سلامت و دانش

بازگشت محدودیت‌ها در استرالیا در پی افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا

دومین کشور پرجمعیت استرالیا امروز (شنبه) اعلام کرد که پس از ورود به چهارمین روز متوالی خود ، افزایش دو رقمی در مورد ویروس تاج باعث محدودیت های سخت در جلسات خانگی و عمومی خواهد شد.

به گزارش دکترنامه ، در همین حال نخست وزیر ویکتوریا بار دیگر محدودیت هایی را در اجتماعات خانوادگی پنج نفره و جلسات عمومی 10 نفره اعمال کرد و مردم را به دلیل نادیده گرفتن دستورالعمل های رسانه های اجتماعی و دوری از فاصله مقصر دانست.

این محدودیت ها که از روز دوشنبه اعمال می شود و تا 12 ژوئیه به طول می انجامد ، دوباره تظاهرات بیش از پنج نفر به صورت خصوصی و بیش از 10 نفر در ملاء عام را ممنوع می کند.

نخست وزیر ویکتوریا با اشاره به افزایش انتقال تاج در بین اعضای خانواده ، گفت شیوع تاج در کشور به پایان نرسیده است و خانواده ها نباید وانمود کنند که اوضاع عادی است.

مقامات رسمی دولت ویکتوریا امروز (شنبه) از 25 مورد جدید از بیماری Quaid-19 گزارش دادند ، از جمله خانواده هایی که در آن راهپیمایی و کارکنان هتل در جایی که مسافران در آنها قرنطینه شده بودند ، تظاهرات کردند.

ایالت ویکتوریا حدود یک چهارم از کل جمعیت استرالیا را 7،436 مورد تشکیل می دهد و با افزایش تعداد موارد فعال ، اکنون تحت فشار بیشتری قرار گرفته است.

در حالی که برخی از مناطق و ایالت های استرالیا به صفر عفونت کرونا صفر رسیده اند ، تعداد موارد فعال بیماری قلبی عروق کرونا در ایالت ویکتوریا اکنون به 116 نفر رسیده است.

مقامات بهداشتی ایالتی هشدار داده اند که با ادامه روند ، موج دوم تاج ممکن است در ویکتوریا رخ دهد.

نخست وزیر ویکتوریا گفت ، این حومه که به مراکز مهم انتشار ویروس معروف است ، ممکن است با محدودیت های سنگین تری روبرو شود.

دولت همچنین برنامه هایی را برای گسترش تعداد کافه ها و رستوران ها از 20 به 50 تا سه هفته بعد ، 12 ژوئیه به تعویق انداخته است.

لیگ فوتبال استرالیا (AFL) مسابقه ای را که قرار است فردا (یکشنبه) در ملبورن برگزار شود ، پس از یک آزمایش مثبت لغو کرده است. لیگ فوتبال استرالیا اخیراً بازی خود را در ورزشگاه خالی از سر گرفته است.

به گزارش رویترز ، استرالیا تاکنون 7،436 مورد Quaid-19 را تأیید کرده است که از این تعداد 102 نفر جان باختند. تعداد قربانیان کرونا در این کشور در مقایسه با مقیاس جهانی بسیار کم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا