سلامت و دانشکسب و کار ویژه

بهترین زمان مصرف قرص اروس ویگور

در اینجا Eros Vigor را بهترین مکمل شرکت آمریکایی Eros Vigor معرفی می کنیم تا با خیال راحت آن را خریداری کنید پس با ما همراه باشید.

آیا انزال زودرس دارید؟ آیا از کوتاهی آلت تناسلی خود راضی هستید؟ آیا به دلیل اختلال نعوظ کاهش میل جنسی را تجربه می کنید؟ پس بالاخره وقت آن رسیده که به فکر درمان کوتاهی و تقویت نعوظ باشید و اگر می خواهید آن را درمان کنید با هزینه ای ناچیز و با مشاور رایگان از قرص های درمانی ultimate Eros Vigor استفاده کنید.

این محصول یک محصول کاملا گیاهی و دانش بنیان ساخت کشور آمریکا می باشد که برای افزایش طول و ضخامت قسمت مردانه، تقویت نعوظ، افزایش میل جنسی و به طور کلی بهبود روابط زناشویی توصیه می شود.

معرفی قرص اروس ویگور از آمریکا

کپسول اروس ویگور اصل یکی از موثرترین محصولات قرص بزرگ کننده برای بهبود میل جنسی است که سرشار از اسیدهای آمینه و ترکیبات گیاهی است. استفاده از این محصول باعث افزایش مدت زمان رابطه جنسی و تقویت آلت تناسلی می شود و با بهبود خون رسانی به بافت آلت تناسلی باعث افزایش طول آلت تناسلی مردانه می شود.

این قرص  که یکی از جدیدترین قرص افزایش سایز می باشد، ساخت کشور آمریکا است و افرادی که از کوتاهی و کوتاهی آلت تناسلی رنج می برند می توانند از این محصول شگفت انگیز استفاده کنند و مشکلات جنسی خود را در کمترین زمان ممکن درمان کنند.

نمی توان انکار کرد که اندازه آلت تناسلی مرد در رابطه جنسی مهم نیست. طول و ضخامت آلت تناسلی و همچنین حرکت مناسب و ارتباط عاطفی زوجین منجر به ارگاسم خوب می شود. به همین دلیل این قرص یکی از پرفروش ترین کپسول های تقویت جنسی است که در بین آقایان محبوبیت بیشتری دارد.

مزایای مکمل تقویت کننده اروس ویگور

تداوم قدرت و انرژی جنسی

شادی و کیفیت ارتباط را افزایش دهید

تقویت قوای جنسی و حل مشکلات زناشویی

درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مردان

میل جنسی مردان را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهید

اعضای بدن و دیابت را تقویت می کند برخی از بیماری ها مانند فشار خون بالا و بیماری های قلبی را درمان می کند.

تعداد اسپرم خود را افزایش دهید

درمان ناباروری

بسته بندی 45 عددی

هیچ عارضه ای ندارد

عنصر خاص اروس برای مردان

این قرص ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی و افزایش طول آن شناخته شده اند. این محصول توسط یک شرکت آمریکایی محصولات جنسی تولید شده است. به همین دلیل، این دارو در سراسر جهان به عنوان موثر و قابل اعتماد پذیرفته شده است.

این کپسول ها حاوی اسیدهای آمینه ضروری و نیمه ضروری و ویتامین ها و مواد گیاهی عالی مانند یوهیمبین، ال آرژنین، ال کارنیتین و ویتامین نیاسین می باشد. هر کدام برای حل مشکلات مردان استفاده می شود. همچنین به آنها قدرت مورد نیاز در رابطه جنسی را می دهد.

در مورد ترکیباتی که در تهیه کپسول نقش مهم تری دارند و موثرتر هستند به اختصار صحبت خواهیم کرد:

یوهیمبین

این ماده به طور سنتی به عنوان یک ماده تقویت کننده جنسی استفاده می شود. آلکالوئید طبیعی یوهیمبین، به عنوان ترکیب موثر این گیاه، در اواخر دهه 1980 توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده به عنوان یک درمان موثر برای ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ با مهار گیرنده های آلفا-2 آدرنرژیک و افزایش آزادسازی اکسید نیتریک تایید شد. یوهیمبین قطر رگ ها را افزایش می دهد و جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می دهد و در نتیجه به بهبود اختلال نعوظ کمک می کند.

این ماده در بسیاری از محصولات جنسی استفاده می شود و در بسیاری از قرص ها برای درمان بیماری های مختلف وجود دارد. زیرا فشار خون را کنترل و کاهش می دهد، از حملات قلبی در افراد مستعد پیشگیری می کند، از عملکرد صحیح کلیه ها مراقبت می کند و …

ال آرژنین

آمینو اسید ال آرژنین یکی از اسیدهای آمینه است که بدن باید از طریق غذاها یا ترکیبات و قرص ها آن را وارد کند. رگ های خونی را گشاد می کند، جریان خون را افزایش می دهد و حجم آلت تناسلی را افزایش می دهد.

ال آرژنین موجود در قرص اروس ویگور تعداد اسپرم را افزایش می دهد که می تواند ناباروری مردان را درمان کند.

ال کارنیتین

اسید آمینه ال کارتنین میل جنسی و انرژی را در مردان افزایش می دهد. این دارو علاوه بر بهبود روابط جنسی، عملکرد مغز را در افراد عادی و مسن بهبود می بخشد و به عنوان مکملی عالی برای ورزشکاران و کاهش وزن و کاهش خطر بیماری های قلبی استفاده می شود.

ال کارنیتین در انواع قرص ها و کپسول ها برای جلوگیری از خستگی مردان در حین رابطه جنسی استفاده می شود. این ماده باعث افزایش انرژی و تولید هورمون های تستوسترون برای تولید اسپرم و افزایش هیجان و لذت جنسی در رابطه می شود.

غذاهایی مانند گوشت قرمز، ماهی و مرغ نیز سرشار از این اسیدهای آمینه ضروری هستند و می توانند تغذیه مناسبی را ارائه دهند.

نیاسین

نیاسین یا ویتامین B3 نقش بسیار مهمی در تولید مواد غذایی ایفا می کند که بدن از آن برای به دست آوردن انرژی مورد نیاز خود استفاده می کند. به همین دلیل می توان گردش خون را در اندام های بدن به ویژه در اندام تناسلی افزایش داد.

نیاسین در کپسول ویگور مشکلات جنسی و اختلال نعوظ را درمان می کند و نقش مهمی در بزرگ شدن آلت تناسلی و افزایش قدرت جنسی و رفع ناتوانی جنسی دارد.

این ویتامین همچنین در بسیاری از داروهای دیابت، بیماری های قلبی و سرطان استفاده می شود که بسیار مفید هستند.

حفظ سلامت پوست و مو و درمان کلسترول بالا… یکی دیگر از ویژگی ها و فواید این ویتامین در بدن دفع این ویتامین از طریق ادرار از بدن است، بنابراین برای دریافت آن باید هر روز مصرف شود.

عوارض کپسول های بزرگ کننده آلت تناسلی

هیچ دارویی بدون عارضه نیست و ممکن است همراه با اثربخشی آن عوارض جانبی جزئی نیز رخ دهد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، این کپسول دارای خواص فوق العاده ای است که تمام مشکلات جنسی مردان را برطرف می کند، با بزرگ کردن آلت تناسلی، مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد و اختلال نعوظ را از بین می برد. در نتیجه تأثیر اروس ویگور تا حد امکان کم است. برای تهیه این قرص به سایت فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.

نحوه مصرف قرص اروس ویگور اصل

بهترین زمان مصرف اروس ویگور یک بار در روز بعد از غذا است. زیرا اثر آن دو چندان می شود.

باید دارو و آب بنوشید.

افراد زیر 18 سال مجاز به استفاده نیستند.

بیش از یک بار استفاده نکنید.

در صورت بروز بیماری، ابتدا با پزشک معتمد مشورت کنید.

دکمه بازگشت به بالا