سلامت و دانشکسب و کار ویژه

تعمیرات برد لوازم خانگی در تهران

در صورتی که برد هر یک از لوازم خانگی تان در هر برندی دچار ایراد و خرابی شده است، عیب یابی و تعمیر آن را به تکنسین های مجرب و با تجربه بسپارید. ممکن است برای تان سؤال پیش بیاید که برد الکترونیکی چیست؟ آیا لوازم خانگی دارای برد هستند؟ برد الکترونیکی در لوازم خانگی چه عملکردی دارد؟ تعمیرات برد الکترونیکی لوازم خانگی را به کدام تعمیرگاه بسپاریم؟ در این مقاله به معرفی تعمیرگاه معتبر جهت تعمیرات برد الکترونیکی می پردازیم.

همان طور که اگر مغز انسان از کار بیفتد بدن انسان از کار می افتد، در صورتی که برد الکترونیکی لوازم خانگی از بین برود، دستگاه دچار اختلال می شود. توجه داشته باشید سرویس لوازم خانگی از جمله خدماتی است که علاوه بر افزایش طول عمر لباسشویی از بروز اختلالات جدی در قطعات مهمی همچون برد جلوگیری می شود.

برد الکترونیکی یخچال

برد الکترونیکی در یخچال همچون مغز عمل می کند، تمامی اتفاقاتی که باعث می شود یک یخچال فرایند سالمی داشته باشد و به درستی کار کند، توسط برد الکترونیکی دستور داده می شود، در نتیجه در صورت بروز کوچک ترین اختلال در این قطعه امکان اختلالات گسترده در عملکرد یخچال وجود دارد.

تعمیر برد یخچال

در صورتی که برد الکترونیکی یخچال تان دچار ایراد و خرابی شده است باید تعمیر برد الکترونیکی یخچال را به دکتر آچار بسپارید.

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

برد ماشین لباسشویی از اصلی ترین قطعات به کار رفته در این دستگاه شناخته می شود که نقش مهمی در عملکرد لباسشویی ایفا می کند، برد قطعه ای مهم است که کلیه فرمان ها در دستگاه را اجرا می کند.

عدم استفاده صحیح از ماشین لباسشویی می تواند موجب اختلال عملکرد برد الکترونیکی شود، مواردی از جمله نوسانات برق، ورود آب به برد الکترونیکی، عدم عملکرد صحیح پنل جلویی دستگاه و ایراد و خرابی خازن و فیوز برد از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در خرابی و سوختن برد شناخته می شوند.

شاید خواندن این مقاله برای شما مفید باشد : برای جلوگیری از خرابی ماشین لباسشویی به این نکات توجه کنید

ریست برد ماشین لباسشویی

امکان ریست برد الکترونیکی ماشین لباسشویی وجود دارد، برای این کار فیوز یا کلید مدار دستگاه را خاموش کرده و دستگاه را برای مدت زمان 2 تا 5 دقیقه از برق بکشید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی

از آن جایی که برد ماشین لباسشویی از اصلی ترین قطعات ماشین لباسشویی است از این جهت ضروری است که تعمیر این قطعه را به تکنسین های متخصص بسپارید تا خیال تان از بابت آن آسوده شود، تعمیر برد ماشین لباسشویی به تخصص و مهارت نیاز دارد.

تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی در تعمیرگاه دکتر آچار با استفاده از جدید ترین متدهای تعمیرات و ابزار با کیفیت انجام می شود.

تکنسین ها در زمینه تعمیر برد لباسشویی چه خدماتی ارائه می دهند؟

تکنسین ها جهت بررسی و عیب یابی برد قطعه را به صورت کامل باز کرده و مسیرهای مسی آن را به کمک ابزار هایی همچون مولتی متر بررسی می کنند.

برد اجاق گاز

برد الکترونیکی اجاق گاز به کنترل عملکرد قطعات مختلف این دستگاه کمک می کند، برد به نوعی واکنشی شبیه به مغز داشته و وظایف هر یک از قطعات اجاق گاز را تعیین می کند.

علت خرابی برد الکترونیکی اجاق گاز

مواردی از جمله نوسانات برق، ایراد و خرابی قطعه میکروسوئیچ، داغ شدن بیش از حد ولوم اجاق گاز و استفاده بیش از حد از مواد شوینده از مهم ترین علت های خرابی برد الکترونیکی اجاق گاز شناخته می شود.

تعمیر برد الکترونیکی اجاق گاز

با توجه به اهمیت این قطعه توصیه می شود تعمیر برد اجاق گاز را به تکنسین های مجربی که تعمیرات را با استفاده از جدید ترین متدهای تعمیرات و ابزار باکیفیت انجام می دهند انجام دهید.

برد ماکروفر

برد الکترونیکی ماکروویو از اصلی ترین قطعات این دستگاه شناخته می شود که ضروری است توسط تکنسین های ماهر و متخصص انجام شود.

علت های خرابی برد ماکروفر

عدم عملکرد صحیح دکمه های دستگاه (اتصال کوتاه در مدار کلید)، عدم عملکرد صحیح صفحه لمسی، خاموش شدن ناگهانی ماکروفر (اتصال کوتاه در انواع مدارها از جمله مدار تغذیه) و گرم نشدن سینی یا خود به خود چرخیدن آن از مهم ترین علت های خرابی ماکروفر شناخته می شوند.

تعمیر برد ماکروفر

در صورتی که برد ماکرویوتان دچار ایراد و خرابی شده و نیاز به تعمیر دارد ما تکنسین های مجرب مجموعه دکتر آچار را به شما پیشنهاد می دهیم.

تکنسین های مجموعه دکتر آچار با استفاده از جدید ترین متدهای تعمیراتی و ابزار به تعمیر برد الکترونیکی می پردازند.

برد ماشین ظرفشویی

برد ماشین ظرفشویی قطعه ای الکترونیکی و کاربردی است که عملکردی شبیه به مغز داشته و وظایف سایر قطعات را تعیین می کند، این قطعه در تمامی وظایف قطعات نقش دارد.

علت های خرابی برد ماشین ظرفشویی

ورود آب به برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی، خرابی برخی از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی از جمله خازن و فیوز و مشکل در عملکرد سیم پیچ ظرفشویی از مهم ترین علت های خرابی برد ماشین ظرفشویی شناخته می شوند.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی

از آنجایی که برد ماشین ظرفشویی از قطعات مهم و کاربردی در این دستگاه شناخته می شود تعمیر آن به تخصص و تجربه نیاز دارد، تعمیر برد الکترونیکی را به تکنسین های متخصص و مجرب دکتر آچار بسپارید.

هزینه تعمیرات برد لوازم خانگی در تهران

هزینه تعمیر برد لوازم خانگی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، جهت اطلاع کافی از میزان هزینه تعمیر برد لوازم خانگی لازم است که این قطعه از دستگاه خارج شده و توسط تکنسین بررسی و عیب یابی شود.

در صورتی که قطعه ای در برد سوخته باشد آن قطعه توسط تعمیرکار تعویض شده و هزینه چندانی نخواهد داشت، در صورتی که خود قطعه برد سوخته باشد نیاز به تعویض داشته و هزینه تعویض برد بیشتر است، به صورت کلی توصیه می شود نگران هزینه تعمیرات برد الکترونیکی نباشید چرا که هزینه تعمیر برد الکترونیکی در مجموعه های مجاز و معتبر مطابق با نرخ اتحادیه دریافت شده و کاملاً منصفانه می باشد.

منبع : https://v.gd/VaUhhR

دکمه بازگشت به بالا