عمومیکسب و کار ویژه

جدول فروش اقساطی شاهین

یکی از خودروای خاص و متفاوت تولید شده در شرکت سایپا که تمامی استاندارد های یک خودروی ایده آل را نیز دارا میباشد خوردوی شاهین میباشد. خودروی شاهین یک خودروی سواری است که طراحی آن داخلی بوده و  ظاهر زیبای آن توانسته نظر بسیاری از علاقمندان به خودرو را جلب نماید. خرید نقدی خودروی شاهین برای هر فردی امکان پذیر نیست و همین موضوع باعث شده تا سایا خودرو اقدام به  کند و با شرایط بسیار مناسب این خودرو را به افرادی که توانایی مالی کافی برای خرید خودرو ندارند بفروش برساند. فروش اقساطی شاهین توسط شرکت سایا خودرو باعث شده تا بسیاری از افرادی که به این خودروی داخلی علاقه زیادی دارند بتوانند این خودرو را خریداری کنند.

شرایط فروش اقساطی شاهین

از شرایط فروش اقساطی شاهین که سایا خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است باید به تنوع تعداد اقساط و همچنین پیش پرداخت ها اشاره نمود. این مجموعه برای اینکه بتواند خدمات خود را به هر قشری ارائه دهد اقدام به در نظر گرفتن مناسبترین شرایط فروش اقساطی شاهین با بودجه های مختلف نموده است و به راحتی میتوانید با هر بودجه ای این خودروی زیبا را خریداری نمایید. شرایط فروش اقساطی شاهین به حدی مناسب است که باعث شده تا بیشترین میزان  متعلق به شرکت سایا خودرو باشد.

خرید اقساطی شاهین

با یک جستجو برای خرید اقساطی شاهین پی خواهید برد که شرکت های زیادی وجود دارند که این خودرو را بفروش میرسانند اما انتخاب و اعتماد به یکی از این شرکت ها بسیار دشوار است و به راحتی نمیتوان به هر شرکتی اعتماد نمود. برای خرید اقساطی شاهین باید ابتدا و قبل از هر چیز اعتبار شرکت را مد نظر قرار دهید و معتبرترین شرکت را انتخاب نمایید. در صورتیکه نتوانید یک شرکت معتبر را بیابید در این صورت باید ریسک از بین رفتن سرمایه خود را نیز بپذیرید.

به سبب کیفیت ساخت محصولات این شرکت خودروسازی ایرانی، همواره طرفداران زیادی دارد. اما سایپا مدت‌هاست که طرح ، سراتو، پراید، تیبا، شاهین، چانگان و دیگر تولیدات خود را متوقف کرده است و علاقمندان به این محصولات با سردرگمی مواجه شده‌اند.

خرید نقدی خودرو با توجه به اوضاع اقتصادی کشور ما برای قشر قابل توجهی از مردم میسر نیست، لاجرم باید به دنبال مراکز مطمئنی بود که طرح‌های  داشته باشند.
سایا خودرو یکی از آن نام‌های معتبری است که به سبب سابقه درخشان و رزومه موفقی که دارد، گزینه مطمئنی برای معامله است.

انواع شاهین

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین را دارید، باید با انواع مدل‌های آن آشنا شوید و اطلاعات کافی درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های این تولید جذاب سایپا داشته باشید. شاهین یا همان رهام ایرانی که اکنون حضورش در جاده‌ها چهار ساله شده، قرار بود در تعامل و همکاری با شرکت برلیانس تولید و رونمایی شود، اما مثل همیشه چنگال تیز تحریم‌ها، زورش به اراده و تصمیمات خودروسازان ایرانی چربید و این همکاری هرگز محقق نشد. در نتیجه شاهین به شکلی که اکنون در دسترس مشتری ایرانی است، رونمایی شد؛ نسخه‌‌ای که امروز با نام شاهین S شناخته می‌شود. اما چندی بعد و در پی استقبال از طرح‌های فروش، مهندسان سایپا اقدام به تولید و عرضه نسخه فول آپشن این خودرو کردند و آن را با نام شاهین g در اختیار علاقمندان گذاشتند. بنابراین تا امروز انواع مدل‌های شاهین سایپا را می‌توان این‌گونه نام برد:

شاهین S که همان مدل پایه است.

شاهین g که در دو مدل دنده‌ای و اتومات عرضه شده است.

تفاوت شاهین اس (S) و شاهین جی (G)

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش فوری شاهین را دارید و برای نشستن پشت فرمان زیباترین محصول سایپا سر از پا نمی‌شناسید، بهتر است ابتدا تفاوت مدل‌های این ماشین را بدانید تا در نهایت با توجه به قیمت، امکانات و ویژگی‌ها تصمیم بگیرید. این دو خودرو از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند، یعنی مهندسان سایپا صرفا سطح امکانات را ارتقا داده‌اند و دست به ترکیب ظاهری نزده‌اند. البته حق هم داشتند، شاهین از نظر ظاهری جذاب و عامه پسند است و شاید خیلی زود باشد تا انتظار داشته باشیم مدلی ارتقا یافته در همه ابعاد از شاهین ببینیم. بنابراین با تماشای عکس ماشین شاهین سایپا نمی‌توانید تشخیص دهید با کدام مدل روبرو هستید. به همین دلیل ما برای شما لیستی از تفاوت‌ها و شباهات‌های دو مدل شاهین ایرانی آماده کرده‌ایم تا فرصت تحلیل بیشتری داشته باشید.

شاهین مدل g دارای امکانات زیر است، اما شاهین s فاقد این ویژگی‌هاست است:

  • دوربین دید عقب
  • کلیدهای روی فرمان برای کنترل سیستم صوتی
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سانروف
  • نمایشگر ۷ اینچی

شاهین مدل s دارای امکانات زیر است اما شاهین مدل g فاقد آن است:

  • رادیو پخش مجهز به پورت AUX و USB

همین تفاوت‌ها باعث تفاوت قیمت شاهین g با مدل s نیز شده است، به طوری که شاهین فول آپشن را چه در نسخه دنده‌ای و چه در نسخه اتومات باید گران‌تر از مدل پایه خریداری کنید. اما در هر صورت چنانچه قصد دارید پا به رکاب این تولید جذاب سایپا شوید، سایا خودرو با طرح ویژه فروش اقساطی شاهین در کنار شماست.

شباهت دو مدل شاهین s و شاهین g

  • استارت دکمه‌ای
  • ورود و خروج بدون سوییچ
  • مجهز به دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو
  • قفل شدن درها به شکل اتومات پس از حرکت
  • مجهز به ایزوفیکس
  • مجهز به چراغ مشایعت تا درب منزل
  • نشانگر تعویض دنده
  • مجهز به سنسور پارک خودرو
  • مجهز به ایمبولایزر
  • مجهز به اتولایت و دی لایت
  • مه شکن جلو و عقب

داخل ماشین شاهین g

همانطور که در بخش پیشین اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز دو مدل شاهین در امکانات رفاهی بیشتری بود که برای نسخه g و در داخل کابین در نظر گرفته شد. بر این اساس داخل ماشین شاهین مدل جی که شوید اول از همه نمایشگر هفت اینچی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و در وهله بعدی به احتمال زیاد نگاهتان به سقف خواهد افتاد و سانروف را بالای سرتان می‌بینید. کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان هم از دیگر تفاوت‌های کابین شاهین در نسخه g با مدل قبلی است.

سانروف شاهین سایپا

سایپا از آن کمپانی‌هایی است که به تولید و عرضه محصولات اقتصادی معروف است. متقاضیان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین به خوبی می‌دانند که این خودرو جذاب‌ترین و گران‌ترین تولید سایپاست، اما با این وجود هم‌چنان در رده قیمتی معقولی قرار گرفته است. سایپا تا پیش از شاهین هر خودرویی که می‌ساخت حتی جای لیوانی را هم به عنوان آپشن در دفترچه راهنمای خودرو نام میبرد! اما این بار و در عرضه شاهین تلاش کرده است تا نظر مثبت طیف دیگری از متقاضیان خرید خودرو را نیز به خود جلب کند و سراغ امکانات رفاهی جذابی مانند سانروف رفته است. سانروف شاهین سایپا به تنهایی می‌تواند یک عامل موثر در بالا رفتن تقاضا برای خرید این خودرو باشد.

قیمت شاهین اتومات

اگرچه قیمت شاهین اتومات نسبت به شاهین g دنده‌ای گران‌تر است، اما این روزها از بازار بسیار خوبی برخوردار است. چنانچه شما هم یکی از طرفداران این خودرو مدرن هستید، طرح فروش اقساطی شاهین که از سوی سایا خودرو عرضه شده است، یک فرصت طلایی پیش روی شماست. این امکان برایتان وجود دارد تا با هر میزان سرمایه و حداقل پیش پرداخت طی اقساط بلند مدت و به شرط تحویل فوری، صاحب یک خودرو ایرانی با امکانات رفاهی متعدد و ایمنی قابل قبول شوید. البته بیان این نکته لازم است که قیمت ماشین شاهین اقساطی در مجموعه ما کاملا واقعی و به دور از حباب‌های کاذب در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی قیمت روز شاهین بر اساس معاملات واقعی هر روز تعیین می‌شود. اگر قصد دارید یک شاهین زیبا را به پارکینگ منزل ببرید، برای اطلاع از جزییات طرح خرید شاهین قسطی و استعلام قیمت روز این خودرو، هم اکنون تماس بگیرید.

خرید اقساطی شاهین سایپا از سایا خودرو

سایا خودرو که سال‌هاست با طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر تولیدات ملی و وارداتی، شرایط ویژه‌ای را برای ماشین‌دار شدن هم‌وطنان فراهم کرده است، بدون ثبت حتی یک مورد نارضایتی مشتریان، پیشگام در ارائه طرح‌های فروش خودرو قسطی است.
مشتریان در معامله با سایا خودرو از امتیازات تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار نیز بهره‌مند خواهند شد.
متقاضیان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین، پراید، سراتو، تیبا و دیگر محصولات سایپا اگر با کارخانه وارد معامله شوند هم، باید حداقل ۶ ماه صبر کنند تا از خودرو خریداری شده، سواری بگیرند. اما خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو، شامل چنین بند و تبصره‌هایی نیست؛ به محض عقد قرارداد، خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود تا لذت خرید اقساطی را تجربه کند.
بسیاری از مراکز فروش خودرو شرایطی، تا پایان پرداخت اقساط، حتی رسید معتبری هم به خریدار ارایه نمی‌کنند، اما سایا خودرو پس از ثبت رسمی قرارداد فی‌مابین مشتری و این مجموعه و انجام پروسه‌های معمول اداری نظیر تعویض پلاک و …، سند را به نام مشتری ثبت و به وی تحویل خواهد داد.
اگر شما قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین، سراتو، چانگان و یا دیگر تولیدات خوش ساخت سایپا را داشته باشید و با سایا خودرو پای میز معامله بنشینید، این شانس را خواهید داشت که بازه زمانی پرداخت اقساط و مبلغ آن را با توجه به شرایط اقتصادی‌تان تنظیم نمایید.
درواقع سایا خودرو با انعطافی که در شرایط فروش به خرج می‌دهد سعی می‌کند تا رفاه حال مشتریان را فراهم کند و کمترین فشار مالی را بر آنان تحمیل نماید.
این مجموعه که چندی پیش، طرح  را عرضه کرده بود، اینک دست روی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار سایپا گذاشته است و در شرایطی که کارشناسان فروش دومین کارخانه خودروساز ایرانی، هنوز برنامه ای برای فروش اقساطی شاهین ندارند، فروش این محصول را در دستور کار قرار داده است.
در ادامه به مشخصات ظاهری، طراحی داخلی، ویژگی‌های فنی، تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی شاهین به تفصیل خواهیم پرداخت.

مشخصات ظاهری شاهین

شاهین که ابتدا رهام نام گرفته بود، یک سدان خوش قیافه تولید سایپاست که از سال ۹۷ ایده طراحی و تولید آن به بار نشست. سایپا، ماشین شاهین را یک خودروی ملی می‌داند که تماما ساخته و پرداخته این کارخانه خودروساز است.
با خرید اقساطی شاهین از سایا خودرو صاحب خودرویی خواهید شد که در نگاه اول محو زیبایی خیره کننده آن قرار خواهید گرفت.
کارشناسان معتقدند که طراحان سایپا، ظاهر این سدان جذاب را که تفاوت‌های فاحشی با دیگر تولیدات این کمپانی دارد، از خودروهای چینی الهام گرفته‌اند.
به هرحال شاهین با چراغ‌هایی باریک و سپری سه بعدی، به نظر می‌رسد که چشمانی کشیده و چهره‌ای مغرور دارد و فرو رفتگی‌ها و برآمدگی‌های بدنه در کنار حالت خوش فرم جلو پنجره بر زیبایی‌های این خودرو افزوده است.
با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که طراحان آن از المان‌هایی معقول و منطقی که تناسب زیبایی در کنار هم دارند، استفاده کرده‌اند و بدین ترتیب، طراحی ظاهری شاهین سایپا از کاربران نمره عالی را دریافت می‌کند.

طراحی داخلی شاهین

هرچقدر که ظاهر شاهین شما را شگفت‌زده کرد، کابین آن نیز جذاب و چشم‌نواز است. به عقیده کاربران، شاهین یکی از مدرن‌ترین کابین‌های تولیدات سایپا را از آن خود کرده است.
طراحی غربیلک فرمان، کنسول میانی، پنل کیلومترشمار و داشبورد، جوان‌پسند و اسپرت است و از المان‌های شیک و لوکس بهره برده است.
با خرید اقساطی شاهین از سایا خودرو مالک ماشینی می‌شوید که جنس متریال کابین آن چندان چنگی به دل نمی‌زند، اما همین‌که این ظاهر دلچسب با متریال نسبتا مرغوب ایجاد شده است هم جای تقدیر دارد.
فضای کابین به اندازه یک خانواده ۴ نفره جادار است و به نظر می‌رسد برای سفرهای خانوادگی از راحتی کافی برخوردار باشد.
رنگ‌بندی فضای کابین نیز مشکی و نقره‌ای در نظر گرفته شده است که انتخاب این دو رنگ نقش تاثیرگذاری در شیک و لوکس به نظر رسیدن فضای داخلی شاهین دارد.
حجم صندوق شاهین را ۴۲۰ لیتر اعلام کرده‌اند که نسبتا بزرگ و جادار است و برای سفر مناسب ارزیابی می‌شود. ضمنا جنس تودری‌ها و روس صندلی‌ها نیز پارچه‌ای است.

مشخصات فنی شاهین

سدان جمع و جور سایپا ۴۴۴۶ میلی‌متر طول، ۱۷۷۱ میلی‌متر عرض، ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع و ۱۲۷۸ کیلوگرم وزن دارد. با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که مجهز به یک پیشرانه M15 توربوشارژ است که ۱۴۹۷ سی‌سی حجم دارد.
این موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپه قادر است تا ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. شاهین خوش قیافه سایپا ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و گیربکس آن ۵ سرعته دستی است.
استاندارد آلایندگی شاهین یورو ۵ است و از این نظر یک انتخاب آگاهانه برای علاقمندان به حفظ محیط زیست در شهرهای شلوغ و آلوده به‌شمار می‌رود.
میزان مصرف سوخت ترکیبی شاهین صدی ۱۰ اعلام شده است و نوع فرمان این خودرو برقی است.

نوع كلاس خودرو سدان
تعداد درب هاي خودرو ۴
ظرفيت سرنشين ۵
طول ۴۴۶۰ میلی متر
عرض(بدون در نظر گرفتن آيينه ها) ۱۷۶۸ میلی متر
ارتفاع(mm) ۱۵۰۱ میلی متر
فاصله دو محور عقب و جلو ۲۶۵۰ میلی متر
وزن (kg) ۱۲۶۰
ظرفيت صندوق عقب (ليتر) ۴۲۰
رينگ ۱۵ اينچ فولادي و آلومينيومي
تاير 185/65 R15

امکانات ایمنی شاهین

امکانات رفاهی شاهین

با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین، خودرویی را از آن خود می‌کنید که از نظر امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد.
تجربه کاربری مالکان شاهین نشان می‌دهد که عموما وجود سانروف را یک مزیت ویژه برای این سدان جذاب می‌دانند.
شاهین هم‌چنین مجهز به سیستم تهویه اتوماتیک مطبوع، رینگ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی، فرمان برقی و رهیاب ماهواره‌ای است.
از دیگر تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • استارت دکمه‌ای
  • سیستم ورود به خودرو بدون کلید
  • سیستم اندازه‌گیری و هشدار فشار باد تایرها
  • کامپیوتر سفری
  • تنظیم صندلی راننده به صورت دستی در ۶ حالت و تنظیم صندلی سرنشین جلو در ۴ حالت
  • سیستم نشان دهنده تعویض دنده
  • سنسور پارک عقب
  • مجهز به ایزوفیکس
  • چراغ روز

مزایای خرید شاهین

خرید اقساطی شاهین، مزایای بسیاری برای خریدار در پی خواهد داشت که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

شاهین را به جرات باید یکی از زیباترین و مدرن‌ترین خودروهای تولید داخل نامید که در محدوده قیمتی مناسبی نیز قرار دارد. اگر هدف شما از خرید خودرو ارتقای سطح معیشت و افزایش منزلت اجتماعی به واسطه شغلتان است، انتخاب شاهین بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد.
چهره شاهین به خودروهای روز اروپا می‌ماند و فضای کابین آن علی‌رغم سادگی بسیار چشم‌نواز و مدرن است.

محصولات سایپا عمدتا از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار هستند. شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین نیز این فرصت را به خریدار می‌دهد که از خدمات پس از فروش سایپا استفاده کند.

سدان جمع و جور سایپا از کابین نسبتا بزرگی برخوردار است که برای خانواده‌های ایرانی که خودروهای شخصی و خانوادگی‌شان یکی است، یک گزینه مناسب به شمار می‌رود. ظرفیت صندوق عقب شاهین نیز برای سفر جادار ارزیابی می‌شود.

با خرید اقساطی شاهین صاحب ماشینی می‌شوید که به نسبت دیگر تولیدات سایپا از امکانات رفاهی متنوع و متعددی برخوردار است. مشتری ایرانی علاقه بسیاری به سانروف دارد و این امکان شاهین یک مزیت ویژه برای آن محسوب می‌شود. البته شلهین از امکانات رفاهی دیگری نیز برخوردار است که در کمتر خودرویی از تولیدات سایپا به چشم می‌خورد.

چرا خرید یک سدان به روز و شیک مناسب است؟

خودروها به صورت کلی شامل چند دسته می‌شوند، یا اصطلاحا شاسی بلند هستند، یا هاچ بک یا کراس اوور و یا سدان. اما در این میان کدام گزینه می‌تواند بهترین انتخاب باشد؟
بدون شک پاسخی جز یک سدان نمی‌توان به این سوال داد. انتخاب یک سدان و به عنوان مثال خرید خودرو شاهین سایپا می‌تواند بهترین انتخاب باشد، چراکه خودروهای هاچ بک غالبا به خاطر نداشتن فضای کافی در صندوق عقب دست خانواده را در هنگام سفر خالی می‌گذارند. از سویی شاسی بلندها هم با هزینه‌های فراوان برای نگهداری همراه هستند. مثلا کسی که خرید خودرو شاهین اقساطی را انتخاب می‌کند نسبت به کسی که شاسی بلند خریده رقم بسیار پایین‌تری را هنگام تعویض تایر و روغن و دیگر اقلام مصرفی باید هزینه کند و البته همین ماجرا برای کراس اورها هم مشابه است.

چرا ماشین شاهین بهترین انتخاب در بین خودروهای ایرانی است؟

علی رغم موضوعات مختلفی همچون راحتی در تعمیر و پیدا کردن قطعات یدکی و قیمت پایین اما همواره خودروهای ایرانی در یک مورد ضعف شدید دارند و آنهم چیزی جز طراحی مناسب و به‌روز نیست. سایپا که پس از متوقف شدن خط تولید و مونتاژ زانتیا و تندر ۹۰ مدتها مشغول تولید خودروهای کم کیفیت و ارزانی مثل پراید بود، با تولید شاهین ریل حرکت خود را عوض کرد و در مسیری تازه گام نهاد. از مونتاژ خودروهای ۲۰، ۳۰ سال پیش مثل پژو ۴۰۵ اگر بگذریم، خودروهای طراحی داخلی هم چندان چنگی به دل نمی‌زنند. سمند نزدیک ۲۰ سال است که به یک ظاهر قدیمی و طراحی داخلی زشت به کاربران فروخته می‌شود و تیبا و ساینا هم خیلی شبیه خودروهای روز دنیا نیستند.
اما خرید خودرو شاهین از این قاعده مستثنی است، به‌طوری که اگر نشان سایپا را از جلو پنجره و پشت ماشین فاکتور بگیریم و کنار بگذاریم به سختی می‌توان متوجه شد این خودرو ایرانی است و خارجی نیست. این طراحی البته جدید و چشم نواز هم هست و برخلاف دنا که حدودا پنج سال در خیابان‌ها تردد کرده و برای مردم تکراری شده، این طراحی جدید و جذاب است.
از سوی دیگر شاهین بخاطر جدید بودن طراحی آن، می‌توان گفت در بین خودروهای ایرانی بهترین آپشن‌ها و جدیدترین آنها را میزبانی می‌کند.

شرایط فروش شاهین

این روزها شاهین به عنوان یک خودروی جدید و جذاب در خيابان‌ها توجه همه را به خود جلب می‌کند و همه درباره شرایط فروش شاهین و قیمت ماشین شاهین اقساطی به جستجو می‌پردازند.
متأسفانه سایپا هنوز هیچ برنامه‌ای برای شرایط اقساطی شاهین سایپا برنامه ریزی نکرده است و صرفا آن را به صورت نقدی و از راه ثبت نام‌های عجیب و خاص به فروش می‌رساند. اما در این میان سایاخودرو با استفاده از تجربه و تخصص حضور در بازار خودرو نسبت به فروش اقساطی شاهین اقدام کرده و طرح‌های متنوعی و انعطاف پذیری برای عرضه آن به مشتریان سراسر کشور ارائه می‌کند.

قیمت ماشین شاهین

شما می‌توانید تنها با پرداخت بخشی هرچند اندک از قیمت شاهین، آن را افساطی از آن خود کرده و به صورت تحویل فوری دریافت کنید، از آن سواری بگیرید و طرح‌های سخت و کم شانس نمایندگی‌های فروش سایپا را فراموش کنید.

شرایط خرید اقساطی شاهین در سال ۱۴۰۱

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی به ضرس قاطع اصرار داشتند که چنانچه قصد خرید اقساطی شاهین یا هر خودرو دیگری را دارید، دست روی دست نگذارید و فرصت را از دست ندهید. اما برخی اظهار داشتند که ما همچنان منتظر طرح پیش فروش شاهین سایپا از سوی کمپانی تولیدکننده می‌مانیم و برخی دیگر منتظر نتیجه مذاکرات احیای برجام ماندند.
واقعیت این است که در آشفته بازار اقتصادی کشور ما که قیمت کالاهای اساسی و قیمت ماشین شاهین اقساطی نیز به تبع تمامی اقلام در بازار مدام دستکاری می‌شود، نمی‌توان با تکیه بر اتفاقات و رویدادها تصمیم گرفت. شما اگر همین امروز هم به کسی که قصد خرید اقساطی شاهین را داشته باشد، بگویید بجنب، مشخص نیست فردا اوضاع بازار ماشین چگونه باشد، خواهد گفت که مدتی اجازه بده تا فکر کنم، شاید ماشین ارزان‌تر شود!
پیشنهاد می‌کنیم اگر در دام ارزان‌تر شدن افتاده‌اید، هرچه زودتر خود را از آن خلاصی دهید. زیرا جز اینکه فرصت خرید شما با بهترین قیمت و شرایط عالی را از شما می‌گیرد، هیچ دستاورد دیگری ندارد.
از این رو سایا خودرو برای عرضه محصولات خود شرایطی را در نظر گرفته است که بر طبق آن امکان خرید اقساطی شاهین برای همه میسر باشد:

  • شرکت در طرح فروش اقساطی ماشین شاهین با کمترین پیش پرداخت
  • امکان خرید اقساطی خودرو با سرمایه کم
  • تحویل فوری
  • ثبت سند ماشین شاهین به نام خریدار
  • پرداخت اقساط بلند مدت
  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری

رقبای شاهین در بازار

بر اساس قیمت شاهین و امکانات متعدد آن، این خودرو خیلی زود توانست نظر مشتری ایرانی را به خود جلب کند و عبارت شرایط فروش شاهین سایپا به یکی از پرتکرارترین عناوین در گوگل تبدیل شود. طبیعی است که در چنین شرایطی دیگر خودروسازان با محصولاتشان بخواهند به رقابت با شاهین بپردازند.
یکی از جدی‌ترین رقبای شاهین اقساطی در بازار، دنا پلاس توربوشارژ است که امکانات رفاهی، ایمنی و فنی تقریبا مشابهی با شاهین دارد.
دومین رقیب جدی شاهین، محصولی زیبا از گروه بهمن است که بسترن B30 نام دارد. محدوده قیمتی این خودروها قدری باهم متفاوت است، اما از نظر امکانات شرایط مشابهی دارند و در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید.
ضمنا برلیانس h330 نیز تا زمانی که در چرخه تولید قرار داشت، یک رقیب جدی برای شاهین اقساطی به شمار میرفت.

آیا خرید اقساطی شاهین به صرفه است؟

خرید اقساطی خودرو در اقتصاد همواره متورم ما، امری بسیار سود دهنده است. زیرا اولا با خرید اقساطی شاهین، شما صاحب خودرویی شده‌اید که به زودی قیمت آن بالا خواهد رفت، در آینده نزدیک دیگر نمی‌توانید با سرمایه موجود، ماشینی در این سطح بخرید و سوم اینکه خرید اقساطی شاهین به سبب کاهش مداوم ارزش پول، یک راهکار مطمئن و عالی برای سرمایه‌گذاری است.
با توجه به مزایایی که این خودرو دارد و شرایط استثنایی که سایاخودرو برای مشتریانش در نظر گرفته است، اگر در طرح فروش اقساطی شاهین شرکت نکنید، جای تعجب دارد!

فروش اینترنتی شاهین سایپا

خرید اینترنتی، چنانچه از اعتبار فروشنده مطمئن باشید، یکی از لذت‌بخش‌ترین خریدهایی است که می‌توانید تجربه کنید. اما آیا طرحی برای فروش اینترنتی شاهین سایپا هم وجود دارد؟! بله! چراکه نه! اگرچه با جستجوی طرح‌های فروش اقساطی سایپا لیست بلند بالایی از مجموعه‌های عرضه خودرو مقابل شما باز می‌شود، اما هم شما می‌دانید هم ما که تحقیق و تفحص درباره صحت و سقم ادعای آن مراکز کاری است بسیار وقت‌گیر و البته دشوار. گاهی هم نتیجه مورد نظر حاصل نمی‌شود و باید این همه وقت و زمان بگذارید برای اعتبارسنجی مجموعه بعدی. اما خبر خوش اینکه نیاز به جستجو و کنکاش نیست. شما با بهترین شرایط می‌توانید به شیوه اقساطی شاهین سایپا را از سایا خودرو بخرید. نه تنها امکان خرید قسطی وجود دارد بلکه شرایط عرضه و امتیازاتی که برای مشتری در نظر گرفته شده است نیز کم نظیر است. بنابراین درنگ جایز نیست.

خودرو ایرانی مانند شاهین بخریم یا خودروهای خارجی؟ | عوامل موثر بر قیمت شاهین کدامند؟!

خرید یک ماشین جدید یکی از تصمیمات مهم در زندگی است که باید با دقت و توجه به تمامی جوانب انجام شود. هر چقدر شرایط اقتصادی سخت‌تر شود، تصمیم‌گیری دشوارتر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که شما پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین، شرایط رقبا را نیز در نظر بگیرید.

هنگامی که به خرید ماشین جدید فکر می‌کنیم، یکی از سوالاتی که پیش می‌آید این است که آیا باید ماشین خارجی بخریم یا ایرانی؟ اقدام به ثبت نام شاهین اتوماتیک     کنیم یا برلیانس بخریم؟ اگرچه ماشین‌های خارجی اغلب با کیفیت ساخت بالاتری همراه هستند، اما قیمت آن‌ها نیز گاهی بسیار بالاست. با قیاس قیمت کارخانه شاهین 1402        به راحتی می‌توان متوجه مابه التفاوت هزینه‌ای که باید برای خرید برلیانس بپردازید، شد. بنابراین اگرچه عوامل متعددی بر قیمت خودروهای ساخت داخل تاثیر می‌گذارند، اما همچنان خرید سایپا شاهین به‌صرفه‌تر از خرید رقبای خارجی آن مانند برلیانس است.

عکس ماشین شاهین

آنچه بر قیمت شاهین اتوماتیک در بازار تاثیر می‌گذارد، برخی عوامل  داخلی شامل هزینه‌های تولید، نرخ تورم، نرخ ارز و سرمایه‌گذاری در صنعت خودروسازی است. برای تولید خودرو در ایران، باید از قطعات داخلی و خارجی استفاده شود و این هزینه‌ها زیاد است  در نتیجه بر قیمت شاهین اتوماتیک کارخانه و بازار اثر می‌گذارد.

از جمله عوامل خارجی تاثیر گذار بر قیمت روز شاهین    شامل تحریم‌های اقتصادی، نرخ تورم جهانی و نرخ ارز است. تحریم‌های اقتصادی باعث شده است که واردات قطعات خودرو کاهش یابد و این منجر به افزایش قیمت قطعات داخلی شده است. همچنین نباید از افزایش نرخ تورم جهانی و کاهش ارزش پول ملی نیز غافل شد. زیرا بر قیمت خودروهای ایرانی و خاصه قیمت سایپا شاهین      تأثیر گذاشته است. به طور کلی عوامل داخلی و خارجی  بر قیمت خودروهای ایرانی تأثیر دارند و با توجه به تغییرات این عوامل، قیمت شاهین کارخانه و بازار نیز تغییر خواهد کرد.

چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین را دارید، باید در نظر بگیرید که ماشین‌های ایرانی با قیمت مناسب‌تر به فروش می‌رسند، اما در برخی موارد، کیفیت آن‌ها پایین‌تر از ماشین‌های خارجی است. مصداق این موضوع، متریال به کار رفته در کابین ماشین شاهین است. سایپا با این بهانه از متریال نامرغوب استفاده می‌کند که هزینه تمام شده خودرو را پایین بیاورد. در واقع سایپا ادعا می‌کند چنانچه از مواد باکیفیت در کابین استفاده کند و تمامی امکانات را برای نسخه پایه در نظر بگیرید، قیمت کارخانه شاهین بسیار بالاتر خواهد رفت.

نظر به اینکه مشتریان در حال حاضر استقبال خوبی از انواع مدل‌های شاهین  از جمله نسخه معمولی، اتومات و شاهین جی به عمل آورده‌اند، به نظر می‌رسد که تحلیل‌های ارایه شده از سوی کمپانی درست و منطقی باشد. زیرا یکی از مهم‌ترین عوامل استقبال از محصولات سایپا محدوده قیمتی این تولیدات است. بنابراین هر چقدر قیمت شاهین در بازار پایین‌تر باشد، آمار خرید آن نیز بالاتر خواهد رفت.

البته خودروهای ایرانی مانند سواری شاهین در مقایسه با خودروهای خارجی مزایای دیگری نیز دارند که از آن جمله می‌توان علاوه بر قیمت پایین به هزینه تعمیر و نگهداری کنتر و قابلیت تامین قطعات یدکی در بازار داخلی اشاره کرد. همچنین خودروهای ایرانی مانند خودرو شاهین در برخی از شرایط جاده‌ای و آب و هوایی مناسب‌تر و عملکرد بهتری دارند.

به غیر از مواردی که گفته شد با افزایش تحریم‌های اقتصادی و تورم موجود در اقتصاد کشور، تولید خودرو در داخل کشور می‌تواند گزینه اقتصادی و منطقی‌تری برای مردم باشد. زیرا به هر حال قیمت ماشین شاهین نسبت به رقبایی مانند برلیانس، آریزو یا ام‌وی‌ام منطقی‌تر است و تامین سرمایه برای این سدان راحت‌تر از خرید دیگر خودروهاست.

عکس سانروف ماشین شاهین

در نهایت با اینکه خودروهای ایرانی مانند شاهین سایپا در مقایسه با خودروهای خارجی برخی محدودیت‌ها و اشکالات دارند، اما با توجه به شرایط اقتصادی و بازار داخلی کشور، می‌توانند گزینه مناسبی برای خریداران با درآمدهای متوسط و پایین‌تر باشند.

بهترین راه حل برای این مسئله که در طرح فروش اقساطی شاهین اتوماتیک شرکت کنید یا ماشین خارجی بخرید، این است که باید نیازهای خود را به دقت بررسی کنید و با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک ماشین ارزان‌تر و با کیفیت مناسب انتخاب کنید. در نهایت، تصمیم بین خرید ماشین خارجی یا ایرانی باید با توجه به شرایط هر فردی گرفته شود. برای ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی 1402 از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

سوالات متداول

. مبلغ اقساط در خرید اقساطی شاهین چقدر است؟

در خرید اقساطی شاهین از سایا خودرو، مبلغ اقساط با توجه به توان مالی خریدار تنظیم خواهد شد تا شرایط بازپرداخت آسان باشد و کمترین فشار مالی به مشتری تحمیل گردد.

. برای اطلاع از قیمت شاهین به کجا مراجعه کنیم؟

برای اطلاع از قیمت شاهین و جزییات طرح‌های فروش اقساطی کافی است با مشاوران مجموعه سایا خودرو تماس حاصل نمایید تا هم از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و هم اطلاعات تکمیلی درباره خرید اقساطی شاهین را کسب کنید.

. مزایای خرید خودرو شاهین چیست؟

با خرید خودرو شاهین از مزایای تصاحب یک خودروی زیبا و مدرن، خدمات پس از فروش گسترده، کابین جادار و خدمات رفاهی متنوع برخوردار خواهید شد. امکان خرید اقساطی این خودرو هم اکنون از سوی سایا خودرو فراهم شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا