عمومی

بیش از 9 میلیون و 500 هزار نفر در جهان کرونا گرفتند/ سهل‌انگاری ترامپ در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در جهان از 9،534،000 فراتر رفته است. همچنین آمارهای رسمی نشان می دهد که تاکنون 485176 نفر به این ویروس آلوده شده اند.

برزیل در جایگاه دوم با 1919474 نفر ، روسیه در مکان سوم با 606.881 نفر ، هند در مکان چهارم با 473.719 نفر و انگلیس در مکان پنجم با 306.862 نفر قرار دارند. بیماری کرون در جهان شایع است.

10 کشور برتر جهان بر اساس تعداد افرادی که از تاج رنج می برند

بیشتر بخوانید:

آمریکایی ها برای سفر به اروپا در لیست سیاه قرار گرفته اند

تدرو ادانانوم ، رئیس سازمان بهداشت جهانی ، گفت: “اکنون آزمایشگاه هایی در همه کشورهای آفریقایی وجود دارد که می توانند آزمایش کرون را انجام دهند.”

وی همچنین هشدار داد كه شیوع تاج در سرتاسر جهان افزایش یافته است و فقط در یك هفته ، یك میلیون مورد از بیماری 19 سالگی گزارش شده است.

سهل انگاری ترامپ

واشنگتن پست مجموعه ای از نظرات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا را منتشر كرد كه نشان می داد از 22 ژانویه تا 23 ژوئن (دو روز پیش) وی سعی در تهدید بیماری كوویت 19 داشت.

ترامپ

رئیس جمهور دونالد ترامپ

این روزنامه نوشت: “اظهارات ترامپ در مورد ویروس تقریباً همیشه خوش بینانه است ، برخلاف برخی از مقامات بهداشتی که ترجیح می دهند مردم آمادگی بیشتری برای حداقل تهدیدها داشته باشند.”

اندرو کومو ، فرماندار نیویورک گفت که کسانی که از 9 ایالت به 9 ایالت ، از جمله فلوریدا ، تگزاس و واشنگتن سفر می کنند ، باید 14 روز در قرنطینه شوند. اگر کسی محدودیت های قرنطینه را رعایت نکند ، جریمه هزار دلاری تعیین می شود.

دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده آمریکا اعتراف كرده است كه آنها اطلاعات كافی برای نتیجه گیری در مورد منشا كروناویروس ندارند.

طبق آمار ، تعداد مبتلایان به تاج در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است و به 2،462،708 می رسد. همچنین تعداد قربانیان 752 نفر افزایش یافته و به 124 هزار و 282 نفر رسیده است.

در برزیل ، دومین کشور بزرگ ایالات متحده با تاج ، تعداد موارد از حدود 41000 به 1919474 و تعداد کشته ها به 53.874 افزایش یافته است.

بحران در انگلیس

سیستم مراقبت های بهداشتی انگلیس از کشته شدن 51 نفر دیگر که در بیمارستان های دارای Qovid-19 زندگی می کنند خبر داده است. به همین ترتیب ، تعداد کشته شدگان کورونا در انگلستان به 43.081 رسیده است. این افراد 48 تا 96 سال سن دارند و همه آنها یک بیماری زمینه ای دارند.

کرونا انگلستان

در همین حال Swissport قصد دارد نیمی از کارمندان خود را در انگلستان تعدیل کند. این به دلیل اثرات شیوع تاج است که باعث شده 4556 بیکار بمانند.

پروازهای امارات به پاکستان لغو شد

وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد که تعداد افرادی که شب گذشته با کوروی ویروس در رژیم زندگی می کردند 265 نفر افزایش یافته و به 21 هزار و 732 نفر رسیده است. با این حال ، ادعا می شود که در 24 ساعت گذشته ، هیچ کس آلوده به Quaid-19 در مناطق اشغالی جان خود را از دست نداده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت اسرائیل ، در حال حاضر 5،520 بیمار کرونا در این رژیم وجود دارند. با این حال گفته می شود که این آمار بیشتر است و تل آویو اخبار را در این زمینه سانسور کرده است.

شرکت هواپیمایی امارات می خواهد فعالیت های خود را در ایران گسترش دهد

هواپیماهای امارات

امارات به دلیل آزمایش مثبت کورونا برای تعدادی از مسافران در هنگ کنگ پروازهای پاکستان را به حالت تعلیق درآورد.

شیوع تاج در آسیا و اقیانوس آرام

چین 19 مورد جدید را شناسایی کرده است که 13 مورد از آنها در پکن است و ظرفیت تست کرون را به 300000 در روز افزایش داده است.

رسانه های پاکستان همچنین گزارش دادند که تحقیقات توسط ناظران مستقل و محققان پزشکی در این کشور نشان داد که چند میلیون نفر در اواسط ماه اوت به ویروس کرونا آلوده شده اند.

رئیس انجمن پزشکی لاهور پاکستان گفت: “شیوع تاج وارد مرحله خطرناک تر شده است و احتمالاً ماه آینده شاهد افزایش شیوع آن خواهیم بود.”

هزاران سرباز استرالیا برای روبرو شدن با شیوع جدید کورونا به ملبورن ، پایتخت ایالت ویکتوریا ، در استرالیا اعزام شدند. تعداد موارد در ویکتوریا در 24 ساعت به 33 مورد افزایش یافته است که بیشترین میزان آن در دو ماه است.

انتهای پیام / 4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا