عمومیکسب و کار ویژه

دلیل باز نشدن تلگرام در آیفون + آموزش رفع خطا

رفع مشکل نصب تلگرام در آیفون

برای نصب تلگرام حتما از طریق اپ استور اقدام کنید. برای نصب از طریق اپ استور حتما باید از قبل اپل آیدی ساخته باشید. پس از وارد شدن به برنامه اپ استور برنامه Telegram را جستجو کنید و پس از دیدن برنامه روی دکمه Get بزنید و در گام بعدی گزینه Install را لمس کنید.

ممکن است برای دانلود و نصب برنامه با مشکلاتی مواجه شوید، در صورت مشاهده مشکل در نصب تلگرام ابتدا از اتصال اینترنت خود اطمینان پیدا کنید و سپس تمامی دسترسی‌های مجاز مانند دوربین، مخاطبین، میکروفون و غیره را به تلگرام بدهید.

اگر همچنان با مشکل دانلود و نصب تلگرام مواجه بودید بهتر است از یک فیلترشکن یا تغییر دهنده آی‌پی استفاده کنید. برای اینکار ابتدا برنامه اپ استور را به طور کامل ببندید و سپس فیلترشکن خود را وصل کنید و دوباره به اپ استور بروید و برنامه تلگرام را دانلود و نصب کنید با انجام این کارها به احتمال زیاد مشکل شما برطرف خواهد شد.

از دیگر کارهایی که می‌توانید برای رفع مشکل نصب تلگرام استفاده کنید، ریستارت کردن گوشی، بررسی وجود فضای کافی برای نصب برنامه، پاک کردن حافظه کش اپ استور و … می‌باشد.

در صورتی که هنوز هم مشکل نصب تلگرام در آیفون برای شما برطرف نشده بود می‌توانید از طریق برنامه آیتونز اقدام به نصب برنامه روی گوشی خود بکنید.اگر هنگام نصب با خطاهای مربوط به فعال‌سازی برنامه تلگرام مواجه شدید حتما این مقاله را مطالعه کنید:

علت باز نشدن تلگرام در آیفون

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید باز نشدن تلگرام و یا گیر کردن روی Connecting می‌باشد.این مشکل بیشتر مربوط به عدم اتصال سرورهای تلگرام و گوشی است. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید بررسی اتصال اینترنت گوشی‌تان می‌باشد و در صورتی که از فیلترشکن یا تغییردهنده آی‌پی استفاده می‌کنید بررسی کنید که به درستی اتصال برقرار شده باشد. برای اینکار کافی است وارد مرورگر یا یک سایت مثل یوتیوب شوید و یک فیلم یا مطلب را سرچ کنید و در صورتی که صفحه مورد نظر باز یا فیلم اجرا شد پس مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به عنوان یک راهکار دیگر می‌توانید فیلترشکن یا تغییردهنده آی‌پی خود را خاموش کنید. تلگرام را به طور کامل ببندید و برای اطمینان بیشتر یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید. پس از آغاز به کار مجدد گوشی دوباره فیلترشکن خود را روشن کنید و وارد تلگرام شوید و چند دقیقه‌ای صبر کنید تا ارتباط برقرار شود.

اگر باز هم با مشکل باز نشدن تلگرام مواجه شدید این بار به اپ استور بروید و در صورتی که آپدیت جدیدی ارائه شده است آن را دانلود کنید.گاهی ممکن است این قطعی از خود سرور تلگرام باشد در صورتی که تلگرام روی گوشی دوستانتان اجرا می‌شود و مشکلی برای باز شدن تلگرام ندارند، یک بار تلگرام را از گوشی خود پاک کنید و دوباره آن را نصب کنید، به احتمال خیلی زیاد مشکل شما برطرف خواهد شد.

مشکل telegram unexpectedly quit در ios

یکی دیگر از مشکلاتی که با آن ممکن است مواجه شوید خروج ناگهانی از برنامه و کرش شدن می‌باشد. این مشکل می‌تواند برای بسیاری از برنامه ها ایجاد شود و به طور ناگهانی شما را از برنامه خارج کند.

برای رفع این مشکل در تلگرام که به احتمال زیاد مربوط به برنامه تلگرام است می‌توانید به عنوان اولین قدم یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید و مجددا برنامه را اجرا کنید و در صورت خارج شدن دوباره از برنامه تلگرام، وارد اپ استور شوید و در صورتی که آپدیت جدیدی وجود دارد حتما برنامه تلگرام خود را آپدیت کنید.

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند موجب بروز خطای telegram unexpectedly quit شود، پر شدن حافظه گوشی یا کش خود برنامه تلگرام می‌باشد.

برای بررسی میزان فضای موجود روی گوشی خود در آیفون به تنظیمات گوشی بروید و وارد بخش General شده و گزینه IPhone Storage را لمس کنید. اگر حافظه گوشی شما در حال پر شدن بود سعی کنید با پاک کردن برنامه و فایل‌های اضافی مقداری از حافظه را آزاد کنید و پس از آن مجددا عملکرد تلگرام را بررسی کنید در صورتی که باز هم با خطای ذکر شده مواجه شدید این بار حافظه کش خود تلگرام را پاک کنید.

برای پاک کردن حافظه کش تلگرام وارد تنظیمات شوید و گزینه Data & Storage را انتخاب کنید. در گام بعدی وارد بخش Storage Usage شوید و گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

در صورتی که همچنان با کرش شدن و خارج شدن ناگهانی از برنامه تلگرام روبه رو هستید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید و از روش‌های گفته شده استفاده کنید تا مشکل شما برطرف شود:

ریست کردن Network Overrides

این روش مخصوص گوشی‌های آیفون و آیپد می‌باشد که می‌تواند مشکلات تلگرام شما را برطرف کند و به عنوان راه حل آخر می‌تواند کار ساز باشد.

برای اینکار برنامه تلگرام را باز کنید و در منو برنامه ۱۰ بار پیاپی گزینه Settings را لمس کنید. حالا از لیست باز شده گزینه Reset Permissions را انتخاب کنید و در گام بعدی Reset Tooltip را لمس کنید و سپس Network Overrides را انتخاب کرده و گزینه Reset را در گام بعدی لمس کنید. حالا در بخش فوقانی صفحه گزینه Restart را انتخاب کنید.

با انجام این کار به احتمال زیاد مشکل تلگرام آیفون شما برطرف خواهد شد و می‌توانید با خیالی آسوده از تلگرام خود استفاده کنید.

جمعبندی علت باز نشدن تلگرام در ايفون

در این مطلب سعی کردیم مشکلات رایج تلگرام در آیفون را مورد بررسی قرار دهیم و راهکارهایی که بتوانید با استفاده از آنها مشکلات خود را برطرف کنید را در اختیار شما قرار دادیم.امیدوارم با استفاده از این مطلب بدون هیچ گونه مشکلی بتوانید از تلگرام خود نهایت استفاده را ببرید

منبع : buzzoid.com

دکمه بازگشت به بالا