عمومی

پیام‌های حمله شوکه‌کننده مقاومت عراق برای کاخ سفید/ اشغالگران آمریکا در عین‌الاسد سیلی سختی خوردند

یک هفته پس از حمله هوایی ائتلاف به رهبری آمریکا به مواضع الشباب در مرز سوریه و عراق و پس از هشدارهای مقاومت عراق در روزهای اخیر در مورد لغو کلیه توافقات حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق ، آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) ) گفت بمب افکن هایی که اندکی بعد از ظهر جلوی پایگاه نظامی ایالات متحده اصابت کردند.

حمله موشکی به پایگاه نظامی ایالات متحده در عین الاسد پیشرفت قابل توجهی بود ، زیرا برای اولین بار بیش از 10 موشک گراد حتی در زمان آماده سازی از فاصله نزدیک از همه پایگاه های آمریکا شلیک شد.

عین‌الاسد

پایگاه هوایی عین الاسد

به طور کلی ، در این حمله موشکی می توان چندین پیام به متجاوزان آمریکایی دریافت کرد. ابتدا پدافند هوایی و راداری مجهز آمریکا که مدتها در خاک عراق در پایگاه عین الاسد مستقر بودند ، موفق به شناسایی حمله موشکی نشدند و موفق به رهگیری و نابودی موشکها نشدند.

دوم ، ارتش اشغالگر ایالات متحده در سالهای اخیر خون بسیاری از مردم بی گناه عراق را ریخته و غالباً با سکوت و آرامش دولتهای مختلف عراق همراه است که ترجیح می دهند منافع عراق را بر اختلافات با دولت آمریکا ، اما به ویژه مقاومت در اولویت قرار دهند. پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی ، مهندسان ثابت کردند که حضور مهاجمان خط قرمز آنها است.

مقاومت عراق بارها در مورد حضور نیروهای آمریکایی هشدار داده است و حملات به کاروان های تدارکاتی آمریکا در هفته ها و ماه های اخیر افزایش یافته است. مقاومت عراق نشان می دهد که خون مردم آمریکا بیش از خون مردم عراق رنگین تر نیست ، ایالات متحده باید هزینه خون مردم عراق را که کشته شده اند بپردازد و مردم این کشور با وجود این انتقام خون شهدای خود را خواهند گرفت. ظلم آمریکایی ها

پیام سوم این است که عراق بسیار متفاوت از امپراتوری شیخ در سواحل جنوبی خلیج فارس است و یکی از روستاهای آمریکایی نیست که رئیس جمهور یا مقامات آمریکایی بخواهند هر زمان که بخواهند یا بدون آن در پایگاه مستقر شوند. دهکده هرکسی اجازه ، و هیچ کس جرات اعتراض.


بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت امور خارجه: ما قصد نداریم به حملات موشکی پاسخ دهیم


شبه نظامیان و نیروهای مقاومت عراقی ثابت کرده اند که حافظ جان ، مال ، ناموس و ارزشهای کشورشان هستند و حتی بدون کمک نیروهای خارجی ، آنها می توانند از پایگاه ها ، نیروها ، جنگنده ها ، موشک ها و ناموس خود دفاع کنند. در نتیجه ، کمتر از یک هفته پس از حمله به مواضع مقاومت در مرز سوریه و عراق ، آنها بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق راکت شلیک کردند.

خروج از عراق و فاصله گرفتن از عملیات روانی پوچ تنها راه حل آمریکا برای عراق به نظر می رسد و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها باید بدانند دولت و مقاومت عراق به اندازه کافی مستقل هستند که از دیدگاه های کشورهای همسایه. در مورد حکمرانی. خودت تصمیم بگیر

ادعاهای حمایت ایران از نیروهای مقاومت عراق برای حمله به پایگاه های ایالات متحده بی اساس ، بی اساس و بی اساس است.

روشن است که وقتی ایالات متحده از وجود دین و اقتدار به عنوان م componentsلفه های قدرت عراق چشم پوشی می کند و اصرار به ماندن در عراق دارد ، این یک اشتباه فاحش را مرتکب می شود ، زیرا تسلیم شدن در برابر ظالمان و متجاوزان در فرهنگ ملت عراق جایی ندارد. آنها نشان داده اند که هرگز تسلیم متجاوزان نخواهند شد و در برابر ظالمان سکوت نخواهند کرد.

درماندگی سیاسی کاخ سفید

واکنش و نگرش مقامات سیاسی و نظامی آمریکا پس از حمله به عین الاسد تعجب آنها را تأیید کرد ، زیرا آنها هرگز اعتقاد نداشتند که در کمتر از یک هفته ، گروههای مقاومت عراقی به جنایات خود چنین جدی و مشخص پاسخ خواهند داد.

قیمت ند

سخنگوی وزارت امور خارجه ند پرایس

این نوع واکنش مقاومت توسط دولت ایالات متحده غیرقابل پیش بینی بود و آنها را نه تنها عصبانی کرد ، بلکه نحوه پاسخگویی آنها به سوالات روزنامه نگاران نشان داد که آنها گیج ، درمانده و ناتوان هستند ، حتی قدرت تصمیم گیری برای پاسخ دادن به سوال را ندارند. . آنها به خوبی می دانند که اگر بخواهند علیه موقعیت گروه الشعباب که با عناصر باقی مانده داعش می جنگد ، اقدامی نظامی انجام دهند. پاسخ بعدی این گروه ها ممکن است بسیار جدی تر ، پیچیده تر و بدون شک پرهزینه باشد ، که تحمل و توجیه افکار عمومی را برای کاخ سفید دشوار خواهد کرد.

این واقعیت که رئیس جمهور آمریكا جو بایدن ، بدون مقابله به مثل و مقابله به مثل ، در بیانیه ای گفت كه ابتدا باید افراد حمله به عین الاسد شناسایی شوند ، نشان دهنده نگرانی شدید دولت آمریكا است. این عبارت نشان می دهد که آنها سطحی از بازی را پذیرفته اند که باید در پاسخ دادن به آن اکراه داشته باشند یا اینکه فهمیده اند که سنبه آنقدر قوی است که اگر بخواهند آن را حرکت دهند عواقب جدی تری برای آنها به همراه خواهد داشت.

کاخ سفید برای کنترل این موضوع وارد سیاست انگلیس شده است و کاخ سفید علاوه بر اینکه ایران را به دخالت در این موضوع متهم می کند ، سعی دارد از آن به عنوان یک چانه زنی استفاده کند یا به دنبال یک معامله باشد.

حداقل جمهوری اسلامی ایران اولین قسمت این توطئه را خنثی کرد زیرا سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه به الجزیره گفت که این حمله مشکوک بود و نشانه هایی از دست دادن کنترل رژیم صهیونیستی را نشان داد.

کنفرانس مطبوعاتی سعید خطیب زاده ، سخنگوی وزارت امور خارجه

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه

نکته این است که آزمایش های اولیه بایدن علیه ایران و مقاومت بسیار سریع پاسخ داده شد و شکست خورد. اگر ایالات متحده بخواهد روی این آتش روغن بریزد ، هیزم کافی در منطقه وجود دارد تا بسوزد! در عین حال ، مشکلات داخلی ایالات متحده بسیار زیاد است و فرماندهان محور مقاومت به خوبی از این واقعیت آگاه هستند که در شرایط فعلی ، آمریکا توانایی یا تمایلی برای درگیری گسترده ندارد. .

اشراف و آگاهی ، و همچنین برخی از داده های طبقه بندی شده که رویکرد سیاست خارجی این کشور در منطقه را نشان می دهد ، این امکان را فراهم کرده است که آمادگی مقابله با اقدامات آمریکا در همان سطح یا شاید بیشتر را داشته باشد.

انتهای پیام / 4033 / ص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا