عمومیکسب و کار ویژه

تنظیمات تلویزیون ال جی زبان عربی

آموزش تغییر زبان تلویزیون

برای تغییر زبان مورد استفاده در تلویزیون، باید تنظیماتی را در تلویزیون تغییر دهیم. با دیدن این ویدیوی کوتاه به راحتی زبان قسمت‌های مختلف تلویزیونتان را تغییر دهید. و یاد بگیرید چگونه زبان تلویزیون را فارسی کنید. البته اگر تلویزیون webos خریداری کردید، برای اینکه با منوی آن بهتر آشنا شوید و راحت‌تر تغییراتی که میخواهید را در آن انجام بدید، تماشای ویدیو نحوه استفاده از منوی تلویزیون‌های webos را از دست ندید.

راهنمای استفاده از تلویزیون

پیمایش کردن در تلویزیون های تولید شده توسط برند ال جی میتواند تا حدی پیچیده باشد, تلویزیون های هوشمند ال جی با استفاده از سیستم عامل WEBOS ویژگی های جدیدی مانند سرویس های پخش جریانی, کنترل خانه هوشمند و تعامل صوتی را در بر دارند که فهمیدن نحوه انجام اصول اولیه, راه اندازی تلویزیون و همچنین تنظیم تصاویر تا حدی پیچیده بوده و برای کاربران مشکل ساز می باشد. ما در این مقاله دستورالعملهایی ارائه داده ایم تا بتوانید با اصول اولیه آشنا شوید و راه اندازی تلویزیون و همچنین افزودن و حذف برنامه ها و به روز رسانی نرم افزار تلویزیون‌های الجی را به طور کامل به شما می فهمانیم. برای اینکه به صورت دقیق تر از تلویزیون های ال جی استفاده کنید و نکات دقیقی داشته باشید مدل های برتر ال جی که در سال 2022 وارد شده‌اند از بهترین کیفیت تصویر صدا و همچنین ویژگی های هوشمند در بین تلویزیون فورکی بهره‌مند هستند و شما می توانید نسبت به خرید آنها در سایت کالاچی اقدام کنید. از پلتفرم این تلویزیون ها گرفته تا برتری های ارائه شده توسط پنل های OLED الجی که می توانید با قیمت کاملا مناسب خریداری کنید. انتخاب تلویزیون های OLED, نانوسل و ال ای دی شرکت الجی طیف وسیع‌تری از پیشنهادات را نسبت به سازندگان دیگر تلویزیون دارد. بنابراین در ادامه این بحث با ما باشید.

آشنایی با قسمت های مختلف تلویزیون ال جی

تولیدکنندگان شرکت ال جی با ساختارهای متفاوت و همچنین قابلیت های گوناگون, تلویزیون های خود را وارد بازار کرده است. تلویزیون های ال ای دی ال جی جزو پیشرفته ترین محصولات صوتی و تصویری بوده که متقاضیان زیادی دارند و از قطعات متفاوتی ساخته شده اند.

از جمله مهمترین قطعات موجود در تلویزیون ال جی می توان به این موارد اشاره کرد:

پنل تلویزیون یکی از اصلی ترین قسمت های آن می باشد که تصاویر روی آن به نمایش کشیده می شود, نمایشگر های ال ای دی ال جی دارای دیود های ساطع کننده نور می باشد که مصرف انرژی آنها بسیار پایین است و عمر فوق العاده بالایی دارند. شما از پنل تلویزیون می توانید در برابر نفوذ مایعات و همچنین گرد و غبار بیشتر دقت بفرمایید تا دچار خرابی نشوند. یکی دیگر از قسمت های مهم موجود در تلویزیون های ال جی کابل های ان می باشد. کابل ها رابط بین برد اصلی تلویزیون و برد ال ای دی هستند.

برد اصلی تلویزیون شامل  پورت ها, پردازشگر و سیستم انتقال تصویر می باشد. همچنین می توان به آی سی اصلی تلویزیون اشاره کرد. آی سی تمام دستورات مربوط به تلویزیون را دریافت می‌کند و بزرگترین قسمت تلویزیون می باشد که به صورت مربعی شکل طراحی شده است. بر روی برد ال ای دی تلویزیون آی سی لایتز وجود دارد که تنظیم نور صفحه را بر عهده دارد. پردازش و کنترل دستگاه بر عهده ی آی سی muc میباشد به صورت کلی این آی سی می تواند بر روی آی سی های متفاوتی که بر روی برد اصلی تلویزیون قرار گرفته اند, تاثیر بگذارد و ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با آنها دارد. آی سی رم و فلش نیز یکی دیگر از موارد قرار گرفته بر روی برد اصلی تلویزیون است که مربوط به اختلالات به وجود آمده در تصاویر بوده و در دریافت و پخش, تصاویر بهتر و سریعتر نقش دارند. همچنین اطلاعات دستگاه و عملیات کنترل را در اختیار دارند. آی سی HDMI برای برقراری ارتباط بین تلویزیون با سایر دستگاه ها  از دیگر قطعات تلویزیون‌ می باشد. مجموعه ای از خازن ها و آمپلی فایر ها در قسمت آی سی تیونر جایی گرفته اند که سیگنال ها را دریافت کرده و وظیفه تبدیل امواج را به آنالوگ دارند.

بک لایت تلویزیون یا همان نور پس زمینه از جمله مهمترین قطعات تلویزیون های ال جی است که منبع نور می باشند و وظیفه اصلی نمایش تصاویر را ایفا می نمایند. ال جی نیز برای تامین این نور از لامپ های ال ای دی بهره می‌برد. بر روی تمام تلویزیون های ال جی امپلی فایر بلندگو استفاده شده که وظیفه تقویت کننده صدا را بر عهده دارد. به صورت کلی ما عرضه زیادی از 100% قسمت های اصلی تلویزیون ال جی, برد اصلی تلویزیون ال جی, مادر برد تلویزیون ال جی و بردهای تصویری ال جی برای تعویض ال سی دی ال جی شما داریم. جهت خرید هر کدام از قسمت های تلویزیون الجی می توانید با آن کارشناس کالاچی تماس بگیرید. برای راهنمای بیشتر می توانید به shopjimmy.com مراجعه کنید.

کدام تلویزیون‌ها زبان فارسی دارند؟

زبان فارسی از همان ابتدا برای تلویزیون‌هایی از برند سامسونگ، سونی، شیائومی، فیلیپس و غیره در دسترس بوده و هست. در این تلویزیون‌ها نیازی به اضافه کردن زبان فارسی به منو نیست و فقط کافیست آن را از لیست برگزینید. پس با تغییر زبان تلویزیون به فارسی می‌توانید به سادگی تنظیماتی که دلخواهتان است را انجام دهید. اما در بین شرکت‌های عرضه‌کننده تلویزیون تنها مدل‌های ال جی فاقد منوی زبان فارسی بودند و اگر تلویزیون LG داشتید باید با همان زبان‌هایی که بصورت پیشفرض در آن وجود داشت سروکله می‌زدید که گاها و اکثرا زبان انگلیسی بودند. اما اکنون همانطور که بیان کردیم در سال 2022 کمپانی ال جی نسخه‌ای از سیستم عامل را عرضه کرده است که افزودن زبان فارسی به تلویزیون را پشتیبانی می‌کند.

مدل‌هایی که خودشان زبان فارسی دارند

همانطور که اشاره کردیم تلویزیون‌های ال جی مدل 2022 همگی از زبان فارسی برخورداراند و در بخش Language می‌توان آن را انتخاب کرد. ما در پایین لیستی از مدل‌های 2022 ال جی که دارای زبان فارسی هستند را برایتان آورده ایم تا انتخاب سریع‌تر و دقیق‌تری نیز داشته باشید. برای حل ایراد در این مورد حتما با اول تعمیر تماس بگیرید .

منبع: youtube.com 

دکمه بازگشت به بالا