سلامت و دانش

خرید تختخواب بادی اینتکس در ایران

تختخواب های بادی در کارخانه های بزرگ Intex و bestways ساخته می شوند و در تهران توسط نمایندگان Intex ، شرکت Intex Land با قیمت پایین خریداری و به فروش می رسند علاوه بر تخت های بادی ، این کارخانه ها تولید محصولات لاستیکی دیگری را نیز آغاز کرده اند. این موارد عبارتند از: تشک بادی ، قایق های بادی ، مبل های بادی ، وان های بادی ، استخرهای بادی ، استخرهای پیش ساخته ، قلعه های بادی بچه ها ، چادرهای بازی کودکان و تشک های آبی ، همه از جنس بدنه PVC هستند.

یک تخت بادی بادی Intex در ایران بخرید

تختخواب های بادی برای 2 نفر و تختخواب های بادی برای 1 نفر از محصولات ساخته شده از جنس PVC با سطوح مخملی مخملی ، جیر یا نرم است که همگی ضد عرق بوده و کاملاً پزشکی و سرگرم کننده است و نمونه های مختلف و متنوعی برای افراد دارد بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان. .
قیمت خرید تختخواب هوای دو نفره و یک نفره با برند اینتکس و بسته بودن آن مربوط به اندازه ، ارتفاع ، نوع مواد ، بالش ، پمپ باد و عقب است که به مزیت قیمت و البته قیمت مدل بچه ها می افزاید. و نوجوانان ارزان تر از بزرگسالان هستند.
از تختخواب های بادی Mark Intex و کابینت های جدید و حتی قدیمی می توان برای مصارف دائمی و شبانه استفاده کرد ، که دلیل بر تحمل سنگین آنها است. از این تختخواب بادی 2 نفره و 1 نفره ، می توانید از آن مانند تختخواب بادی استفاده کنید. از آن استفاده کنید و هیچ محدودیتی در استفاده وجود ندارد و فقط باید مراقب اشیاء تیز باشید که در آن تصادف نمی کنند.

آیا می توان تخت های بادی Intex را در ایران خریداری کرد؟

همه مدل های دو شرکت اینتکس و افراد نوع 2 و 1 آنها در بازار ایران وجود دارد که می توانید به راحتی از طریق همان وب سایت Intex Land خریداری کنید که نسبت به تخت های معمولی فلزی و لاستیکی گران تر است. آنها بسیار ارزان تر هستند و توسط یک نفر قابل حمل هستند بنابراین می توانید از آنها در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
این تخت راحت و پزشکی بادی از یک فروشنده اینتکس بسیار راحت است و شما با خرید آن می توانید یک خواب عمیق و راحت را تجربه کنید زیرا این مواد از جنس PVC ساخته شده و سطح آن با جیر ، مخملی و مویی پوشانده شده است تا واقعاً ضد عرقی و داخل آن باشد ، یک پل وجود دارد. ساخته شده از ابریشم مصنوعی یا استتار ، که اجازه می دهد تا هوا در زیر بدن مصرف کننده توزیع شود ، بنابراین ارگونومی جامعه را در شرایط استاندارد پزشکی حفظ می کند. تخت خواب بادی توصیه شده برای افراد مسن پزشک است و زیاد نمی نشیند.

پمپ هوا بادی با تورم داخلی

تختخواب بادی Intex ، 2 نفره و سه نفره ، دارای پمپ هوای برقی و دو زمانه الکتریکی می باشد ، بدین معنی که باد تنها 3 تا 5 دقیقه آن را با سوئیچ های نوری پر می کند. در همان زمان ، باد آن را می وزد ، و نیازی به مجبور کردن آن برای خالی کردن آن نیست.

سن و دوام تخت های بادی چقدر است؟

تختخواب یا جعبه توت اینتکس برای بزرگسالان ، کودکان مخملی و جیر ، فروشگاه های اینتکس لند با پمپ و بدنه پمپ ، قد بلند و کوتاه دارای طول عمر حدود 5 تا 7 سال می باشد که در صورت استفاده صحیح و مراقبت از آنها ، طول عمر خواهد داشت. طولانی آنها چیزی خواهند داشت ، اما اگر به هر دلیلی چیزی را پیدا کنند و آن را پاره و چاقو کند ، می توان با چسب های تعمیر Intex و روکش تخت تعمیر و ترمیم کرد.
شرکت Intex Land به عنوان تنها نماینده اینتکس در تهران و این مرکز توزیع تختخواب ، واردات ، توزیع و فروش این محصولات بادی در ایران را که آنها را با قیمت های اصلی و با تخفیف می فروشند ، آغاز کرده است تا در اختیار هموطنان عزیز خود قرار دهد. از آنها در خانه ، محل کار و در محل استفاده استفاده کنید.
چیزهایی که باید هنگام استفاده از تخت بادی به خاطر بیاورید:
1. تخت های لاستیکی Intex را در مکانی تمیز و مرتب نصب و استفاده کنید.
2. هنگامی که آن را باد می کنید ، روی یک تخت لاستیکی نشوید.
3. می توانید از یک سطح صاف برای تمیز نگه داشتن آن استفاده کنید.
4- از قرار دادن پودر کودک بر روی آنها خودداری کنید تا به الیاف داخلی آنها آسیب نرسد.
5- به محض تغییر صدای پمپ ، پلاگین را جدا کنید ، به این معنی که بستر پر است.
6. یک بستر لاستیکی را در نزدیکی بخاری نصب نکنید.
7. در صورت بروز پارگی یا پارگی ، فقط از چسب تعمیر Intex استفاده کنید.

مزایای خرید تخت بادی Intex

تخت های بادی سبک ، اندازه کوچک و نیازی به خرید قاب ندارند و قابل نصب بر روی فرش ، فرش ، سرامیک ، پارکت و غیره هستند. از آنجا که کف صاف و لخت است ، رنگ بالای این محصول همچنین به شما امکان تنظیم آن را با سایر لوازم خانگی می دهد ، تحمل وزن مدل دو صندلی 200 تا 300 کیلوگرم ، و مدل تک صندلی 100 تا 140 کیلوگرم است که بسیار مناسب است.

بهترین تختخواب و کمد بادی Intex

تختخواب دونفره و یک نفره برای بزرگسالان و کودکان همه با طول ، عرض و ارتفاع متفاوت ساخته می شوند ، هرچه قد آنها بالاتر باشد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است زیرا پل داخلی نیز بالاتر است. تخت های بادی قابل تاشو هستند و می توان آنها را در یک بسته کارخانه در یک بسته کارخانه خالی کرد ، تاشو ، تاشو و ذخیره کرد یا به مکان دیگری منتقل کرد.
هنگام خرید تختخواب بادی Intex در ایران ، توجه داشته باشید که در زیر جعبه یک کد 5 رقمی قرار دارد و با جستجوی این کد 5 رقمی در مرورگر گوگل ، عکسی از آن محصول را با همان ظاهر و مشخصات برای شما مشاهده خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که واقعی و معتبر است ، اما این بارکد نیز دارای یک تخت بادی بر روی بدن خود است.

یک تخت هوایی در یک ماشین

همچنین مدل هایی از تخت های بادی در پشت صندلی عقب خودرو وجود دارد که روی صندلی عقب خودرو سوار شده اند و با داشتن مدل هایی مانند سوارکاری و شاسی بلند برای سفر در طول سفر ، پشت ماشین شما را به اتاق خواب راحت و یکدست تبدیل می کنند. بزرگسالان و کودکان اگر خسته و خواب باشند روی آن می خوابند و روی آن استراحت می کنند. این تختخواب مخصوص اتومبیل دارای پمپ هوای دو منظوره سبک ، بالش هوا ، کیف حمل و چسب تعمیر است که در بسته بندی های کامل وجود دارد و هیچ کدام از آنها نباید بسته بندی شوند. خرید تجهیزات با قیمت های مختلف.

توجه داشته باشید که تخت های یک نفره و یک نفره Intex از ارتفاع بالایی برخوردار هستند و شما نمی توانید از آنها در چادر مسافرتی استفاده کنید زیرا به ارتفاع و فضای زیادی نیاز دارد و بهتر است برای این منظور از تشک هوا استفاده کنید. از سایت Intexland پایین خریداری کنید.

روش تعمیر تختهای با تورم intex و بسته شدن آنها

تخت های بادی از بدنه ای ضخیم و بادوام برخوردار هستند ، اما در برابر اشیاء تیز و پیروز حساس هستند و با ضربه زدن به آنها ، ممکن است پاره شده و یا چاقو بزنند. سفارش این است:
اگر محل نشت را با دستان مرطوب و مرطوب پیدا نکردید ، کل اتاق خواب لاستیکی را از پایین ، پهلو به پهلو و بالای آن بچرخانید تا نسیم احساس شود ، سپس مکان مورد نظر را علامت بزنید. در مرحله بعد ، بستر را خیس کنید و آن را با چسب مایع چسبانید. و آن را در یک منطقه سوراخ دار قرار دهید ، سپس از یک سطح صاف مانند کتاب روی آن استفاده کنید و حدود 5 کیلوگرم برای آنها به مدت 3 ساعت وزن کنید تا کاملاً فشرده شود ، به طوری که بستر لاستیکی شما کاملاً تعمیر شود و مانند روز اول خرید استفاده کنید.

یک تخت با تورم Intex بخرید

برای خرید تختخواب بادی Intex در ایران و انواع تختخواب های بادی در مدلهای پزشکی 2 نفره و 1 نفره راحت ، می توانید به وب سایت Intex Land به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه و یا با شماره دفتر تماس با ما فروش این شرکت با شماره 021-44204854 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا