عمومیکسب و کار ویژه

بهترین پارک آبی ایران کدام است؟

قدیم تر ها فقط در فصل تابستان که هوا گرم بود می توانستیم با خیال راحت از شنا کردن در استخر ها لذت ببریم. چرا که بیشتر استخرها روباز بودند و در فضای آزاد و عملا در زمستان ها به ندرت میشد جایی پیدا کرد که بشود تنی به آب زد. ولی از وقتی که استخرهای سرپوشیده و به دنبال آن، پارک های آبی ساخته شدند دیگر فرقی نمی کند در چه فصلی از سال هوای آب تنی به سرتان بزند. در این مقاله به معرفی بهترین استخر های تبریز خواهیم پرداخت و اطلاعات کاملی در مورد آنها در اختیارتان می گذاریم.

معرفی ۱۳ تا از بهترین پارک های آبی ایران + عکس - فلای تودی

بهترین پارک های آبی ایران در کدام شهرها هستند؟

همیشه در انگیزه های سفر به غیر از بازدید از مکان های دیدنی و یا مثلا جاذبه های تاریخی، مکان های تفریحی شور و شوق بیشتری در ما ایجاد می کنند. البته این موضوع به مقصد انتخابی‌تان هم بستگی دارد. این روزها پارک های آبی علاقمندان بسیاری پیدا کرده اند در بیشتر شهر های کشور نیز نمونه هایی بسیار عالی از این پارک های آبی ساخته شده است؛ پس بدون معطلی برویم به سراغ معرفی کامل پارک های آبی کشور! بهترین پارک آبی تهران، البرز و قم + آدرس و عکس معمولا در تمام کشور های دنیا، پایتخت هر کشور بیشترین تعداد از مکان های تفریحی را دارد، تهران نیز از این قضیه مستثنی نیست.

بهترین پارک های آبی

اما اگر قصد سفر به پایتخت و بخش های مرکزی کشور را دارید، بهترین پارک های آبی که می توانیم تجربه کنیم کدام پارک ها هستند؟ پارک آبی آریا موج البرز، بهترین مکان برای فرار از گرمای تابستان! یکی از بهترین پارک های آبی کشور، که در نزدیکی های پایتخت قرار دارد و توصیه می کنیم در سفرتان به استان البرز سری به آن بزنید، پارک آبی آریا موج در استان البرز یا همان کرج خودمان است.

پارک آبی آریا موج چند سالی است که افتتاح شده و انواع وسایل سرگرمی و تفریحی را برای تمام سنین در خود دارد و از جمله امکانات موجود در آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: * سرسره آبی * رودخانه خروشان * سونا خشک * سونا بخار * آب درمانی * استخر شنا * ماساژ درمانی * آموزش شنا مدت زمانی که می توانید با تهیه بلیط در آریا موج باشید یک و نیم ساعت است و حداکثر تا ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد.

آدرس دقیق پارک آبی آریا موج نیز در استان البرز؛ فردیس، سه راه حافظیه، پیچ دهکده در انتهای کوچه احمدی است. پارک آبی آب و تاب قم – از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه پارک آبی آب و تاب قم از بهترین جاهای تفریحی شهر قم است. همچنین پارک آبی آب و تاب از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه است و مساحتی ۳۰ هزار متر مربعی دارد. بدون شک شنا کردن در بهترین استخر بندرعباس لذت بسیار زیادی دارد.

پارک آبی حلزونی

از مهمترین امکانات موجود در این مجموعه باید به * سالن پارک آبی حلزونی * دریاچه مصنوعی * سرسره سقوط آزاد * ۷ سرسره برای بزرگسالان * ۵ سرسره برای کودکان * استخر موج همچنین در این مجموعه یک رستوران برای صرف غذا نیز وجود دارد و اگر به صرف نوشیدنی حین آب تنی علاقه دارید، می توانید سری به کافی شاپ آب و تاب بزنید و با انواع بستنی و نوشیدنی های خنک لذت سفرتان را دو چندان کنید. پارک آبی آب و تاب در بلوار غدیر و نزدیک به بوستان غدیر قم قرار دارد و در نوبت های مختلف برای آقایان و خانم ها پذیرش دارد.

پارک آبی اُپارک – بزرگترین و بهترین پارک آبی سرپوشیده تهران سفر به تهران جاذبه های بسیاری دارد ولی لذت بردن از مکان های دیدنی تهران حرف های دیگری برای گفتن دارد. در سفر خود به پایتخت اگر هوس آب تنی به سرتان زد، اولین و بهترین انتخابتان پارک آبی اُپارک است. اُپارک کار خود را در سال ۱۳۹۶ و به عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده کشور آغاز کرد. اُپارک ۵۵ هزار متر مربع مساحت دارد و ۳۰۰۰ کمد برای نگهداری وسایل شما در آن موجود است.

از دیگر امکانات و خدمات اُپارک باید به موارد زیر اشاره کنیم: * ۱۴ عدد سرسره مهیج ویژه بزرگسالان * مجموعه الوپیا یا جزیره کودکان * استخر موج سونامی * رودخانه خروشان * و سایر خدمات با استانداردهای بین المللی از دیگر امکانات تفریحی هیجان انگیز اُپارک باید به اُپیچ، سرسره های بومرنگ، اُبیس و رالی شیب نیز اشاره کنیم. اُپارک در اتوبان تهران-کرج، بعد از بزرگراه آزادگان؛ بلوار کوهک (شهید پوری) انتهای خیابان شمیم قرار دارد و همه روزه آماده ارائه خدمات به شماست. دهکده آبی پارس، پارک آبی سوپارک، مجموعه استخرهای جماران و پارک آبی آزادگان نیز یکی دیگر از پارک های آبی تهران است که می توانید در سفر خود به تهران از آنها لذت ببرید.

پارک های آبی مشهد

بهترین پارک های آبی مشهد + امکانات و آدرس دقیق آنها سفر به مشهد جاذبه های بسیاری دارد و نمی شود به مشهد سفر کرد اما سری به پارک های آبی اش نزد. مشهد از محبوب ترین مقاصد سفری کشور است و همیشه پر رونق است و هیچ فرقی نمی کند در چه فصلی از سال باشیم. سال هاست که در شهر مشهد تعدادی پارک آبی افتتاح شده و باید این پارک های آبی را از معروف ترین پارک های آبی کشور معرفی کنیم.

سرزمین موج های آبی، بزرگترین و بهترین پارک آبی ایران و خاورمیانه (سرپوشیده) سرزمین موج های آبی در مشهد با مساحتی ۸۵۰۰ مترمربعی از اولین پارک های آبی کشور است و با زیربنایی ۲۳ هزار متر مربعی بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه نیز هست. سرزمین موج های آبی در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و تا قبل از افتتاح پارک آبی پکن، بزرگترین پارک آبی قاره آسیا هم بود.

امکانات این مجموعه شامل موارد زیر است:

  • سرسره های آهسته
  • سرسره های سرعتی
  • سرسره پیچشی سرسره موج
  •  سرسره تاپسی توروی
  • سرسره تویستر
  •  چاله فضایی

یکی دیگر از بهترین استخرهای اصفهان سرزمین موج های خروشان است که دست کمی از سرزمین موج های آبی ندارد و بسیار پیشرفته و مدرن است. حال که صحبت در مورد مشهد است خالی از لطف نیست اگر مطالعه مقاله را هم به شما پیشنهاد کنیم پارک آبی و مجموعه استخر آبسار اصفهان استان و شهر اصفهان از مقاصد بسیار معروف و البته محبوب گردشگری در کشور است و تقریبا نیاز به هیچ معرفی بیشتری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا