عمومیکسب و کار ویژه

بهترین مکان برای درج قیمت بر روی برچسب

استیکرهای چاپ شده تبلیغاتی وسیله‌ای نیستند که بتوانید آن را در هر مکانی نصب کنید. به همین دلیل باید در مورد محل قرارگیری آن‌ها بیشتر دقت کنید تا علاوه بر زیباسازی فضا، اثربخشی خوبی بر روی مخاطبان داشته باشند. برای نصب چاپ استیکر تبلیغاتی در فضاهای باز و نمایشگاهی، بهتر است شلوغ‌ترین و پرترددترین مکان‌ها را انتخاب کنید که در آن رفت و آمد زیاد است و مطمئن هستید که تبلیغات کسب و کارتان بهتر در معرض دید افراد در حال تردد قرار می‌گیرد.

استیکر تبلیغاتی چیست؟

استیکر تبلیغاتی محصولی از جنس PVC است که بر روی انواع مختلفی از ورق‌های نازک استیکر انجام‌ می‌شود. کاغذ وینیل پشت چسب‌دار در صنعت چاپ دیجیتال، هم در تبلیغات فضای باز و هم در تبلیغات فضای خارجی یا نمایشگاهی به کار می‌رود. چاپ برچسب در اصفهان نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ یووی رول و دستگاه چاپ اکوسالونت انجام ‌می‌شود. کیفیت چاپ استیکر تبلیغاتی به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و میزان پیشرفته بودن دستگاه چاپ در چاپخانه، کیفیت جوهر چاپ، تناژ و درصد رنگ‌های موجود در طرح و همچنین میزان شفاف بودن رنگ آبجکت های طرح بستگی دارد.

مهمترین ویژگی استیکرهای تبلیغاتی پرفروش

  1. سطح صاف و کاملا یکنواخت
    2. تبلیغاتی جذاب برای جلب توجه رهگذران
    3. سرعت چاپ بسیار بالا
    4. نصب آسان
    5. کاملاً ضد آب و قابل شستشو
    6. طراحی زیبا و خلاقانه
    7. مقاومت و ماندگاری بالا در برابر شستشو، رطوبت، خراشیدگی، پارگی، تاخوردگی و عوامل محیطی
    8. چاپ باکیفیت و رزولوشن بالا
    9. قابلیت نصب بر روی سطوح صاف در مکان‌های مختلف
    10. قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه
    11. قابلیت چاپ در ابعاد و اندازه‌های مختلف
    12. ماندگاری بالا رنگ‌ها در برابر شرایط آب و هوایی
    13. امکان چاپ استیکر ارزان و فوری در ایام تعطیلات و برگزاری نمایشگاه

انواع چاپ استیکر تبلیغاتی

استیکرهای تبلیغاتی در انواع مختلف تولید و به چاپ می‌رسند. هر کدام از این استیکرهای چاپی دارای ویژگی‌ها و مزایای خاصی است که آنها را نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی متمایز کرده است.

در ادامه به انواع چاپ استیکرهای تبلیغاتی اشاره می‌کنیم:
1. چاپ استیکر مات
2. چاپ استیکر براق
3. چاپ استیکر شفاف، شیشه‌ای یا ترنسپرنت
4. چاپ استیکر مش
5. چاپ استیکر په په یا مخملی

بهترین مکان‌های نصب استیکر تبلیغاتی

محل نصب استیکر تبلیغاتی در فضاهای باز و نمایشگاهی بسیار مهم است. این بدین معناست که استیکر می‌تواند در مکان‌های شلوغ و پر از جمعیت هم نصب شود تا مشتریان بالقوه شما از دیدن تبلیغات غافل‌گیر شوند.

در ادامه به بهترین مکان‌های نصب استیکر تبلیغاتی می‌پردازیم:

✓ نصب استیکر تبلیغاتی روی درهای آسانسور

بهترین مکان برای نصب استیکر، روی درها یا دیوارهای آسانسور است. زیرا زمانی که منتظر آسانسور هستید و نمی‌دانید به کجا نگاه کنید، تبلیغات روی در آسانسور توجه تان را به خود جلب می‌کند. بر اساس ساختمانی که آسانسور در آن قرار دارد و افرادی که در آن ساختمان ساکن هستند، به‌ راحتی می‌توانید مشتریان هدف خود را شناسایی کنید.

✓ تبلیغات در فضای نمایشگاه

استیکرهای تبلیغاتی که بر روی در یا دیوارهای نمایشگاه نصب می‌شوند، توجه بسیاری از بازدید کنندگان در حال تردد را به‌ سمت خود جلب می‌کند. به همین دلیل تبلیغات در نمایشگاه تأثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطب دارد و باعث افزایش فروش سوددهی کسب و کار شما می‌شود.

✓ نصب استیکر تبلیغاتی روی سقف ایستگاه‌های مترو، قطار و فرودگاه‌ها

هر کسی با دیدن استیکر بر روی سقف تعجب می‌کند. ولی در هر مکانی که افراد به بالا نگاه می‌کنند برای استیکر تبلیغاتی مناسب است مانند سقف ایستگاه‌های مترو، قطار و فرودگاه‌ها. اگر تبلیغات محیطی شما مرتبط و جذاب باشد، توجه افراد زیادی را به ‌سمت خود جلب می‌کند.

✓ نصب استیکر بر روی بدنه وسایل نقلیه عمومی

یکی از بهترین مکان‌ها برای تبلیغات، روی بدنه وسایل نقلیه عمومی است. زیرا باعث می‌شود تبلیغات شما بیشتر در معرض دید افراد قرار گیرد. چاپ استیکر بر روی بدنه وسایل نقلیه عمومی مانند قطار، اتوبوس، ماشین و متروهای با اهداف تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی بر روی این وسایل نصب می‌شود.

✓ نصب استیکر تبلیغاتی روی درهای شیشه‌ای

نصب استیکر تبلیغاتی بر روی درهای شیشه‌ای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و پاساژها و.. بیشترین کاربرد را دارند. این نوع از استیکرهای جنبه تبلیغاتی دارند و بیشتر در ابعاد مختلف و به‌ صورت چاپ استیکر کوچک هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✓ نصب استیکر بر روی کف پله‌ها، پیاده‌ روها و معابر عمومی

چاپ استیکر تبلیغاتی معمولاً بر روی سطوح مسطح زمین مانند کف راهروها، راه‌ پله‌ها، معابر عمومی و ورودی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها قابل استفاده‌ است. این محصول عمدتاً در کف زمین یا مکان‌های پر از تردد برای تبلیغات بهتر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✓ درج تبلیغات بر روی درهای کرکره‌ای مغازه‌ها و گاراژها

نصب استیکر بر روی درهای کرکره‌ای فروشگاه‌های بزرگ، مغازه‌ها و گاراژها علاوه بر جنبه زیبایی، می‌تواند نوعی تبلیغات محیطی محسوب شود.

✓ چاپ استیکر روی ماشین‌های پخش کالاها

بدنه ماشین‌های پخش محصولات یا ارائه خدمات هم نیاز به تبلیغات و اطلاع‌ رسانی دارند. این ماشین‌ها به‌ دلیل استفاده و تردد طولانی مدت در خیابان‌ها و عوامل محیطی مانند گرما، نور، سرما، ضربه و خراش آسیب‌ پذیر و حساس هستند. بنابراین استیکرهای چاپ شده بر روی بدنه این ماشین‌ها باید از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند.

امیدواریم این مطلب به‌ تمامی سؤالات شما درباره بهترین مکان‌ها برای نصب استیکرهای تبلیغاتی پر فروش پاسخ داده باشد. همان طور که می‌دانید این‌گونه استیکرها بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و صاحبان مشاغل و کسب و کارها از آنها جهت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده می‌کنند. پس اگر قصد دارید از چاپ استیکر تبلیغاتی و خدمات برای چاپ استیکر در مکان‌های مختلف استفاده‌ کنید، حتماً به مجموعه ما سر بزنید. مزایای زیادی نسبت به سایر تکنیک های بازاریابی دارند. آنها را می توان با هزینه بسیار کم تولید کرد و زمانی که در کمپین های مستقل یا به عنوان بخشی از بزرگتر استفاده می شود بسیار موثر هستند.

محل های شما مهم است. تطبیق پذیری آنها به این معنی است که می توانند در مکان های غیرمنتظره ظاهر شوند و مشتریان بالقوه را غافلگیر کنند. این بدان معنی است که های شما مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین ما چند ایده برای قرار دادن منحصر به فرد و جلب توجه برچسب های چاپی جدید شما گرد هم آورده ایم.

هیچ کس انتظار دیدن روی سقف را ندارد. هر جایی که مردم به بالا نگاه کنند برای استیکر مناسب است. جراحی های دندانپزشک یا بالای پله ها مکان های خوبی برای  هستند، به خصوص اگر محتوای شما مرتبط و جالب باشد.

خواربارفروشان محلی شما ممکن است برای چسباندن روی برخی از محصولات خود باز باشند. همه گاهی اوقات میوه و سبزیجات می خرند و یک خوب مطمئناً توجه آنها را جلب می کند. برچسب های کوچک ما برای این نوع بازاریابی عالی هستند. با خواربارفروش خود گپ بزنید و ممکن است معامله ای را انجام دهید که به نفع هر دوی شما باشد!

دکمه بازگشت به بالا