عمومی

تمیروف مازاد نیست؛ معلوم نیست دیاباته پرسپولیسی شود/ تا خارجی ها راه بیفتند من کنار خط می آیم

باقری:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از بازی پیش بینی بازی سختی مقابل فولاد داشتیم.

تامیروف اغراق نمی کند.  معلوم نیست دیابات پرسپولیس می شود/ تا غریبه بیاید به حاشیه می آیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریم باقری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی سختی داشتیم و قبل از بازی هم همین انتظار را داشتم چرا که فولاد تیم خوبی با مربی و بازیکنان خوب است.

وی افزود: در چنین بازی هایی باید از یک موقعیتی که به دست می آورید گل بزنید و ما موقعیت هایی داشتیم که گل بزنیم و سه امتیاز را بگیریم اما متأسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم و تمام تمرکزمان را روی فرصت بعدی متمرکز خواهیم کرد. بازی.” هر بازی برای ما مهم و سخت است زیرا همه تیم ها تقویت شده اند و بازیکنان خوبی گرفته اند. البته این بهانه ای برای ما نیست و سعی می کنیم در بازی بعدی سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برای جذب شیخ دیاباته برنامه ای داشت و گمانه زنی ها درباره جدایی تیمروف توضیح داد: اگر تیمروف مازاد باشد، او را در لیست تیم قرار نمی دهیم. این اتفاق تاکنون رخ نداده و تیمروف یکی از بازیکنان پرسپولیس است. اگر جدایی صورت بگیرد، باشگاه تصمیم می گیرد. اگر بازیکنی در شرف تعویض باشد و تا چند روز آینده چنین بازیکنی پیدا کنند، اعلام می شود. در مورد دیابات هم روز گذشته گفتم این را از رسانه ها شنیدم و صددرصد مشخص نیست که می تواند به پرسپولیس بیاید یا خیر.

باقری در مورد عملکرد پرسپولیس مقابل فولاد که نسبتا خوب بود، اما باز هم هواداران در پایان بازی خوشحالی نداشتند و معتقد بودند در دو هفته ابتدایی لیگ که قرار بود با سایر رقبا به پیروزی برسد، پرسپولیس 4 امتیاز از دست داد و به نظر می رسید. روند جذب بازیکن در این نقل و انتقالات تیمی را برای عملکرد بهتر در ابتدای فصل به یاد آورد، تصریح کرد: نمی توانم هفته های آینده را پیش بینی کنم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی به بازی نتایج بهتری بگیریم. خوشحالم که بعد از مدتی هواداران ما به ورزشگاه می آیند و در کنار تیم هستند. هواداران همیشه پیروزی و نتایج خوب را از تیم پرسپولیس می خواهند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این اتفاق برای هواداران رخ دهد.

وی در خصوص اینکه نماد سرخابی در بورس عرضه نمی شود و اینکه آیا قراردادها باید مانند سایر نقاط دنیا شفاف اعلام شود، گفت: در این صورت اگر مدیر رسانه ای تیم ما توضیح می داد بهتر است اما در سراسر دنیا شما می توان دید که تیم کمی بیشتر هزینه می کند. تیم های دیگر یک مقدار کمتر هستند، این اتفاقات در همه جای دنیا می افتد، دلیلی ندارد که بخواهیم به اندازه استقلال هزینه کنیم. باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان خوب انجام می دهد. حالا با اضافه شدن بازیکنان خارجی به دنبال اضافه کردن یک مهاجم دوم به پرسپولیس هستند تا این تیم کاملتر شود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا با اعلام دقیق تعداد تیم ها موافق است یا خیر، گفت: وقتی همه چیز را اعلام می کنند مشخص می شود، اعلام آن به ما مشکلی ندارد اما این اتفاق باید در کل فوتبال ما بیفتد. ” نه تنها باید قرارداد بازیکنان، مربیان و افراد دیگر مشخص شود، بلکه باید مسائل مالی کل فوتبال مثل فدراسیون ها و مدیران هم مشخص شود. نباید بگویند که بازیکن فلان مبلغ را گرفته پس همه عجله کردند یا مربی چرا این مبلغ را گرفت. اگر قرار است شفافیت شود باید همه مسائل را اعلام کنند.

باقری با بیان اینکه امسال در تمرینات پیش فصل و اولین بازی لیگ برتر نقش پررنگ تری در کادر فنی پرسپولیس داشت، تصریح کرد: همیشه در کنار تیم بودم. می دانید امسال تعدادی از اعضای کادر فنی قبلی ما رفتند و افراد جدیدی وارد شدند. من و سیدجلال حسینی مربی ایران هستیم، اما سایر دستیاران خارجی هستند. تا غریبه ای وارد شود، می آیم کنار خط و بیشتر صحبت می کنم. البته دوستان من همگی تلاش می کنند تا شرایط را برای پرسپولیس خوب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا