرخش‌های تحول‌آفرین در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشمر، همزمان هفته معلماین مراسم با حضور اساتید و دبیران مدرسه سما کاشمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر مجتمع امام صادق (آمریکا) برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در این مراسم با اشاره به استاد و استاد شهید مطهری، رویداد مهم ملی گام دوم یعنی دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه چهلمین سال تاسیس را برشمرد.

سید محمد جواد موسوی افزود: معلمان باید از ذات و اندیشه های شهید مطهری تقلید کنند چرا که امروزه نسل جوان مورد هدف دشمنان و طرف های متخاصم قرار گرفته و معلمان باید برای به صفر رساندن خسارات جهاد مستمر و واقعی انجام دهند. و رشد را به حداکثر برسانید.

ایجاد چرخه تحول در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

وی یادآور شد: اقشار مختلف جامعه مسئولیت سنگینی در قبال معلمان و ارتقای جایگاه آنان دارند که باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و نهادهایی مانند آموزش و پرورش، رسانه ها، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و… باید به معلم واقعی و والا ببخشند. موقعیت…” افراد را معرفی کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با قدردانی از زحمات و نقش ستودنی معلمان و اساتید در زمان شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های مجازی برای جلوگیری از تعطیلی آموزش و پرورش از کمک خانواده ها به ویژه اولیای دانش آموزان قدردانی کرد.

موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود به رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی گام دو پرداخت و گفت: 31 اردیبهشت 1401 مصادف با چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و وارد گام دوم شد و به همین مناسبت. رویداد ملی به نام گام دوم انقلاب برگزار می شود آنچه در این 40 سال به بلوغ رسیده است که با محوریت ارائه برنامه های دانشگاهی در گام دوم، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه و رفع نیازهای مردم، برنامه های تحول و تعالی، برنامه ریزی استانی است. ، توسعه و تعیین آینده دانشگاه ها با شعار “1000 گروه پژوهشی و زیرساخت، 1000 ایده و استارت آپ و 1000 شرکت فناور و خلاق”.

وی تصریح کرد: بخشی از دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی چهار مرکز فناور و دو استارت آپ ویکند در حوزه صنعت خلاق با دوره های طراحی لباس و استارت آپ ویکند در حوزه فناوری شراب حضور دارند. .

ایجاد چرخه تحول در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان اینکه این دانشگاه در راستای گام دوم چرخه تحولی را در ساختار خود ایجاد کرده است، تصریح کرد:

موسوی یادآور شد: تعدادی پایان نامه برای دانشجویان ارشد روانشناسی و علوم تربیتی با رویکرد حل معضلات منطقه ای با رویکرد آسیب اجتماعی به شهرستان کاشمر و به سمت سند آسیب اجتماعی شهرستان کاشمر هدایت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر تحول از اقتصاد مبتنی بر هزینه به درآمد حاصل از یادگیری کارآمد، پژوهش و نوآوری با استفاده از امکانات آزمایشگاهی، مراکز رشد و واحدهای هسته و فناوری، ایجاد آزمایشگاه تحقیقاتی کشت بافت، برنامه ریزی برای احداث تاکستان و مرکز تولید دام و … مرکز تحقیقات طیور یکی از برنامه های مستمر فناوری و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر تاکید کرد: پرداختن به توسعه کیفی و برنامه ریزی برای راه اندازی دانشکده موضوعی دانشکده علوم مجلس از برنامه های در دست اقدام دانشگاه است.

از دیگر برنامه های این مراسم، اجرای آهنگ گروهی توسط دانش آموزان سما برای مداحی استاد است و دانش آموزان دسته گل های خود را به عنوان ادای احترام به میهمانان تقدیم می کنند.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا