عمومیکسب و کار ویژه

بهترین مواد برای بندکشی سرامیک

نانو بندکشی کالیمورا مورد استفاده جهت درزگیری و ترمیم بند کاشی ها و سرامیک ها می باشد . کاربرد عمده نانو بندکشی کالیمورا جهت ترمیم و رفع نم و رطوبت بدون خرابی در  بندهای قدیمی کاشی و سرامیک و انواه سنگ مورد استفاده در سرویس های بهداشتی،تراس و آشپزخانه و پشت بام می باشد.

نانو بندکشی کالیمورا مورد استفاده جهت درزگیری و ترمیم بند کاشی ها و سرامیک ها می باشد . کاربرد عمده نانو بندکشی کالیمورا جهت ترمیم و رفع نم و رطوبت بدون خرابی در  بندهای قدیمی کاشی و سرامیک و انواه سنگ لاشتر  مورد استفاده در سرویس های بهداشتی،تراس و آشپزخانه و پشت بام می باشد.

مزیت های استفاده از مواد نانو 

  • دوام بالا
  • اجرای آسان
  • فیمت مناسب
  • آب بندی صددرصد
  • آب بندی بدون تغییر رنگ
  • قیمت مناسبسرعت بالای اجرا
  • مقاومت بالا در برابر شوینده های اسیدی و بازی

روش مصرف نانو بندکشی جهت درزگیری کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی

در بند کشی های قدیمی و از بین رفته سرویس های بهداشتی و رفع نم بدون خرابی با محصول نانو بندکشی ابتدا اقدام به تخریب بندهای آسیب دیده و پوک با چکش و قلم می نمایید.

سپس جهت پر نمودن بند ها و بند کشی اقدام به افزودن مقدار کمی سیمان سفید (به میزان 200 گرم پودر مکمل بندکشی به ازای یک لیتر از مایع نانو ) نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را با هم زدن مناسب به صورت دوغابی روان درآورید ، بطوری که در درزها نفوذ نمایید.

این مرحله باید تا پر شدن کامل بند ها ادامه یابد.(هدف از انجام اینکار پرشدن کامل فضاهای زیر کاشی و سرامیک می باشد تا هیچ فضایی جهت نفوذ آب باقی نماند)

پس از دوغاب دهی مازاد مواد با قی مانده بر روی سطح را جمع آوری نموده و با پارچه اقدام به تمیزکاری سطح کاشی و سرامیک نمایید و از خالی شدن درزها اجتناب گردد ودر صورت نیاز ترمیم شود.

در پایان به مواد باقی مانده و جمع آوری شده به مقدار لازم پودر مکمل بندکشی اضافه کنید تا به صورت خمیری دراید ، سپس با خمیر بدست آمده اقدام به بند کشی گوشه ها و محل قرار گیری کاسه توالت و یا آب روها و همچنین بندهای تخلیه شده به هنگام تمیزکاری نمایید.

قابل ذکر است که بندکشی ماهیچه ها با ضخامت بسیار کم در حد پوشش بندها انجام شود تا از ترک خوردگی و ایجاد درز های مویه جلوگیری شود.

جهت مشاهده نحوه اجرا عایق کاری بدون تخریب با کلیک بر روی لینک زیر فیلم اجرایی را مشاهده نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا