عمومیکسب و کار ویژه

بهترین بازی‌های اندروید به تفکیک سبک و ژانر

دنیای گیمینگ در یک لحظه بحرانی منفجر شد. بیگ‌بنگ بازی‌های موبایلی باعث شد بازی‌ها سروشکل تازه‌‌ای به خودشان بگیرند و تعداد بازی‌ها هم با سرعتی وحشتناک بالا رفت. این انفجار و تعداد بالای گیم‌ها انتخاب را برای کاربران سخت‌تر کرد. حالا باید ساعت‌ها بچرخید و در نهایت یک گیم متناسب با سلیقه و روحیات‌تان پیدا کنید. حالا واقعا بهترین بازی اندروید کدام است؟ ما در این مطلب بهترین گیم‌های اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد؛ بازی‌های موبایلی متناسب با سلیقه و ژانری که دوست دارید.

چه گیمر حرفه‌‌ای باشید و چه گیمر تفننی، همیشه گزینه‌هایی وجود دارند که در ژانر و سبک خودشان بهترین هستند. به جای اینکه بازی‌های معمولی و دارای باگ را شروع کنید و در میانه راه خسته شوید، لیست بهترین بازی‌های اندرویدی را در سبک‌ها و ژانرهای مختلف ببینید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین بازی‌های شوتر (Shooter)

چرا بازی‌های سبک شوتر انقدر محبوب هستند؟ یک دلیل ساده دارد. این بازی‌ها هدف‌گیری، قدرت تصمیم‌گیری و مهارت‌های تاکتیکی شما را به چالش می‌کشند. هیجان بالایی دارند و همیشه چیزهای جدیدی دارند که شما را شگفت‌زده می‌کند. شما یک تفنگ دارید و باید خون و خون‌ریزی راه بیندازید.

بیشتر بخوانید:

بازی  کالاف دیوتی وارزون  موبایل، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی وقتی اولین بار معرفی شد همه نسبت به آن بدبین بودند. اما وقتی گیمرها این بازی را دانلود کردند و شروع به بازی کردند نظرشان برگشت. یک بازی فوق‌العاده سبک شوتر که به زیبایی هرچه تمام‌تر برای صفحات کوچک موبایل طراحی شده است. با اسلحه‌های متنوع و منابعی که برای تعقیب و گریز و شلیک و برنامه‌ریزی نیاز دارید.

فری فایر؛ تصویری زنده و نامیرا از یک جنگ تمام‌عیار

گارنا فری‌فایر یک بتل رویال هیجان‌انگیز با طعم کشت و کشتار است. روی یک نقشه بزرگ فرود می‌آیید و باید تا انتها دوام بیاورید. اسلحه‌های قدرتمند بردارید. تا جایی که می‌توانید مهمات جمع کنید و به دل میدان جنگ بزنید. همه چیز به هوشیاری، مهارت و سبک جنگیدن شما بستگی دارد. این بازی شوتر اول شخص شما را وارد فضاهای جنگلی و بیابانی، محیط‌های جنگی قدیمی و کارخانه‌ها می‌کند و باید با تمام توان‌تان بجنگید. نقشه بچینید و برای زنده ماندن یا بهتر است بگوییم کشتن و نابود کردن تلاش کنید.

فری‌فایر به صورت تک‌نفره و یا تیمی بازی می‌شود. گرافیک بازی از نظر طبیعی‌سازی محیط و اسلحه‌ها و کاراکترها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. صحنه‌های جنگی با جزئیات بسیار زیاد شما را شیفته خودش می‌کند و مطمئنا جزو بازی‌هایی خواهد بود که تا مدت‌ها عظش مبارزه را در شما زنده نگه می‌دارد.

اپکس لجندز، همیشه جذاب و دوست‌داشتنی

همان بتل رویال معروف حالا روی موبایل و گوشی‌های اندروید خودنمایی می‌کند. یک بازی شاهکار سبک شوتر اول شخص که به بازی اصلی بسیار شبیه است. بعضی وقت‌ها حین تاچ لگ می‌زند و سنگین است اما وقتی با کنترلر کار می‌کنید همان حس و حال بازی اصلی را دارد. می‌توانید لجند (Legend) موردنظرتان را انتخاب کنید و هر چقدر که جلوتر می‌روید چیزهای جدیدتری آنلاک می‌شوند و جذابیت دوچندان می‌شود.

کار با اسلحه در اپکس لجندز به شدت هیجان‌انگیز است. یک مپ بزرگ به نام لبه‌ جهان (World’s Edge) دارید و یک جعبه مهمات پر از آدرنالین. همین کافی است تا زیباترین بتل رویال ممکن را تجربه کنید.

Doom

Doom؛ با گرافیک خیره‌کننده

بازی Doom و Doom 2 بابابزرگ‌های سبک شوتر اول شخص هستند. با اینکه وقتی وارد موبایل شدند چندان چنگی به دل نزدند اما سازندگان بازی مشکلات آن را در ادامه مسیر حل کردند و حالا می‌توان گفت که دوباره با همان Doom قدیمی طرف هستیم. می‌توانید با تاچ یا کنترلر بازی کنید، گرافیک بازی به شدت پویاست و همه چیز برای مبارزه و شلیک و کشت و کشتار آماده است.

با اینکه Doom قدیمی است اما همچنان به عنوان یک بازی سبک شوتر جذاب است و تصویرهایی را خواهید دید که احتمالا با بازی‌های مدرن متفاوتند. ارزش وقت گذاشتن دارد و می‌توانید ببینید که این ژانر چطور دچار تحول شده است.

زولا موبایل؛ تجربه‌ای جدید از جنگ

زولا موبایل یک نمای جدید از بازی شوتر اول شخص به شما می‌دهد. میل غلیظ مبارزه را در شما تقویت می‌کند و با اسلحه‌های جدید و رقابت‌های مختلف، خون شما را به جوش می‌آورد. باید بجنگید. این یک باید معمولی نیست. چاره‌ای جز جنگیدن ندارید. زولا موبایل به سادگی شما را در دنیای جنگ‌های جذاب شناور می‌کند. می‌توانید از گوشه‌های این جهان خشن وارد شوید تا به نقطه مرکزی جنگ برسید.

این بازی گرافیک قدرتمندی دارد. مولتی‌پلیر است. می‌توانید به صورت تک‌نفره و یا تیمی با بازیکنانی از سراسر جهان بجنگید. کارت‌های جدید را کسب کنید. اسلحه بخرید و قدرتمندتر شوید. نسخه فارسی شده این بازی در کافه بازار قابل دانلود است که امکان خرید اسلحه‌ها را به شما می‌دهد و می‌توانید هم‌سطح با گیمرهای جهانی مبارزه کنید.

Pubg Mobile

چه کسی در نهایت زنده می‌ماند؟

شخصی‌سازی‌ها بسیار متنوعند. می‌توانید مدل‌های مختلف بازی را به صورت تیمی و یا تک‌نفره بازی کنید و کامیونیتی بسیار بزرگی هم دارد. همچنان به صورت مداوم آپدیت می‌شود و با توجه به تعداد گیمرهای بالای این بازی، همیشه اتفاقات جذابی انتظار شما را می‌‌کشند.

پابجی نیو استیت؛ بتل رویال 20 سال بعد

پابجی نیو استیت مثل پابجی موبایل یک بازی بتل رویال است. هر کس زنده بماند پیروز میدان است. تفاوت عمده‌‌ای که با پابجی دارد موقعیت زمانی بازی است. داستان بازی در سال 2051 و در جزیره Troi می‌گذرد. اسلحه‌ها متفاوتند. مهمات تغییر کرده‌اند و چالش‌های جالبی به بازی اضافه شده‌اند که شما را در دل این بازی غرق می‌کند. پهبادها، موشک‌ها و سپرهای بالستیکی، اسلحه‌های نئونی و چندین چیز دیگر به گیم‌پلی بازی اضافه شده‌اند و استایل مبارزات هم تا حد زیادی تغییر کرده است. اگر قبلا پابجی بازی کرده باشید نیو استیت شما را با یک جهان دیگر مواجه خواهد کرد.

بازی‌های استراتژیک قدرت تصمیم‌گیری و فکر کردن و برنامه‌ریزی شما را به چالش می‌کشند. این بازی‌ها قبلا روی کامپیوتر طرفداران زیادی داشت و با همین رویکرد وارد اندروید و گوشی‌های موبایل شد و بهترین بازی‌های موبایلی در این سبک تولید شدند. احتمالا با بازی‌های این سبک آشنا هستید و ما چند مورد از بهترین‌ها را معرفی خواهیم کرد.

کلش آف کلنز، بازی محبوب استراتژیست‌ها

کلش اف کلنز بمب بازی‌های استراتژیک بود. شما یک دهکده دارید که باید برای محافظت از آن بجنگید. آن را تقویت کنید. به دهکده‌های دیگر حمله کنید و رفته رفته از یک دهکده کوچک به یک امپراطوری بزرگ تبدیل شوید. با قبیله‌های دیگر متحد شوید و به جنگ سایر قبیله‌ها بروید. باید منابع‌تان را به درستی مصرف کنید. ارتش‌تان را آموزش دهید. آن‌ها را ارتقا دهید. همه چیز برای استراتژی چیدن آماده است و هر چیزی که بخواهید در دسترس شماست.

کلش آف کلنز به خاطر تعداد کاربران بالا، آپدیت‌های مداوم و گرافیک جذاب و بی‌نظیرش روی صفحه‌های موبایل همیشه در لیست بهترین‌ها بوده. گیم‌پلی جالب و جذابی دارد و محدودیت‌های آن هم نسبت به سایر بازی‌های استراتژیک بسیار کمتر است. فقط دقت کنید که این بازی به شدت اعتیادآور است.

Rome: Grow Empire

امپراطوری بزرگ رم را بزرگ‌تر کنید

امپراطوری بزرگ رم را با لشکرکشی‌ها و دژهای مستحکم و ارتش بزرگش می‌شناسیم و حالا این امپراطوری در دستان شماست تا آن را بزرگتر و بزرگتر کنید. استراتژی اصلی شما در این بازی دفاع است. باید یک دفاع آهنین بسازید تا هیچکس نتواند به شما خسارتی وارد کند. همه چیز برای ساختن این دفاع مستحکم آماده است و شما فقط باید آن‌ها را به درستی بچینید. تقویت کنید. راه‌های نفوذ را ببندید و هر لحظه منتظر حمله ارتش‌های دیگر باشید

گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد و در طراحی بازی سعی کرده‌اند تا مشابه روم باستان باشد. گیم‌پلی و مکانیک‌های بازی ساده هستند و نیازی به یادگیری ندارند. اما سادگی گیم‌پلی به این معنا نیست که خود بازی آسان است. باید موج‌های حمله سنگین را دفع کنید. ارتش را تقویت کنید و به نحوی برنامه‌ریزی کنید که کمترین آسیب به شما برسد. این بازی قرار است هفته‌های زیادی همراه شما باشد تا زمانی که امپراطوری دلخواه‌تان را بسازید.

استراتژی کشورداری بلدید؟

همچنان باید قلمرو بسازید. قلمرویی که شما مالک قدرتمند آن هستید. اما این بار با پیشرفت تکنولوژی جلو می‌روید. یعنی از دوران پارینه‌سنگی شروع می‌کنید و هرچقدر که زمان جلو می‌رود و بشر پیشرفت می‌کند شما هم باید با این پیشرفت‌ها جلو بروید. تجهیزات جدیدتر بسازید و از یک دهکده کوچک به یک کشور بزرگ تبدیل شوید. می‌توانید با بقیه کشورها متحد شوید و یک ائتلاف تشکیل دهید.

این بازی به دلیل پیشرفت در زمان واقعی هر بار چیزهای جدیدی را رونمایی می‌کند که شما را شگفت زده می‌کند. امکانات جدید، استراتژی‌های جدید و مکانیک‌های جدید وارد بازی می‌شوند و همه چیز به سرعت عمل، برنامه‌ریزی و مصرف منابع شما بستگی دارد. اگر دوست دارید یک بازی در سبک کشورداری تجربه کنید این بازی مناسب شماست.

نبرد امپراتوری

نبرد امپراتوری؛ بازی استراتژیک به زبان فارسی

در ضمن نسخه فارسی‌شده این بازی، پرداخت درون‌برنامه مخصوص ایرانی‌ها هم دارد. می‌توانید آیتم‌های ارزشمند را خریداری کنید و با سرعت بیشتری رشد کنید. با ثروت‌اندوزی در خزانه، غارت دشمنان و کار و رشد اقتصادی کشورتان را بزرگ‌تر کنید. این بازی گرافیک بسیار جذابی دارد. حتی روی صفحات کوچک موبایل هم به طور کامل روی قلمروتان تسلط دارید و مطمئنا جزو تجربه‌های جذاب شما در دنیای استراتژی خواهد بود.

Lords Mobile: Tower Defense

پادشاهان موبایل در یک نبرد استراتژیک

شاید بتوان Lords را شبیه‌ترین بازی به کلش آف کلنز دانست. از گرافیک بازی گرفته تا مکانیک‌ها و گیم‌پلی بازی شباهت‌های زیادی به هم دارند. ساخت قلمرو، آموزش ارتش، ساخت قهرمان‌ها، جنگ‌های قبیله‌ای و هر چیزی که از یک بازی استراتژیک انتظار دارید در این مجموعه وجود دارند. تفاوتی که با کلش آف کلنز دارد این است که حین دفاع می‌توانید به طور کامل دهکده‌تان را زیر نظر بگیرید و تنها نتیجه حمله را نمی‌بینید. روی بازی کنترل کاملی دارید و امکان بازی چندنفره،  متحد شدن و همکاری با سایر دهکده‌ها هم وجود دارد.

گرافیک بازی بسیار جذاب و پویاست. تجمع ارتش در حین حمله و یا دفاع اصلا اذیت‌کننده نیست و منطق استراتژیک بازی هم بسیار دقیق طراحی شده است. اینکه بین کلش آف کلنز یا لردز موبایل کدام یک را انتخاب کنید به سلیقه خود شما بستگی دارد. هر بازی چیزهایی دارد که شاید در بازی دیگر تجربه نکنید. اما امتحان کردن این بازی ارزشش را دارد.

کلش رویال؛ شاهکاری دیگر از سازندگان کلش آف کلنز

طعم جدیدی از استراتژی را زیر دندان‌هایتان حس کنید. کلش رویال ساخته سازندگان کلش آف کلنز است. سوپرسل استراتژی را خوب می‌فهمد و این درک عمیق را هم در کلش رویال و هم در کلش آف کلنز به طور واضح می‌بینیم. جنگ شاهزادگان به جاهای حساسی رسیده است و باید قدرت‌تان را به رخ همه بکشید. استراتژی بچینید. دفاع کنید. حمله کنید و غارت کنید. این بازی استایلی مشابه کلش آف کلنز دارد. اتحاد قبیله‌ها در این جا هم وجود دارد. آیتم‌های جادویی جدید و عجیب به بازی اضافه شده‌اند و البته مدل استراتژی چیدن هم تا حد زیادی تغییر کرده است. کلش رویال هنوز به محبوبیت کلش آف کلنز نرسیده است اما روز به روز به تعداد بازیکن‌های آن اضافه می‌شود.

لیگ اف لجندز، بهترین بازی اندرویدی MOBA

استراتژی حمله‌تان چطور است؟ تمرکز اصلی لیگ اف لجندز روی حمله است. تیم می‌سازید و حمله می‌کنید. با هر چیزی که در توان دارید بر دشمنان می‌تازید و تا می‌توانید غارت می‌کنید. لیگ آف لجندز روی کامپیوتر به شدت موفق بود و روی موبایل هم تجربه مشابهی برای گیمرها به وجود آورده است. دید از بالا، قهرمان یا هیروهای متعدد و گیم‌پلی سبک و روان به خوبی در این بازی پیاده‌سازی شده است.

ایمپوستر خائن کیه؟

بازیکن‌های دیگر باید حواس‌شان را جمع کنند تا از شر ایمپوستر در امان بمانند. ایمپوستر سعی می‌کند همه را بکشد. یک ایمپوستر خوب می‌تواند همه تیم را بر علیه یکدیگر بشوراند. اتفاقات جالبی در این بازی می‌افتد. اگر با دوستان صمیمی‌تان بازی کنید جالب‌تر هم می‌شود و همیشه سرگرم‌کننده است.

Ticket to Ride

از یک بردگیم با همین اسم گرفته شده است.

این بازی از یک بردگیم قطاری به همین اسم گرفته شده است که همه دوست دارند و معمولا در جمع‌های خانوادگی بازی می‌شود. 5 بازیکن می‌توانند وارد یک بازی شوند و حرکت‌شان را انجام دهند و نوبت آدم بعدی می‌رسد. می‌توانید لوکال و یا آنلاین بازی کنید. بدون نیاز به کارت یا بردگیم می‌توانید این بازی را با گیم‌پلی ساده و روان بازی کنید. بازیکن‌ها باید کارت‌های متنوعی را جمع کنند که حکم یک بلیط را دارد و می‌توانند سوار قطارهای مختلف شوند.

تیم حریف را فریب بدهید

موضوع ترپیل ایجنت هم فریب‌کاری است. دو تیم وجود دارند و ماموریت یکی از تیم‌ها این است که تیم دیگر را نسبت به همدیگر بدبین کند. باید مراقب باشید تا منحرف نشوید و سرتان کلاه نرود. چون ممکن است همه تیم‌تان را به باد دهید.

چه کسی نمی‌تواند نقاشی کند و چه کسی نمی‌تواند حدس بزند؟

بهترین بازی‌های موبایلی سبک معمایی (Puzzle)

بازی‌های معمایی یا سبک پازل بسیار زیادند. چون روی موبایل به سادگی کار می‌کنند و آپدیت و قدرتمندتر کردن بازی‌ها هم بسیار راحت‌تر است. هر کس به راحتی می‌تواند یک بازی پازلی دانلود کند و ساعت‌ها در معماهای گوناگون آن غرق شود و مغزش را به چالش بکشد.

بازی‌های پازلی چندین زیرمجموعه هم دارند. از بازی‌هایی که با عناصر و فیزیک بازی درگیر می‌شوید تا بازی‌های منطقی جزو این ژانر قرار می‌گیرند. البته برای هر مدل سلیقه‌ای هم وجود دارند.

پل‌سازی در طبیعی‌ترین حالت ممکن با چالش‌های جذاب

بازی‌های سبک پل‌سازی همیشه محبوب بوده‌اند و این ورژن هم جزو بی‌نقص‌ترین‌هاست. مراحل زیادی دارد که در کوه و دره و دریا و هر جایی که ممکن است می‌توانید پل‌سازی کنید. قوانین فیزیک را رعایت می‌کنید و خودتان را به چالش می‌کشید تا مستحکم‌ترین پل ممکن را بسازید.

البته گفتن این مسئله راحت است. باید خودتان را درگیر بازی کنید. اول بازی راحت است به سادگی مراحل اولیه را طی می‌کنید تا اینکه به نقطه‌‌های سخت بازی می‌رسید و حالا باید مغزتان را به کار بیندازید. بازی کم‌حجم و سبکی که ساعت‌ها شما را درگیر می‌کند.

Donut County

دونات کانتی، حفره‌‌ای به وسعت یک جهان

دونات کانتی یک بازی آرامش‌بخش است. اما روش آرام‌بخشی آن متفاوت است. شما وظیفه دارید تا جایی که می‌توانید یک شهر کوچک را به آشوب بکشانید. یک حفره روی زمین می‌سازید تا همه چیز را ببلعد. از کوچکترین چیزها تا بزرگترین ساختمان‌ها در نهایت باید طعمه این حفره شوند.

با اینکه این بازی سخت و استرس‌زا به نظر می‌رسد اما بسیار زیباست و گرافیک ساده و وایب مثبتی که دارد حالتی آرام‌بخش و بدون آشوب دارد. یک داستان کوتاه و جالب هم در بازی جریان دارد که شما را جذب می‌کند. مدت‌ها در بازی غرق می‌شوید و شاید در نهایت خودتان هم در این حفره بلعیده شوید.

دره یادبود، از سری بازی‌های محبوب موبایلی

طراحی خلاقانه و هنرمندانه‌ای دارد و با یک داستان جالب و مینیمال قدم به قدم شما را جلو می‌برد و دوست دارید جلو بروید و جلو بروید و جلو بروید و چیزهایی جدیدتری را کشف کنید. هم نسخه 1 و هم نسخه 2 این بازی قطعا شما را ساعت‌ها میخکوب می‌کند و از حل چالش‌های آن‌ها لذت خواهید برد.

Mekorama ربات دوست‌داشتنی

مکوراما یک روبات کوچک و بامزه‌ است که داخل یک استخر سقوط کرده و باید آن را به مقصدش برسانید. هر بار از محیط‌های مختلفی عبور می‌کنید و معماهای جدیدی سر راه شماست. مراحل اولیه آن ساده ‌است اما کم کم متوجه می‌شوید که باید کمی بیشتر فکر کنید، راه‌های دیگری امتحان کنید و هر بار روش‌های مختلفی را امتحان کنید تا بتوانید جواب معماها را پیدا کنید.

گرافیک جذابی دارد و حین بازی دچار مشکل نمی‌شوید. معماها جالب و هیجان‌انگیز طراحی شده‌اند و هر بار با یک چالش فکری متفاوت درگیر می‌شوید. اتفاقات و داستان بازی هم شما را درگیر می‌کند. خودتان را برای یک بازی سرگرم‌کننده آماده کنید و البته مغزتان را هم به کار بیندازید چون معماها هر بار سخت‌تر می‌شوند.

یک فرار قطبی هیجان‌انگیز

برای شروع این ماجراجویی و فرار به هیچ راهنمایی احتیاج ندارید. در جریان بازی هر چیزی که لازم دارید را یاد می‌گیرید و کم کم وارد معماهای سخت و سهمگین می‌شوید. حواس‌تان باشد که زیاد از راهنما استفاده نکنید و سریع‌تر پازل‌ها را حل کنید تا همه امتیازات لازم را به دست بیاورید. چون اگر امتیازات شما کم باشد نمی‌توانید همه مراحل را بازی کنید.

بازی‌های پلتفرم را تقریبا همه بازی کرده‌ایم. این سبک تقریبا زیرمجموعه سبک بازی اکشن قرار می‌گیرد. بازی‌های که حرکت می‌کنید و موانع مختلفی روبروی شماست که باید از آن‌ها عبور کنید و مسیرهای مختلف را امتحان کنید. مثل سوپرماریو یا حتی همان بازی کروم که وقتی اینترنت قطع می‌شود روی صفحه کروم می‌بینیم و یک دایناسور را از موانع عبور می‌دهیم. به این بازی‌ها اصطلاحا سبک رانینگ هم گفته می‌شود.

این بازی‌ها قدیمی‌ترین مدل بازی هستند که حتی قبل از گوشی‌های هوشمند هم وجود داشتند. بعد از ورود گوشی‌های هوشمند و بازی‌های موبایلی، توسعه‌دهندگان این سبک از هر نظر آن را تقویت کردند و بهترین بازی‌های اندروید را در این سبک ساختند.

نوستالژی کودکی را به مقصد برسانید

سونیک نوستالژی کودکی ماست. یک خارپشت کوچک و بامزه که موانع سر راهش را برمی‌دارد تا به هدفش برسد. روی دستگاه‌های سگا بسیار محبوب بود و حالا نسخه موبایلی آن همچنان محبوب و پرطرفدار است. پریدن از مانع‌‌ها، جمع کردن حلقه‌های طلایی و مبارزه با عواملی که بر سر راهش ظاهر می‌شوند گیم‌پلی اصلی بازی است.

بسیار زیبا و روان است و ساعت‌ها شما را مشغول می‌کند. در گذر زمان قوی‌تر می‌شود و موانع هم تغییر می‌کنند. موانع و شخصیت‌های اهریمنی سر راه‌تان را نابود کنید و از موسیقی زیبای بازی لذت ببرید.

Swordigo

Swordigo؛ پلتفرمر پرهیجان

بدوید، فرار کنید. بپرید و راه‌تان را در یک دنیای بزرگ پیدا کنید. در این مسیر با ماجراهای زیادی مواجه می‌شوید که باید از آن‌ها عبور کنید. موانعی سر راه شما وجود دارند و ممکن است دشمنان به شما حمله کنند.

ظاهر بازی شبیه بازی‌های قدیمی نینتندو است. گرافیک خاصی دارد و عناصر آن زنده و پویاست. شخصیت و حرکت‌های شخصیت بسیار دقیق و با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند و اگر به بازی‌های این سبک علاقه دارید گزینه قابل‌توجهی است.

 Vector 2

خطر کنید و بپرید و در تاریکی قدم بگذارید.

این بازی سبک رانینگ در دل ساختمان‌ها می‌گذرد و باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کنید. موانع زیادی سر راه شما هستند که باید با تجهیزات و امکاناتی که در دست دارید از آن‌ها عبور کنید. مسیرهای خطرناکی وجود دارند که باید دل به دریا بزنید و واردشان شوید.

وکتور 2 بعد از نسخه اول آن تغییرات زیادی داشته و مسیرها و موانع جدید وارد ماجرا شده‌اند. گیم‌پلی سبک و روانی دارد و گرافیک تاریک اما پویای آن شما را کاملا به دل بازی می‌کشاند و متوجه گذر زمان نمی‌شوید.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی یا رول‌پلی (RPG)

بازی‌های نقش‌آفرینی یا RPG ها بسیار گسترده هستند. زمان زیادی از گیمرها می‌گیرند. پر از داستان و ماجرا و شخصیت‌های مختلف هستند. می‌توانید تصمیم‌گیری کنید. مبارزه کنید و در نهایت به دنبال کشف و ماجراجویی بروید. این ژانر بسیار وسیع است و خوشبختانه بازی‌های قدرتمندی در این ژانر برای اندروید ساخته شده‌اند.

بازی نیروی گنشین، از دسته بازی‌های محبوب RPG

یک بازی نقش‌آفرینی اکشن که درهای یک دنیای جدید را به روی شما باز می‌کند. یک دنیای شلوغ و حتی شاید بی‌انتها. یک دنیای فانتزی که در آن مبارزه می‌کنید و با عناصر جادویی درگیر می‌شوید. کاراکترها عوض می‌شوند. هر بار نیروی جدیدی پیدا می‌کنید. در جاهایی شبیه به معبدها چرخ می‌زنید و با عناصر این دنیای جدید ارتباط می‌گیرید.

این بازی ابتدا روی PC و پلی‌استیشن عرضه شد و همین کار به سازندگان اجازه داد تا ظرافت‌های زیادی را وارد بازی کنند و بعدها همین ظرافت‌ها روی اندروید هم پیاده‌سازی شد. گنشین ایمپکت روزها و حتی ماه‌ها شما را در دنیایی اسرارآمیز گم خواهد کرد و می‌توانید هر مدلی که دوست دارید در این دنیا ماجراجویی کنید. با توجه به امتیازات و نظرات کاربران بهترین بازی اندروید در سبک نقش‌آفرینی همین بازی است.

به دنیای استار وارز قدم بگذارید.

اگر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان را دوست دارید سری بازی‌های استار وارز هم برای شما هیجان‌انگیز خواهند بود. در کهکشان‌های دوردست با نیروهای جادویی در برابر شخصیت‌های بدذات قرار می‌گیرید و مبارزه می‌کنید. یک بازی رول‌پلی در سبک اکشن با گرافیک خیره‌کننده و جذاب که می‌توانید به صورت تیمی و یا تک‌نفره وارد میدان مبارزه شوید و اتفاقات هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

Soul Knight

شوالیه روح؛ یک نقش‌آفرینی دوبعدی

شوالیه روح یا Soul Knight درهای یک جهان فانتزی دوبعدی را روی شما باز می‌کند. شما یک شوالیه جنگجو هستید که دنبال یک سنگ جادویی می‌گردید. سنگی که دشمنان از دهکده شما دزدیده‌اند و شما باید برای آن بجنگید. مسیرهای سخت و دشمنان شروری پیش روی شما هستند که باید از پس‌شان بربیایید.

گیم‌پلی بازی بسیار جذاب است. با ورود از دریچه‌های مختلف وارد محیط‌های جدید می‌شوید که همه چیز در آن‌ها متفاوت است. گرافیک بامزه و خوش‌ساختی هم دارد و می‌توانید در نقش این شوالیه با اسلحه‌های مختلف حتی در میدان‌های شلوغ تصاویر جذابی را خلق کنید. این دنیای بامزه و پیکسلی به سادگی شما را درگیر می‌کند.

تیغه آهنی و افسانه‌های قرون‌وسطایی

در اکثر بازی‌های سبک رول‌پلی با محیط‌های جدید و افسانه‌ای و فانتزی مواجه می‌شویم اما این بازی شما را به دل تاریخ می‌کشاند. جایی که محیط‌ها واقعی‌ترند اما اتفاقات همچنان هیجان‌انگیزند. فیلم‌های جنگی قرون‌وسطایی همیشه جذاب بوده‌اند و حالا این جذابیت را در بازی این سبک می‌بینیم. یک بازی اکشن با گرافیک بی‌نهایت زیبا و ظرافت‌های تاریخی. سلاح‌ها تاریخی هستند و همه چیز در یک محیط واقعی اتفاق می‌افتد.

البته همچنان با سحر و جادو طرف هستید ولی همچنان مهارت‌های مبارزه شما با شمشیر و تیروکمان و اسلحه‌های آن دوره در اولویت هستند. شما نقش یک مبارز قرون‌وسطایی را دارید و دنیایی که پیش روی شماست شباهت زیادی به این دوران دارد. بجنگید و جلو بروید. هیچ چیز جلودار شما نیست.

Sky: Children of Light

با اسکای چیلدرن در هفت سرزمین رویایی سفر کنید.

یک جهان باز روبروی شماست. شما به همراه تیم‌تان وارد این دنیا می‌شوید و چون فرزندان نور هستید به جنگ با تاریکی می‌روید. این دنیا پایانی ندارد. هر چقدر می‌توانید جلو می‌روید. ماجراهای جدیدی را تجربه می‌کنید. در آسمان‌ها سفر می‌کنید. روح ستاره‌ها را نجات می‌دهید و همیشه در این آسمان بدون وسعت گنجینه‌هایی در انتظار شما هستند.

این بازی در سبک MMORPG ساخته شده است. یعنی می‌توانید تیم بسازید و چندنفره بازی کنید. گرافیک بازی به شدت زیباست و هر چیزی که در وسعت دید شماست با ظرافت بالایی طراحی شده است. این بازی هم هیجان دارد و هم آرامش‌بخش است. چیزی که در بازی‌های اکشن کمتر می‌بینیم اما در این بازی اتفاق می‌افتد.

از صفر اتم‌ها را به هم وصل کنید و یک دنیای مجازی خلق کنید.

گرافیک سه‌بعدی بلوکی ظاهر عجیبی به این بازی داده است. با اینکه از نظر گرافیکی با سایر بازی‌های نقش‌آفرینی کاملا متفاوت است اما برای ساختن و خلق یک دنیای تازه به این بلوک‌ها نیاز دارید. دقیقا مثل اتم‌های سازنده این جهان. فکر می‌کنید چقدر می‌توانید در این دنیای مرموز و بلوکی جلو بروید؟ شانس‌تان را امتحان کنید.

مسابقه همیشه بخش جذاب بازی‌ها بوده است. چه کسی سریع‌تر است و چه کسی واکنش بهتری در موقعیت‌های مختلف دارد. طرفداران رالی، اسب‌سواری و سایر بازی‌های مسابقه‌ای همچنان با حرارت زیادی این مسابقات را دنبال می‌کنند و بازی‌های سبک مسابقه هم طرفداران خاص خودش را دارد. البته همه ما معمولا یک بازی در این سبک روی گوشی‌مان داریم تا بعضی وقت‌ها به دوستان یا آدم‌های ناشناس مسابقه بدهیم و پیروز شویم. اگر دوست دارید بهترین‌ بازی‌های اندروید سبک مسابقه را انتخاب کنید تا بهترین تصاویر و زیباترین ظرافت‌ها را ببینید این چند بازی گزینه‌های خوبی هستند.

در مجله بازار بیشتر بخوانید:

با آسفالت 9 زیباترین مسابقه‌ها را تجربه کنید

شما این فرصت را دارید تا با با زیباترین ماشین‌ها، با نهایت امکانات، در عجیب‌ترین جاده‌ها رانندگی کنید. در مسابقات مختلف شرکت کنید. ماشین‌‌های جدیدتر و قوی‌تری را آنلاک کنید و تا هر وقت که دوست دارید رانندگی کنید. از سخت‌ترین جاده‌ها با سرعت ایده‌آل خودتان عبور کنید. پیچ‌های تند و تیز را پشت سر بگذارید و هیجان و آدرنالین زیادی را به خون‌تان تزریق کنید

سری آسفالت روی موبایل طرفداران زیادی دارد. قابلیت رانندگی از طریق تاچ یا بالا پایین کردن گوشی را به شما می‌دهد و شخصی‌سازی‌های متنوعی دارید که می‌توانید متناسب با سبک بازی‌تان از آن‌ها استفاده کنید. ماشین‌ها و محیط‌ها زیباترین گرافیک ممکن را دارند و حتی با اینکه بازی سنگینی است اما همچنان می‌توانید روان و بدون مشکل بازی کنید

مسابقات واقعی رالی در نهایت کیفیت

امتیازات و تجربه بازی شما هم کم کم امکانات جدیدی را آنلاک می‌کند تا هر بار قوی‌تر ظاهر شوید و هر مدل ماشینی که دوست دارید را وارد پیست مسابقات کنید

Need For Speed No Limit

جنون‌تان را برای سرعت کنترل نکنید

ماشین‌ها به دنیای واقعی نزدیک‌ترند. هر ماشینی که دوست دارید را انتخاب می‌کنید، شخصی‌سازی می‌کنید و هر چقدر بیشتر بازی کنید و بیشتر امتیاز بگیرید می‌توانید ماشین‌های بهتر با امکانات بیشتری بخرید و سرعت جنون‌آورتری را تجربه کنید

مسابقات آنلاین در Nitro Nation

ماشین دلخواه‌تان را طراحی می‌کنید. هرچقدر که می‌توانید آن را تقویت می‌کنید. تیم می‌سازید و وارد مسابقه می‌شوید. نوع مسابقه را خودتان انتخاب می‌کنید و حتی می‌توانید قطعات ماشین را از دوستان‌تان هم بگیرید. بازی مسابقه‌ای تیمی هیجان زیادی دارد و این مدل مسابقه در این بازی با نهایت دقت طراحی شده است.

گرافیک بازی خاص است و اتفاقات داخل بازی با ظرافت بالایی طراحی شده‌اند. با اینکه حجم بازی زیاد است اما مشکلی حین بازی نخواهید داشت. اگر به اینترنت وصل باشید می‌توانید با دوستان‌تان تیم تشکیل دهید و البته کیفیت و روان بودن بازی تا حدی به سرعت اینترنت‌تان بستگی دارد. اگر دوست دارید مسابقه‌های تیمی را تجربه کنید این بازی برای شما ساخته شده است

این‌همه بازی! حالا بهترین بازی اندروید کدام است؟

واقعا بهترین بازی اندروید کدام است؟ سوال سختی است و هیچکس نمی‌تواند جواب درستی به این سوال بدهد. واقعیت این است که همه چیز به سلیقه، روحیات و مدل بازی کردن شما بستگی دارد. می‌توانید چند سوال از خودتان بپرسید و از لیست بهترین بازی‌های اندروید که معرفی کردیم یکی را انتخاب کنید و در باکس زیر برایمان بنویسید:

  • چه سبکی را بیشتر دوست دارید؟ 
  • از چه گرافیکی بیشتر خوش‌تان می‌آید؟
  • دوست دارید چه چیزهایی را در بازی تجربه کنید؟
  • چالش بازی چطور باشد؟
  • گیمر حرفه‌ای هستید یا دنبال یک بازی برای پر کردن وقت‌تان هستید؟
  • هیجان و اکشن بودن بازی برای شما در اولویت است یا دنبال یک بازی با ریتم آرام و معمایی هستید؟

اگر بتوانید جواب این سوالات را بدهید مطمئنا می‌توانید بازی دلخواه‌تان را پیدا کنید. اگر بازی جذاب و خوبی اخیرا بازی بازی‌های جدید مثل برق و باد تولید می‌شوند. استودیوهای جدید بازی‌سازی شروع به کار می‌کنند. استودیوهای معروف و قدیمی بازی‌های جدید تولید می‌کنند و در این میان بازی‌سازهای مستقل هم سعی می‌کنند هنرنمایی کنند. انتخاب از میان این بازی‌های جدید که هر کدام در سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند سخت است. به همین دلیل قصد داریم بهترین بازی‌های اندروید 2023 را معرفی کنیم. بازی‌هایی که گیمرها را هیجان‌زده کرده‌اند و احتمالا شما هم از آن‌ها لذت می‌برید.

بهترین بازی‌های استراتژیک 2023 موبایل

بازی‌های استراتژیک با صبر و حوصله و دقت و برنامه‌ریزی و در یک کلام استراتژی دقیق جلو می‌روند. هر سال شاهد عنوان‌های جدید از بازی‌های استراتژیک بوده‌ایم  و در سال 2023 هم بهترین بازی‌های موبایل استراتژیک با دیدگاهی کاملا متفاوت وارد این زمین شده‌اند.

یک بازی استراتژی محیطی با رنگ و بویی تازه و آرت‌ورک جذاب که در آن باید از یک زمین خالی یک سرزمین بسازید. جایی دور و متروک که باید کم کم به آن جان بدهید. اکوسیستم مختص خودتان را بسازید. از خاک بی‌حاصل آن مزرعه بسازید و سعی کنید با انرژی‌های پاک، جهانی مدرن و در عین‌حال سرسبز بسازید. این بازی با مپ هیجان‌انگیزی که دارد به شما امکان خلاقیت و ایده‌پردازی می‌دهد و می‌توانید با ایده‌های خودتان جلو بروید و ببینید که تا کجا می‌توانید ادامه دهید.

بازی سبک وایکینگ‌ها که از همان فرمول اصلی بازی‌های سبک استراتژیک یعنی محافظت از قلعه استفاده می‌کند. شما باید از قلعه‌ای که در جزیره‌تان ساخته‌اید مراقبت کنید. کم کم آن را ارتقا دهید و هر چیزی که برای محافظت از آن نیاز دارید را جمع‌آوری کنید. جزیره کم کم بزرگ‌تر می‌شود و وظایف شما هم بیشتر می‌شود. آیا موفق خواهید شد از قلعه‌تان محافظت کنید و پادشاهی وایکینگ‌ها را حفظ خواهید کرد؟ این بازی امسال آپدیت‌های زیادی داشت و کیفیت آن به شدت بالا رفته است.

برترین بازی‌های شوتر و اکشن موبایل

کارتان با اسلحه چطور است؟ در میدان جنگ چطور زنده می‌مانید و چطور دشمنان‌تان را ناکار می‌کنید؟ بازی‌های سبک شوتر و مخصوصا شوتر شخص اول محبوبیت زیادی بین گیمرها دارند و امسال هم شاهد بازی‌های خوش‌ساختی در این سبک بوده‌ایم.

شما یک سیب‌زمینی شوتر هستید. باید تا می‌‌توانید آدم‌بدها را بکشید. با اسلحه‌های مختلفی که دارید باید در زمان کمتر و با دقت بیشتر به آ‌ن‌ها شلیک کنید. در این مسیر کم کم قوی‌تر می‌شوید و اسلحه‌های جدیدتری هم خواهید داشت. این بازی خیلی سریع رشد کرد و به یکی از بازی‌های پرفروش تبدیل شد. براتاتو بازی سبک و خوش‌ساختی است و می‌تواند در حد یک بازی شوتر با گرافیک بالا هیجان‌انگیز باشد.

این بازی سبک شوتر شخص اول سال 2015 عرضه شد اما در سال 2023 تا کنون چندین آپدیت مهم گرفته است. مدهای جدید به بازی اضافه شده‌اند، اسکین‌های حرفه‌ا‌ی و همچنین اسلحه‌های جدیدتری هم وجود دارند که با بازی‌های دیگر این سبک برابری می‌کند. همین حالا شروع کنید و مپ‌های جذاب و نبردهای خونین این بازی را تجربه کنید و با سبک دیگری از بازی‌های شوتر آشنا شوید. هر چند این بازی هنوز جا دارد تا به اندازه بازی‌های دیگر این سبک محبوبیت پیدا کند اما با توجه به آپدیت‌های فصلی منظم و تیم حرفه‌ای آن چندان دور از انتظار نیست.

بهترین بازی‌های اندروید 2023 در سبک RPG

این سبک شاید ترند این روزهای دنیای گیمینگ باشد. جایی که با یک دنیای جدید مواجه می‌شویم و باید در نقش یکی از کاراکترها این دنیا را کشف کنیم و موانعی که سر راه‌مان هستند را برداریم. امسال از نظر تعداد عناوین معرفی شده جزو بهترین سال‌ها بوده و شاهد بازی‌هایی با استایل خاص و ویژه هستیم.

بازی سبک RPG با شخصیت‌های انیمه‌ای چیز تازه‌ای نیست. اما این بازی خوش درخشید و با خلاقیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی که عرضه کرد توانست به یکی از بهترین بازی‌های اندروید 2023 در این ژانر بدل شود. می‌توانید کاراکترها را انتخاب کنید و کم کم آن‌ها را ارتقا دهید. مبارزه‌های مختلف را تجربه کنید و از انیمیشن و روایت جذاب آن لذت ببرید.

فاینال فانتزی بازی محبوبی است و احتمالا شما یکی از طرفداران آن باشد. از سال 1987 تا کنون به موفقیتش ادامه داد و حالا در سال 2023 با نصب‌های اپیزودیک و سریالی قرار است نسخه Ever Crisis آن را تجربه کنیم. تریلر این فصل اخیرا منتشر شده و به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده شاهد تکمیل این نسخه جذاب خواهیم بود. به نظر می‌رسد این ورژن قرار است گریزی به گذشته بزند و برای گیمرهای این بازی به شدت خاطره‌انگیز و نوستالژیک خواهد بود.

یک بازی جذاب سبک MMORPG که با بتل‌های خاصش شما را شگفت‌زده می‌کند. یک دنیای بزرگ از جنگل‌ها و مکان‌های تاریخی پیش روی شماست که باید ماجراهای آن را تجربه کنید و در این میان فایت‌های هیجان‌انگیز را هم با موفقیت به اتمام برسانید. می‌توانید یک تیم تشکیل دهید و با هم سراغ باس‌فایت‌های خطرناک بروید. می‌توانید عناصر رازآلود این بازی را کم کم کشف کنید و مطمئنا از گشت و گذار در این دنیای بی‌انتهای فانتزی لذت خواهید برد.

بهترین بازی‌های سبک شبیه‌ساز اندروید

در دنیای گیم می‌توان هر چیزی را شبیه‌سازی کرد. بازی‌های سبک سیمیولیتور همچنان با استراتژی و برنامه‌ریزی سروکار دارند اما مدل دیگری از استراتژی در این سبک نیاز است. خودتان را برای بازی‌های شبیه‌ساز با استایل جدید آماده کنید.

شبیه‌سازی پرورش و مسابقه با اسب هم باید هیجان‌انگیز باشد. شما اسب محبوب‌تان را گم کرده‌اید و بعد از مدتی قصد دارید دنبال اسب‌تان بروید و در این مسیر باید چالش‌های پیش رو را پشت سر بگذارید. می‌توانید وارد دنیای بازی شوید. در مسابقات شرکت کنید و در این دنیای خاص و جالب بگردید و کشف کنید و جلو بروید. ایده این بازی خلاقانه است و به همین دلیل محبوبیت زیادی پیدا کرد. هر چند هنوز نقص‌هایی دارد اما به مرور آپدیت‌های جدید می‌گیرد و این باگ‌ها برطرف می‌شوند.

یک شبیه‌ساز رستوان اما کمی متفاوت‌تر از شبیه‌سازهای معمولی. شما باید یک رستوران را مدیریت کنید و تمام کارهای این رستوران از طراحی گرفته تا تمیزکاری و مدیریت مشتری‌ها و پخت غذا با شماست. با این تفاوت که غذاها کاراکترهای گیم هستند و حتی با هم مبارزه می‌کنند. این بازی هم در سبک شبیه‌ساز است و هم حالت RPG دارد و ترکیب این دو ژانر یکی از جذابیت‌های این بازی است. تمام کاراکترهای این بازی برخلاف سایر بازی‌های سبک RPG مرد هستند.

بهترین بازی‌های آرکید 2023 موبایل

بازی‌های آرکید اصطلاحا فری‌استایل هستند و در مدل‌های متفاوت و با مکانیک‌ها خص خودشان عرضه می‌شوند. امسال 2 بازی آرکید معروف ورژن جدیدی را عرضه کرده‌‌اند و یک بازی معمایی جذاب هم وارد دنیای گیم شده و امسال آپدیت مهمی داشته است.

کندی کراش را همه می‌شناسیم و با مدل بازی آن آشنا هستیم. امسال شاهد ورژن جدیدی از آن بودیم و فیدبک‌های خوبی هم گرفت. مدهای جدید بازی به آن اضافه شده‌اند و مراحل بازی هم تغییرات خوبی داشته‌اند. گرافیک بازی تغییر کرده و حالا حتی امکان بازی با دوستان‌تان هم فراهم شده است. تجربه جالب و جدیدی از کندی کراش را در این نسخه تجربه کنید.

این بازی با پازل‌های عجیب و خاصش خیلی زود به یکی از پرفروش‌ترین‌ها بدل شد. پازل‌های تصویری خلاقانه که احتمالا در هیچ بازی دیگری ندیده‌اید و باید کمی فسفر بسوزانید تا بتوانید مراحل آن را پشت سر بگذارید. گرافیک بازی کاملا با پازل‌ها هماهنگ است و کنترل‌های ساده‌ای هم دارد. برخی مراحل آن به شدت سخت هستند و شاید ساعت‌ها پای آن‌ بنشینید. پس خودتان را برای یک بازی عجیب و در عین حال لذت‌بخش آماده کنید.

بهترین بازی‌های ورزشی اندروید امسال

اکثر ورزش‌ها نسخه موبایلی دارند. اما فوتبال در دنیای ورزش و همچنین گیمینگ جزو پرتب‌وتاب‌ترین‌هاست. هر سال ورژن جدیدی از بازی‌های محبوب فوتبالی عرضه می‌شود و ما 3 مورد از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

یکی از بهترین بازی‌های موبایل اندروید که سال 2023 منتشر شد. مدیریت یک تیم فوتبال کار ساده‌ای نیست و باید این وظیفه مهم را بر عهده بگیرید. باید تیم‌سازی کنید، درآمدها و خرید و فروش‌ها را مدیریت کنید. استراتژی بچینید و برنامه‌ریزی کنید. نسخه موبایلی آن به شدت اعتیادآور است و اگر به این سبک از بازی‌های استراتژی ورزشی علاقه دارید گزینه خوبی است.

این بازی همان PES معروف است که روی موبایل تغییر نام داده و جزو بازی‌های برتر اندروید است. یک بازی فوتبال با گرافیک بالا که می‌توانید به صورت آنلاین بازی کنید و دوستان‌تان یا آدم‌های دیگر از سراسر جهان را به چالش بکشید. آپدیت سال 2023 این بازی مطابق با آخرین تغییرات در فوتبال است و برخی از مشکلاتی که در ورژن 2022 آن وجود داشت هم برطرف شده‌اند.

بازی‌های فوتبالی هر سال آپدیت‌های جدید می‌گیرند و تغییرات زیادی را شاهد هستیم. DLS هم که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبالی اخیر است هم آپدیت‌های خوبی داشته است. ما در سال 2023 شاهد آپدیت این بازی بودیم و بهبودهای زیادی در این بازی فوتبالی جذاب شاهد بوده‌ایم. آمار بازیکنان دقیق‌تر شده و گرافیک بازی هم تقویت شده است. حالا یک بازی فوتبال زنده و پویا داریم که می‌توانیم تک‌نفره و یا دونفره بازی کنیم.

بهترین بازی‌های اندروید سبک رانندگی و مسابقه‌ای در سال 2023

بازی‌های مسابقه‌ای جزو جذابیت‌های دنیای گیم هستند. احتمالا همه ما بازی کردن را با این سبک شروع کرده‌ایم و حالا 2 تا از ماندگارترین بازی‌های این سبک در سال 2023 آپدیت‌های مهمی داشته‌اند.

یک بازی مسابقه‌ای کلاسیک برای همه دوست‌داران بازی‌های قدیمی ماشین که پر از خاطره هستند. در ورژن جدید این بازی سعی شده که حتی محیط‌ بازی‌های قدیمی هم بازسازی شود. تعدادی ماشین روی یک جاده، گاز و ترمز و پیچ‌های خطرناکی که سر راه شما هستند و باید صحیح و سالم مسیر مسابقه را به پایان برسانید و در کورس قهرمانی بمانید.

Need For Speed No Limits

نید فور اسپید همچنان آپدیت‌های جدید می‌گیرد و یک ماه مانده به 2023 شاهد یکی از این آپدیت‌ها بودیم. در این بازی هیجان و استرس و جنون به نهایت می‌رسد و با ماشین‌های عجیب و جاده‌های پرپیچ و خم آن سر و کله می‌زنید تا در کورس رقابت بمانید و رفته رفته ماشین‌تان را هم تقویت کنید. این بازی مخصوص حرفه‌ای‌هاست و اگر به بازی‌های ماشینی علاقه دارید یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌‌آید.

شما هم بهترین بازی اندروید 2023 را معرفی کنید

کمی طول می‌کشد تا بازی‌های جدید مخاطبان اصلی خودشان را پیدا کنند و معمولا انتخاب بهترین بازی‌های موبایل از بین این بازی‌ها کار سختی باشد. اگر شما هم بازی جدیدی کشف کرده‌اید و فکر می‌کنید باید در این لیست باشد حتما در کامنت‌ها معرفی کنید. اگر در مورد هر کدام از این بازی‌ها هم سوال و یا نظری دارید حتما برای مانگران نباشید. ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا بهترین بازی‌های اندرویدی را به تفکیک سبک آن برای شما فهرست کرده‌ایم. چه بخواهید ساعت‌ها وقت خود را در یک بازی RPG صرف کنید، یا با دوستانتان بازی کنید و یا مهارت‌های استراتژی خود را امتحان کنید، می‌توانید از این لیست کمک گرفته و بازی مناسب سلیقه خود را دانلود کنید و از بازی با گوشی هوشمند اندرویدی خود نهایت لذت را ببرید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بازی‌های چندنفره اجتماعی، بازی‌هایی هستند که می‌توانید با دوستان یا خانواده، برخی به صورت محلی و برخی دیگر به صورت آنلاین بازی کنید.

افراد باید از فریبکار که سعی دارد همه را بکشد، جان سالم به در ببرند. بازیکنی که نقش فریبکار را دارد، اگر به درستی نقشه را پیش ببرد می‌تواند یک تیم را علیه همدیگر بسیج کند! این بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است و می‌تواند اوقات شادی را برای گروه دوستان فراهم سازد.

بازی اندرویدی Ticket to Ride

در بازی همیشه عوامل ویروس کمتر از عوامل سرویس هستند و وظیفه عوامل ویروس این است که با قرار دادن عوامل سرویس در مقابل یکدیگر آب را گل آلود کنند. در عین حال، تنها عوامل ویروسی می‌دانند که چه کسی در کدام تیم حضور دارد. در پایان بازی، اگر اعضای تیم ویروس شناسایی شوند، ماموران سرویس بازی را خواهند برد. در غیر این صورت یکی از ماموران سرویس بی گناه محکوم می‌شود و عوامل ویروس برنده بازی خواهند بود.

تعدادی ابزار و تجهیزات ساده نقاشی در دسترس شماست و با کمک آن‌ها می‌توانید اقدام به کشیدن نقاشی‌های ساده متناسب با کلمات بکنید و برای ساعت‌ها سرگرم باشید! با ابزارهای در دسترس نمی‌توانید نقاشی‌هایی حرفه‌ای بکشید اما با همین ابزار می‌توانید چیزی بکشید که از آن طرف سایر دوستان شما بتوانند اسم را بر اساس نقاشی که کشیدید، حدس بزنند.

بهترین بازی‌های اندروید؛ بازی‌های Shooter

دلایل خوبی برای محبوبیت روزافزون بازی‌های شوتر در میان گیمرهای موبایل وجود دارد. این بازی‌ها هدف، مهارت‌های تصمیم گیری و توانایی‌های تاکتیکی شما را به چالش می‌کشند. چه اول شخص باشید و چه سوم شخص، این سبک از بازی، پاسخگوی هیجان تیراندازی و عکس‌العمل‌های سریع است.

با شروع بازی، مثل هر عنوان بتل رویال دیگر در بازی ایپکس لجندز موبایل شما می بایست از یک هواپیما به سمت پایین بپرید و در نقطه ای از نقشه فرود بیایید. در ابتدا شما سلاح یا تجهیزات خاصی ندارید. باید در اولین فرصت با پیدا کردن خانه ها و پایگاه های نظامی سلاح پیدا کنید و در نقشه به دنبال نیروهای دشمن بگردید و آن ها را از بین ببرید. با نابود کردن هر دشمن شما فرصت برداشتن آیتم های دشمنان را نیز خواهید داشت.

در این بازی قرار است وارد نبردهای سهمگین علیه نیروهای سرکوبگر و شیاطین شوید. سرنوشتتان این است که برای نجات زمین به اعماق جهنم فرود آیید و از میان گروهی از نیروهای شیطان جان سالم به در ببرید. برای اینکه دست خالی در برابر دشمن ظاهر نشوید مجموعه‌ای از تفنگ‌های مرگبار در اختیارتان قرار داده شده تا بتوانید در مجموع ده‌ها سطح را به پایان رسانده و استاد بازی شوید.

بازی اندرویدی PUBG Mobile

شما در بازی پابجی موبایل به همراه ۹۹ بازیکن دیگر درون یک هواپیما نشسته اید و در حال انتقال به یک جزیره هستید؛ زمانی که هواپیما به بالای جزیره میرسد شما باید از هواپیما بیرون بپرید و در نقطه ای از آن فرود بیایید. اولین هدف شما در پابجی این است که زنده بمانید و در مرحله بعد حذف سایر بازیکنان تا رسیدن به پیروزی است؛ پس سلاح و تجهیزات مورد نیازتان را بیابید و در ناحیه امن بازی که هر لحظه در حال کوچکتر شدن است باقی بمانید.

شما در بازی پابجی موبایل میتوانید در دو حالت کلاسیک و آرکید مشغول بازی شوید؛ بخش کلاسیک بازی اینگونه است که بصورت انفرادی، جفت یا بصورت یک تیم درون نقشه بازی قرار خواهید گرفت و هر چقدر که میزان دمیج و افرادی که به دست شما کشته شده‌اند بالاتر باشد، به همان میزان در رده بندی جهانی پابجی امتیاز کسب خواهید کرد. در حالت آرکید بازی پابجی، بازی‌ها ریتم سریع تری به خود می‌گیرند و باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

بهترین بازی‌های اندروید؛ بازی‌های Puzzle

بازی‌های پازل تا حدی به دلیل مقیاس پذیری آن‌ها در موبایل، پیشرفت کرده‌اند. با این حال، بیشتر محبوبیت آن‌ها به دسترسی آن‌ها برمی‌گردد. تقریبا هر کسی می‌تواند یک بازی پازل را انتخاب کند و خود را در یک بازی سرگرم کننده غوطه‌ور کند. اصطلاح “پازل” به بسیاری از زیر ژانرهای مختلف اشاره دارد که از بازی‌های مبتنی بر قوانین فیزیک گرفته تا پازل‌های منطقی را شامل می‌شود. بنابراین پیدا کردن یک بازی پازل که متناسب با سلیقه شما باشد کمی مشکل است.

بازی اندرویدی Donut County

بازی Donut County یک بازی آرامش بخش است که در این بازی موظف هستید تا جایی که ممکن است در یک شهر کوچک هرج و مرج ایجاد کنید! شما سوراخی را در زمین ایجاد می‌کنید تا اشیاء روی سطح را ببلعد و هر بار که چیزی در اعماق این سوراخ می‌افتد، سوراخ بزرگ‌تر می‌شود. در نهایت، آنقدر بزرگ می‌شود که ساختمان‌ها و سایر سازه‌ها را نیز می‌بلعد و ویران می‌کند!

به نظر می‌رسد بازی خشنی باشد، اما بین گرافیک زیبا و ساده و حال و هوای سرد، این بازی هر چیزی به جز استرس و هرج و مرج است. البته به این سادگی هم نیست و کمی داستان نیز به همراه دارد، برای مثال بلعیدن کل شهر با عواقبی روبه‌رو است.

بنابراین پس از پشت سر گذاشتن مراحل سخت و پیچیده‌ای که در حین بازی با آن روبه‌رو می‌شوید، رضایت خوبی بدست خواهید آورد. این بازی بسیار مهیج و فوق‌العاده است و قطعا از این بازی لذت خواهید برد.

طراحی هنری زیبا و داستان‌گویی مینیمالیستی این بازی سبب شده در حالی که یک به یک معماها را پشت سر می‌گذارید، همچنان فضایی جذاب و خوش‌آیندی برای شما داشته باشد. در نهایت ما همچنان توصیه می‌کنیم حتی اگر اهل بازی‌های پازلی نیستید، برای یک بار هم که شده این بازی را نصب و اجرا کنید؛ قطعا پشیمان نخواهید شد.

بازی اندرویدی The Room: Old Sins

از سری بازی‌های Room اغلب به عنوان اوج بازی‌های پازل در اندروید یاد می‌شود. مطمئن باشید که این بازی‌ها، بازی‌های پازلی عالی هستند و ارزش وقت و هزینه را دارند. بهترین آن‌ها The Room: Old Sins است که باید پازل‌های پیچیده‌ای را حل و پرونده افراد گمشده مرموز را حل کنید. سیر داستانی این بازی بسیار جذاب است و با موسیقی و فضایی که با آن تلفیق شده، حال هوای مرموز و ترسناکی ایجاد می‌کند.

بازی اندرویدی Thumper: Pocket Edition

اکثر بازی‌های پازل قبلی که تا به حال به آن‌ها نگاه کرده‌ایم، به شیوه‌های خود کم‌کلید و آرامش‌بخش بوده‌اند. اما بازی پازلی Thumper: Pocket Edition روی دیگر سکه است. این بازی فوق‌العاده پر هرج و مرج است؛ یا به قول سازندگان “خشونت ریتم”. اگر به گیم پلی شدید و سریع علاقه دارید که در آن باید به عکس‌العمل‌های سریع خود تکیه کنید، این بازی برای شما مناسب خواهد بود.

بازی Thumper آسان نیست، اما بسیار سرگرم کننده است. حتی یک حالت جدید به اضافه بازی وجود دارد که در آن نیاز به عکس العمل‌های سریع‌تری دارید. اگر می‌خواهید یک بازی پازلی پر هرج و مرج را تجربه کنید، حتما آن را امتحان کنید.

بازی اندرویدی Vectronom

بازی Vectronom یکی دیگر از بازی‌های پازل مبتنی بر موسیقی است، البته مانند Thumper پر هرج و مرج نیست. در عوض، Vectronom روان‌تر است و یک تجربه پلتفرم پازلی را ارائه می‌دهد که فورا شما را به خود جذب می‌کند.

هر سطح شما را به طرق مختلف به چالش می‌کشد و شما را مجبور به غلبه، سازگاری و یا پیروزی می‌کند. این سطوح دارای مضامین، مکانیک و راه‌هایی هستند که شما را سرپا نگه می‌دارند. بازی Vectronom یک قاتل زمان عالی است و ارزش سرمایه گذاری شما را دارد.

بازی‌های پلتفرمر ده‌ها سال است که به لطف تکیه‌شان به گرافیک دو بعدی به جای سه‌بعدی طرفداران زیادی داشته‌اند. قبل از اینکه تعداد بازی‌های موبایلی به اوج برسند، پلتفرمرها تا حدودی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده بودند، اما به مرور از طرفداران آن کاسته شد و اکنون مجددا با قدرت کامل بازگشته‌اند. برخی از بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در پلی استور در این دسته قرار می‌گیرند.

وظیفه بازیکن در این بازی جلو رفتن در مسیر با حذف موانع و دشمنان برای باز کردن قفل‌های هر مرحله و کشف محیط جدید است.

بازی اندرویدی Suzy Cube

بر خلاف سایر پلتفرم‌ها در این لیست بهترین بازی‌های اندرویدی، سوزی کیوب یک پلتفرم‌ سه بعدی بوده که شبیه به بسیاری از بازی‌های مدرن ماریو است. هر سطح جدید چالش‌های خاص خود را ارائه می‌کند، زیرا شما برای بازپس گیری طلاهای به سرقت رفته پادشاهی خود فعالیت می‌کنید.

شما باید در حین کاوش، قدرت‌هایی را پیدا کنید که در تمام سطوح پخش شده‌اند. این بازی یک ماجراجویی ساده است که تنها با کنترل‌های صفحه لمسی اجرا می‌شود و از کنترلر پشتیبانی نمی‌کند.

بهترین بازی‌های اندرویدی؛ بازی‌های RPGs

بازی‌های نقش‌آفرینی یا RPG معمولا سرمایه‌گذاری‌های گسترده و چند ساعته‌ای پر از داستان، شخصیت‌ها، تصمیم‌گیری‌ها، مبارزه و اغلب اکتشاف هستند. ژانر RPG گسترده بوده و خوشبختانه اندروید دارای برخی از بهترین‌های ساخته شده در این زمینه است.

بازی‌های جنگ ستارگان تاریخ طولانی و داستانی دارند، اما Knights of the Old Republic (KOTOR) به طور گسترده‌ای بهترین‌های تمام دوران‌ها در نظر گرفته می‌شوند. این بازی به شما امکان می‌دهد مسیر بین روشنی و تاریکی را طی کنید و به شما امکان می‌دهد به انتخاب خودتان به یک طرف یا آن طرف بیفتید.

این بازی شما را وارد سرزمین های یونان و مصر باستان می کند تا به عنوان یک قهرمان بتوانید این سرزمین را از وجود موجودات عظیم الجثه و خطرناک پاک کنید ؛ البته قبل از اینکه به مبارزه با این اژدها بپردازید باید حواستان را حسابی جمع کنید چرا که این موجودات به شدت قوی هستند و اگر استراتژی خوبی انجام نداده باشید، مطمئنا شکست خواهید خورد!

اگر تازه کار هستید و ایده کافی در مورد این آخرین رمان ترسناک ندارید. جاده شب با ۶۵۰,۰۰۰ هزار کلمه ، بهترین رمان ترسناک است. در رمان ، شما می‌دانید که چگونه خون آشام، خون آشام‌ها را در سراسر جهان از بین می‌برد و وظیفه شماست که اطلاعات و منابع ضروری مختلف را ارائه دهید.

بازی‌های استراتژیک باعث می‌شود کمی در تصمیم گیری‌های خود فکر کنید. بسیاری از آن‌ها مبتنی بر نوبت هستند و به شما این امکان را می‌دهند که به دقت آنچه را که قصد انجام آن‌را دارید و هرگونه عواقب احتمالی را در نظر بگیرید. اگر این رویکردی است که شما از بازی خود می‌خواهید، گزینه‌های استراتژیک زیادی در بین بهترین بازی‌های اندروید خواهید یافت.

بازی اندرویدی Gwent

بازیکنی که بیشترین امتیاز را در پایان دور کسب کند برنده است. هر کارت دارای یک ارزش امتیاز است، اما حریف شما در حالی که به کارت شما حمله می‌کند، قدرت خود را افزایش می‌دهد. این یک بازی استراتژی دقیق است.

در این بازی شما می‌توانید با بازیکن‌هایی از سراسر دنیا به رقابت بپردازید. کارت‌ خود را انتخاب کنید و رقیب را به مبارزه بطلبید. در بازی شما می‌توانید از طلسم‌ها و نیرو‌های گوناگون برای شکست دادن رقیب‌تان کمک بگیرید و با مدیریت خوب بازی حریف را از میدان بدر کنید.

این بازی مهیج در سبک کارتی و جنگی ساخته شده است. هدف از طراحی این بازی جذاب آشنایی افراد با نوع دیگری از بازی های کارتی می باشد که در آن کارت ها به اوج قابلیت ها و ویژگی های مختلف می رسند.

این یک بازی سرگرم کننده با مقدار زیادی تخم مرغ عید پاک و جوک برای کشف است. همچنین یک بازی فریبنده ساده بوده که نیاز به تفکر زیادی در مورد اینکه چگونه می‌خواهید بازی را ادامه دهید دارد.

بازی‌های مسابقه‌ای نیاز شما به سرعت را برآورده می‌کنند و بهترین بازی‌های اندروید طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این حال، در پایان، هدف این است که ابتدا به هر وسیله ای که لازم است به خط پایان برسیم.

جدا از حالت پیش‌فرض کنترل ماشین که هیجان یک مسابقه واقعی را به شما منتقل می‌کند، شما می‌توانید هر زمانی که دوست داشتید به تنظیمات بازی رفته و نحوه کنترل ماشین را در Grid تغییر دهید. شما برای انتخاب ماشین مورد نظر خود نیز بیش از ۱۰۰ گزینه قابل انتخاب در دست خواهید داشت. بیش از ۱۰۰ ماشین و بیش از ۱۰۰ مسیر مسابقه متفاوت در Grid روبه‌روی شما قرار می‌گیرد و می‌توان گفت با این حد از تنوع، شما هیچ‌وقت از تلاش برای اول شدن و رسیدن به خط پایان خسته نمی‌شوید.

بازی‌های اکشن ورزشی به نمایشگر کوچک موبایل منتقل می‌شود و بهترین بازی‌های اندروید شامل همه چیز از فوتبال گرفته تا بیسبال است.

سخن پایانی

در این مطلب از مجله اعتبارکالا سعی کردیم بهترین بازی‌های اندرویدی را بر اساس سبک بازی برای شما فهرست کنیم تا بهتر بتوانید عنوان مورد نظر خود را پیدا کنید. امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را برای نصب یک بازی  سرگرم کننده به خوبی راهنمایی کرده باشد.

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین
دکمه بازگشت به بالا