عمومی

حملات هوایی، پهپادی و توپخانه‌ای سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه ، به نقل از خبرگزاری آنلاین دکترنامه ، الجزیره گزارش داد که توپخانه های رژیم صهیونیستی به مواضع شرقی خان یونس و اردوگاه های البوریج و المغازی حمله کرده اند.

الجزیره همچنین گزارش داد که یک هواپیمای جنگی اسرائیلی منزلی را در محله صبرا در جنوب نوار غزه و دیگری را در منطقه رفاح بمب گذاری کرد.

خبرگزاری المیادین همچنین گزارش داد که رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه الشاطی غزه حمله کرده است.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که حملات هوایی اسرائیل در حال حاضر در مناطق مختلف غزه از جمله رفح و خان ​​یونس انجام می شود. I24 همچنین ادعا می کند که سربازان رژیم مرکز اطلاعات حماس را بمباران کردند.

الجزیره گزارش داد که آمبولانس ها در مناطق مختلف غزه شنیده می شود و دلیل آن حملات گسترده رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری اسپوتنیک همچنین گزارش داد که طی چند ساعت گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به همراه هواپیماهای بدون سرنشین رژیم ده ها بار مناطقی را در غزه بمباران کرده اند که صدای انفجارهای پی در پی از مناطق مختلف شهر شنیده شده است.

چندین منبع خبری در غزه نیز گزارش دادند که جنگنده های صهیونیست در عرض چند دقیقه حدود 70 حمله هوایی به نوار غزه انجام داده اند.

الجزیره براساس گزارش محققان خود گزارش داد كه رژیم صهیونیستی در حملات جدید خود از بمب های GBU-31 و GBU-39 آمریكا استفاده كرد ، كه بسیار مخرب و كشنده بود. وزن این بمب ها بین 277 تا 907 کیلوگرم است.

بلافاصله پس از این گزارش ، ارتش اسرائیل اعلام کرد که آنها یک مرکز اطلاعاتی حماس را در غزه بمباران کرده اند. ارتش اسرائیل همچنین ادعا می کند که نیروی دریایی رژیم هشت پایگاه نظامی حماس را منهدم کرد.

منابع فلسطینی این خبر را تأیید نکرده اند.

انتهای پیام / متر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا