جدیدترین بروزرسانی تلگرام / امکان استفاده از شماره‌های ناشناس

پیام رسان تلگرام سال ها برای ثبت نام کاربران را ملزم به داشتن سیم کارت و ارائه شماره خود به سرویس می کرد. اما اکنون در آپدیت جدید این اپلیکیشن این پیش نیازها حذف شده و امکان ایجاد شماره مجازی ناشناس برای ثبت نام وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

عکس بزرگترین فوران آتشفشانی جهان پس از 38 سال

– کریستال درمانی چیست؟ – با اثرات درمانی کریستال ها آشنا شوید

مشهورترین مرسدس بنز جهان دستخوش تغییراتی شد / عکس

تمامی دستگاه های موجود در بازار بدون سیم کارت هستند و از زمان عرضه آیفون بدون سیم کارت در آمریکا، تلگرام اقداماتی را برای پشتیبانی از شماره های مجازی انجام داده است. این شرکت در به روز رسانی پیام رسان خود نیاز به سیم کارت را حذف کرده و با وب سایت Fragment همکاری می کند و به کاربران امکان می دهد با ایجاد یک شماره ناشناس مجازی از ویژگی های مختلف این سرویس استفاده کنند.

وب سایت Fragment که قبلا برای فروش نام کاربری تلگرام راه اندازی شده بود، اکنون شماره شخصی و مانند یک سیم کارت را به کاربران اختصاص می دهد. البته این شماره هایی که با پیش شماره 888 عرضه می شوند رایگان نیستند و با هزینه به فروش می رسند.

آخرین آپدیت تلگرام/احتمالا با استفاده از شماره ناشناس

تایمر برای حذف سراسری پیام ها در تلگرام

این به روز رسانی همچنین ویژگی های حریم خصوصی اضافی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این ویژگی ها که قبلاً به روشی متفاوت در اختیار کاربران قرار می گرفت، تایمر برای حذف خودکار چت ها است. پیش از این، این ویژگی فقط برای چت های فردی در دسترس بود، اما اکنون می توانید آن را به صورت جهانی برای همه چت ها فعال کنید تا پس از مدت زمان مشخصی، تمام مکالمات جدید حذف شوند.

البته این قابلیت به طور پیش فرض پیام هایی را که از زمان تنظیم تایمر ارسال شده اند حذف می کند. اما اگر بخواهید می توانید به صورت دستی مشخص کنید که در کدام چت می توانید پیام قبلی را با تایمر حذف کنید.

نسل جدید موضوعات در گروه

آخرین آپدیت تلگرام/احتمالا با استفاده از شماره ناشناس

یکی دیگر از قابلیت های جدید آپدیت تلگرام تغییر در قسمت موضوعات است که با عنوان Topics 2.0 معرفی شده است. این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌هایی را ببینند که مانند قبل دسته‌بندی نشده‌اند، حتی اگر رشته‌ها در گروه‌ها فعال شده باشند. همچنین، شمارشگر پیام در لیست رشته ها اکنون بسته به رشته هایی که بازدید کرده اید متفاوت است. علاوه بر این، هر گروه اکنون می تواند حداکثر پنج موضوع پین شده داشته باشد.

ویژگی بعدی برای گروه ها فیلتر ضد هرزنامه تهاجمی است. این ویژگی به مدیران گروه های بزرگ با بیش از 200 عضو اجازه می دهد تا پیام های هرزنامه را از طریق الگوریتم های خودکار بدون نیاز به ابزارهای شخص ثالث مدیریت کنند. آنها همچنین می توانند این خطاهای الگوریتم را به تلگرام گزارش دهند.

همچنین، اکنون تلگرام به کاربرانی که شناسه عمومی ندارند و نمی‌خواهند شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، این امکان را می‌دهد تا یک کد QR موقت ایجاد کنند و حساب خود را با شخص یا افرادی که می‌خواهند با آنها صحبت کنند به اشتراک بگذارند.

آخرین ویژگی این نسخه جدید تلگرام اضافه کردن جزئیات به بخش استفاده از فضای ذخیره سازی در اندروید است. این بخش اکنون به شما نشان می دهد که هر گپ چقدر فضای دستگاه شما را اشغال می کند.

58321

دکمه بازگشت به بالا