عمومی

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ سیلی کرونا چهره شهرها را سرخ‌تر کرد/ سوغات عید نوروز بر ریه‌های مردم ریشه دواند + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا حسین بوذری؛ هشدار مقامات ارشد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اواخر مارس سال گذشته ، به ویژه سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، مبنی بر عدم سفر در ایام نوروز و جلوگیری از اجتماعات خانوادگی ، هرگز فراموش نخواهد شد.

اگر نگاهی کوتاه به هفت روز آخر مارس 2017 بیندازیم ، متوجه خواهیم شد که نقشه کرونا در این دوره پر از تکه های کم خطر و آبی است و فقط 9 شهر قرمز رنگ هستند.


بیشتر بخوانید:

شهر قرمز را به سیاه منتقل کنید

فاجعه کرونا توسط خانواده دورهام حل شد

چرا موج چهارم را می گیریم؟

تاج برزیل رسید؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در مناطقی از کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر می شود + نمودارها و نقشه ها

طعم آن غذاخوری ها مانند کروناس است

چهارمین موج خطرناک کشور

جداول تاج در شهرها گسترده تر شده است

Covid Rebellion – 19 این بار بیش از هر زمان دیگری ناخوشایند است

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیسی برداشته می شود

طوفان کوید – 19 توسط تاج انگلیس هدایت می شد


با عادی سازی و عدم توجه برخی از هموطنان به هشدارهای خبرگان ، طی سه هفته 9 شهر به 295 شهر قرمز و نقشه های ایران قرمز شد.

آخرین اخبار ویروس کرونا در ایران / سیلی قرمز کرونا در چهره شهر / سوغاتی های نوروزی ریشه دار در ریه ها + نمودارها و نقشه های جامعه

البته نتایج سفرهای فراوان نوروزی هنوز دیده نشده است و قطعاً باید منتظر اتفاقات ناگوار بیشتری در روزهای آینده باشیم و این نتیجه بی توجهی برخی افراد به هشدارهای تجدیدنظر وزیر بهداشت و سایر مقامات این وزارتخانه.

برخلاف برخی دیگر از مسئولان مدیریت بحران ، مقامات بهداشت ایالتی این روزها فکر می کنند که باید از مسافرت ، مسافرت و گشت و گذار دوری کرد و مسئولان هشدارهای کارشناسان وزارت بهداشت و سیاست های مناسب برای کنترل زنجیره تاج را نادیده می گیرند. آنها فرزندخواندگی نکردند ، اکنون باید به مردم پاسخ دهند

با شروع تعطیلات نوروز و هجوم مردم برای ملاقات با خانواده و بستگان در شهرها و استانهای دیگر ، زنگ هشدار به صدا در آمد ، گویا تاج از طریق کشور حرکت می کند و هدف آن گرفتن جان انسان ها است.

وزارت بهداشت در حال تدوین طرحی برای مهار اپیدمی کوید -19 در اواسط ماه مارس است و افزایش تخت های بیمارستانی یکی از این موارد است.

شروع روز سیاه کرونوس به هشدار کارشناسان و مقامات وزارت بهداشت محدود نبود ، بلکه پزشکان بیماری های عفونی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی نیز چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودند ، اما طبق نقل های مشهور.

آخرین اخبار ویروس کرونا در ایران / سیلی قرمز کرونا در چهره شهر / سوغاتی های نوروزی ریشه دار در ریه ها + نمودارها و نقشه های جامعه

وزیر بهداشت بیشتر نگران شیوع ویروس کرونا در انگلیس در بین همکارانش است ، ویروسی که باعث انتشار و کشته شدن تعداد زیادی از افراد شده است.

موج چهارم تاج از سه موج قبلی پرانرژی تر و قوی تر است و تعداد بیماران روز به روز در حال افزایش است و تنها راه مقابله با شرایط فعلی پیروی از روش های بهداشتی ، جلوگیری از قاعدگی و ماندن در خانه است. .

شهری که از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده است

در حالی که در روزهای اخیر رنگ های استانی تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ 257 روز است ، در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده است و اکنون خطر Coveid-19 ، به ویژه تاج انگلیس در معرض دید است. زندگی هر شهروند

متأسفانه ، این قاعده باعث تغییر شهرهایی با وضعیت نارنجی و زرد به قرمز و نارنجی شده است و در این شرایط باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار ویروس کرونا در ایران / سیلی قرمز کرونا در چهره شهر / سوغاتی های نوروزی ریشه دار در ریه ها + نمودارها و نقشه های جامعه

بر اساس گزارش اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر قرمز و 99 شهر دارای وضعیت نارنجی هستند و طبق تصویب ستاد ملی تاج ، سفر “از” و “به” شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. .

علاوه بر این ، 45 شهر زرد رنگ و فقط 9 شهر آبی رنگ هستند.

حوزه کلیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان در ایلام ، جم در بوشهر ، تهران و ملچار خانمیرزا در استان های چهارمحال و بختیاری ، طبس در استان خراسان جنوبی ، بجستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، استهبان ، استانهای بوانات ، پاسارگاد و فارس ، بردسیر در کرمان ، دالاهو و قصر شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز بودن.

همچنین شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده اند عبارتند از: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود در استان های زنجان ، علی آباد و کلاله در استان های گلستان و بافق در استان یزد.

جدیدترین ویروس کرونا در ایران / سیلی کرونا صورتهای شهر را قرمز می کند / سوغاتی های نوروزی که قبلاً در ریه های مردم ریشه داده شده است + نمودارها و نقشه ها

از طرف دیگر ، شهر در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان می ماند آنها به دلیل تثبیت روند بستری ، وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر داده اند.

وضعیت در شهرستان شاهرود نگران کننده است

در 24 ساعت گذشته ، 105 مورد تایید شده جدید از عفونت ویروس کرونا در مناطق شاهرود و میامی شناسایی شده و 10 بیمار بهبود یافته از بیمارستان امام حسین (آمریکا) شاهرود مرخص شده اند.

مردم اهداف اصلی هشدار هستند. اما مقامات همچنین باید از هرگونه جلسه ، گردهمایی ، جلسه اداری یا مراسم تحلیف خودداری کنند.

آخرین اخبار ویروس کرونا در ایران / سیلی قرمز کرونا در چهره شهر / ریشه سوغات نوروز در ریه های مردم + نمودارها و نقشه ها

اکنون بیمارستان امام حسین (ایالات متحده آمریکا) در شاهرود به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته است.

ثبت بالاترین رکورد بستری در بیمارستان کرونا در استان اردبیل

شیوع و بستری شدن بیماران کرون در استان اردبیل بیش از حد تخمین زده شده است و در 24 ساعت گذشته به 528 نفر رسیده است.

متأسفانه سرعت و سرعت موج چهارم شیوع تاج در استان اردبیل در مقایسه با موج اول ، دوم و سوم افزایش یافته است و در هفته گذشته تعداد موارد جدید و تعداد بستری شدن همزمان بیماران تاج در اندونزی افزایش یافته است. استان بیش از چهار برابر شده است.

افزایش در منطقه تاج سرخ در استان خراسان رضوی به 11 شهر

استان خراسان رضوی اکنون دارای 17 شهر با وضعیت نارنجی و پنج شهر زرد و بدون شهر آبی در استان است.

شهر مشهد ، نیشابور ، سبزوار ، طرقبه شاندیز ، گناباد ، تربت جام ، صالح آباد ، قوچان ، تربت حیدریه ، کاشمر و بجستان قرمز آنها در تاج هستند.

استان کرمانشاه سیاه شد

طی 24 ساعت گذشته ، شهرهای دالاهو و قصر شیرین دچار هرج و مرج شده اند قرمز با تغییر رنگ و با این شرایط تعداد شهرهای سرخ استان کرمانشاه به 11 شهر افزایش یافت.

اسلام آباد غرب ، کنگاور ، پاوه ، سرپل ذهاب ، گیلان غرب ، صحنه ، سنقر و کلیایی ، هرسین ، دالاهو و قصر شیرین قرمز ، شهرهای جوانرود و روانسر نارنجی و فقط یکی از شهرهای مرزی زرد تالاس باباجانی.

علاوه بر این ، 630 بیمار مرتبط با Covid-19 در استان کرمانشاه تحت معالجه قرار گرفتند که نسبت به روز گذشته 44 نفر افزایش داشته است.

اوضاع در ایلام خطرناک شد

امروز شهرهای ایلام ، آبدانان ، درشهر ، چوار ، دهلران ، بدره ، چرداول ، مهران ، ایوان و سیروان قرمز و شهرهای هلیان و ملکشاهی به رنگ نارنجی هستند.

با ادامه روند عفونت و بستری در استان ایلام ، وضعیت قرمز و خطرناک خواهد شد.

ظرفیت بیمارستان های توحید در سنندج و امام حسین (آمریکا) در بیجار تکمیل شده است

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، تعداد بستری ها و بیماران کرونا قلب در این استان در حال افزایش است ، به طوری که ظرفیت بیمارستان توحید سنندج و بیمارستان امام حسین (ع) بیجار تکمیل شده است.

ظرفیت نمونه برداری از شریان های کرونا مشکوک در استان کردستان از 700 آزمایش روزانه به 1500 آزمایش افزایش یافته و می تواند به 3000 آزمایش در روز افزایش یابد.

طبق ستاد ملی کرونا در شهر سرخ ، بنا به صلاحدید بالاترین مقام ، حضور کارمندان در خدمات اساسی 50٪ کاهش می یابد. حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل شده اند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، حضور کارمندان در دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروری به میزان یک سوم کاهش یافت. علاوه بر این ، نیمی از کارمندان سایر دستگاه ها می توانند در دفتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (13 آوریل) همه مراکز استانها قرمز هستند و اوضاع ناراحت کننده است.

نام شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند و به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و برای مجرمان به ترتیب یک میلیون تومان جریمه و 500 هزار تومان جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 / ص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا