سلامت و دانشکسب و کار ویژه

بی نسخه، یک داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان در تهران است

ظروف دارو در سال 1394 با انتخاب بهترین پرسنل و بالاترین کیفیت محصولات و ارائه خدمات حرفه ای اقدام به ایجاد این فروشگاه اینترنتی نموده است و از پیشنهاد های حرفه ای و سازنده استقبال میکند. انواع ضدعفونی کننده های دست و سطوح، ماسک و شیلد از جمله محصولاتی هستند که می توانید از فروشگاه بانک دارو خرید کنید. تا به حال تجربه خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین را داشتهاید؟ داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان با توجه به قابلیتها و امکاناتی که برای مشتری فراهم کرده، امکان خرید برخی از داروها و همچنین لوازم بهداشتی و پزشکی خاص را برای مشتری مهیا کرده است. همچنین هزینه سفارشات به صورت مستقیم توسط خود کاربر برای داروخانه واریز می شود. 10- در بین تصاویر ارسالی کاربران، داروکو امکان تشخیص نوع سفارشات را ندارد. 11- داروخانه موظف و متعهد است که قیمت سفارشات را منطبق با قوانین سازمان غذا و دارو به کاربران اعلام نماید اما در صورت رعایت نکردن این امر توسط داروخانه، داروکو هیچ گونه مسئولیتی در قبال قیمتی که داروخانه به کاربران داروکو اعلام میکند ندارد. 3- داروخانه متعهد و موظف است هنگام ثبت نام در سامانه داروکو تمامی موارد خواسته شده را با دقت و صحت پر کند و با شماره موبایل مسئول فنی داروخانه در سامانه ثبت نام کند و در صورتی که قرار است شماره موبایل فرد دیگری که در داروخانه فعالیت می کند به عنوان نماینده داروخانه در سامانه داروکو ثبت نام کند باید این امر توسط شماره موبایل مسئول فنی داروخانه به صورت کتبی به داروکو اعلام شود و پس از آن داروکو شماره موبایل ثبت نام شده را به عنوان نماینده داروخانه می شناسد و مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از اکانت داروخانه بر عهده داروخانه بوده و داروکو هیچ گونه مسئولیتی در این امر ندارد.

داروخانه در صورتی که در سامانه داروکو ثبت نام کند این امر را پذیرفته است که قابلیت ارسال انواع سفارشات کاربران را به طور سالم دارد (یا خود داروخانه پیک معتبر در استخدام دارد و یا از سامانه های پیک اینترنتی معتبر استفاده کند) و در صورتی که داروخانه شرایط ارسال سفارشات کاربران را نداشته باشد و در سامانه داروکو ثبت نام نماید، در هر حال، مسئولیت ارسال صحیح و کامل تمامی سفارشات بر عهده داروخانه می باشد. اما در هر صورت چنانچه به هر دلیلی هماهنگی فوق صورت نگرفت و داروخانه سفارشاتی را برای کاربرانی در خارج از شهر تهران بفرستد، مسئولیت تمام امور بر عهده داروخانه خواهد بود و داروکو هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفارش کاربر ندارد. در هر محله ای که زندگی می کنید می توانید از خدمات آنلاین ارسال دارو درب منزل استفاده کنید. داروخانه آنلاین بار فراهم سازی بستری امن و اینترنتی این امکان را برای تمامی افراد فراهم ساخته است مکمل تقویت سیستم ایمنی را ( و هر مکمل دارویی و ویتامینی دیگری) از خانه سفارش دهند و محصولات را درب منزل تحویل بگیرند. ربات ها دستیار مجازی شما برای پشتیبانی از مشتریان در هر زمان که بخواهند می باشد. بهترین قرص قاعدگی موجود در داروخانه آنلاین، اگنوکاستون نام دارد که هر بستهی ۳۰ تایی از آن ۱۴۷۰۰۰هزار تومان قیمت دارد.

واقعیت این است که تعداد این سایت ها آنقدر زیاد است که امکان برخورد با همه این سایت ها وجود ندارد و در این شرایط، سایت های موجود از عواملی همچون عدم نظارت کافی و عدم اطلاع رسانی به موقع به شهروندان سوء استفاده کرده و در فضای مجازی کاسبی خوبی برای خودشان راه می اندازند. به توصیه پزشکان و متخصصان بهترین راه مقابله با ویروس رعایت نکات بهداشتی، ماسک زدن و دوری از اماکن شلوغ میباشد، داروخانهها نیز به سبب رفع نیاز بیماران در حال حاضر بسیار شلوغ و پر رفت و آمد میباشند. سرفه و عطسه بدون پوشش دهان و بینی سبب انتشار ذراتی در هوا می شوند و این ویروس را انتقال می دهد. داروخانه های آنلاین بدون شک می توانند برای متقاضیان بسیار مفید باشند. آهن در ساخت پروتئین هایی که برای تنفس و سوخت و ساز سلولی و تولید انرژی لازم اند و به عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

پس بهتر است در این مورد اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم از سلامت خود محافظت کنیم. 14- در خصوص نسخه های پزشکی کاربران در صورتی که با صلاحدید داروخانه نیاز به نسخه فیزیکی کاربر بود، داروخانه با صلاحدید خود می تواند یکی از این دو راه را انتخاب کند: الف- در صورتی که نیاز بود که داروخانه نسخه پزشک را از کاربر تحویل بگیرد، داروخانه می تواند پیک خود را بفرستد تا دفترچه بیمه و یا نسخه پزشک را از کاربر تحویل بگیرد و برای داروخانه ببرد. 15- در مورد کاربران غیر ساکن در شهر تهران ، کاربر باید هنگام تماس با داروخانه برای هماهنگی سفارش مورد نظر، فردی از دوستان یا اشنایان آنان که ساکن در شهر تهران هستند را به داروخانه معرفی نمایند و تمام هماهنگی های لازم با داروخانه و فرد مورد نظر را انجام دهند. داروخانه آنلاین شبانه روزی مولتی دارو تحت نظارت داروخانه دکتر نعمتی که مجوزها و شرایط آن در سایت موجود است در حال فعالیت است و دارای تمام مجوزهای لازم در این زمینه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا