عمومی

ترامپ به کاخ سفید بازگشت

دونالد ترامپ که از روز جمعه به دلیل بیماری عروق کرونا قلب در مرکز پزشکی والتر رید بستری بود ، به کاخ سفید بازگشت.

به گزارش دکترنامه ، به نقل از الجزیره ، دونالد ترامپ عصر دوشنبه به وقت محلی با هلی کوپتر ویژه آمریکایی به محل سکونت خود در کاخ سفید بازگشت. وی قرار است دوره درمان خود را در کاخ سفید به پایان برساند.

ساعاتی قبل از ترک بیمارستان ، ترامپ در توئیتر اعلام کرده بود که به کاخ سفید بازخواهد گشت. او نوشت: “من خیلی خوب هستم.” از جانب [بیماری]وحشت نکنید. نرو [این بیماری] کنترل زندگی را بدست بگیرید. ما تحت دولت ترامپ پزشکی و دانش عالی کسب کرده ایم. “حالا من حتی از 20 سال پیش هم بهتر شده ام!”

شان کانلی ، پزشک متخصص ترامپ ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که وضعیت جسمانی رئیس جمهور طی 24 ساعت گذشته بهبود یافته و او تمام استانداردهای لازم برای ترخیص از بیمارستان را دارد. به گفته وی ، ترامپ طی سه روز گذشته تب نکرده است.

تیم مبارزات انتخاباتی ترامپ همچنین اعلام کرد که وی برای دومین مناظره انتخاباتی با جو بایدن که قرار است روز پنجشنبه ، 15 اکتبر در میامی برگزار شود ، شرکت خواهد کرد.

ترامپ پس از بازگشت به کاخ سفید در پیامی گفت: “من چیزهای زیادی در مورد ویروس کرونا یافتم.” یک چیز مطمئنا است ، اجازه ندهید بیماری شما را تحت فشار قرار دهد. نترس. شما او را کتک می زنید. ما بهترین تجهیزات پزشکی ، بهترین داروها را داریم ، همه چیز اخیراً تولید شده است.
وی با بیان اینکه واکسن ویروس کرونا در راه است ، افزود: “حال وی بهتر است” و “احتمالاً ایمنی ندارد”.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا