عمومیکسب و کار ویژه

درآمد پهپاد سمپاش

سمپاش می تواند تصاویر مزرعه، وضعیت محصول، نیازهای آبیاری و کنترل آفات را با استفاده از سنسورها و دوربین های دیجیتال بدست آورد. یکی از ویژگی های اسپری پهپاد، ارزیابی وضعیت محصول و انجام چنین وظایفی است. سمپاشی کودهای مایع و سموم دفع آفات با سرعت و دقت بالا با هزینه کم. محلول یا سم با پمپ به شلنگ منتقل می شود و سپس با نازل در محل مورد نظر اسپری می شود. پهپادهای کشاورزی معمولاً دارای چندین موتور هستند. یعنی کوادکوپتر (4 موتور)، هگزاکوپتر (6 موتور)، اکتاکاپتر (8 موتور).

در مقایسه با کارهای کشاورزی، این پهپادها به طور موثری جایگزین مهارت های سنتی انسان می شوند. استفاده از پهپادهای سمپاشی به کشاورزان این امکان را می دهد که با پوشش بیش از 10000 هکتار تنها در چند ساعت، مزارع بزرگ تری را مدیریت کنند. در کشور ما نیز همزمان با توسعه و اشاعه این فناوری جدید، استفاده از پهپادها در صنعت کشاورزی به ویژه در زمینه سمپاشی محصولات آغاز شد.

ویژگی های پهپاد سمپاش

همانطور که گفته شد پهپاد سمپاش یا پهپاد کشاورزی ابزاری عالی، پیشرفته، هوشمند، قابل اعتماد و ایمن است که کار کشاورزان را در تمامی شرایط تسهیل می کند. استفاده از این پهپادها بسیار آسان است و اغلب در مناطق بزرگ و پیچیده استفاده می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این پهپادها سرعت بسیار بالای آنهاست. به عنوان مثال یک هکتار زمین کشاورزی را می توان در 10-15 دقیقه سمپاشی کرد. علاوه بر سرعت بالای این روش، مزایای زیادی دارد که در ادامه   پهپاد به آنها می پردازیم.

مزایای استفاده از پهپادهای اسپری در کشاورزی

کاهش میزان آلودگی منابع انسانی و بیماری ناشی از عدم دخالت کشاورزان در سمیت کشاورزی.

راندمان خنک کننده را افزایش دهید

به طور مساوی تیراندازی کنید

زمان سمپاشی نسبت به روش های سنتی کاهش می یابد

افزایش تولید سالانه محصول با سمپاشی منظم

می توان از آن در زمین های ناهموار در جاده های سخت استفاده کرد

مقدار سم را کاهش می دهد

بهبود کیفیت محصولات تولیدی

به حداقل رساندن آسیب های زیست محیطی به جمعیت های بومی و حیوانات مفید

قیمت پهپاد سمپاش

خرید پهپادهای سمپاش با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که در تولید و ساخت آنها به کار رفته است، قیمت بالایی دارد. هنگام خرید یک پهپاد کشاورزی، باید ویژگی های آن را داشته باشید. حداکثر قدرت موتور، تعداد موتور، ظرفیت مخزن، تعداد نازل، سرعت اسپری، عرض پاشش، اندازه قطرات ذرات، شعاع پرواز، سرعت اسپری در یک ساعت، سرعت حرکت، دوربین و پروژکتور برای اسپری شبانه، رادار ارتفاع، مانع رادار تشخیص، وزن هواپیما باید در نظر گرفته شود. تمامی ویژگی های ذکر شده می تواند بر قیمت پهپادهای سمپاش تاثیر بگذارد. اگر به دنبال یک پهپاد سمپاش ارزان قیمت هستید، بهتر است به پهپادهای سمپاش ایرانی مراجعه کنید. زیرا قیمت آنها نسبت به ظرفیت مخزن بالاتر و خدمات پشتیبانی نیز آسانتر است. در زیر قیمت های مختلف این دو پهپاد را گزارش می کنیم.

ارائه و قیمت پهپاد سمپاش 20 لیتری

پهپاد سمپاش 20 لیتری با عملکرد قوی و وسیله پاشش عالی، به عنوان مثال، می تواند عملیات مستقل را در مناطق مختلف انجام دهد. زمین های کشاورزی مسطح، زمین های کشاورزی تپه ای و مزارع بزرگ. یکی از جدیدترین ویژگی های این مدل طراحی رادار دیجیتال 360 درجه است که می تواند نتایج کارآمد و موثری را با سطح ایمنی و پایداری پروازی بالا در اختیار کاربران قرار دهد. قیمت پهپادهای کشاورزی بسته به برند و سایر ویژگی ها بسیار متفاوت است. در حال حاضر پهپادهای 20 لیتری ایرانی در بازار موجود است. پهپاد کشاورزی 26 لیتری Top X-Gun TG26 در حال حاضر حدود 975 میلیون تومان قیمت دارد. برای خرید پهپاد سمپاش با ما تماس بگیرید.

معرفی و قیمت سمپاش 100 لیتری پهباد

طراحی و ساخت پهپادهای کشاورزی بسیار پیچیده و سخت است. تولید پهپاد 100 لیتری سمپاش به دلیل نیاز بیشتر به آن تاکنون در هیچ جای دنیا تولید نشده است. بنابراین قیمت این نوع اتومایزر ذکر نشده است.

بزرگترین شرکت های پهپاد کشاورزی در جهان

DJI یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت هایی است که بهترین پهپادهای کشاورزی جهان را تولید می کند. محصولات تولید شده با این برند نیز در سایزهای مختلف از 10 تا 50 لیتر در کشور ما موجود می باشد. جدای از آن، از شرکت های معروف تولید پهپاد ایرانی می توان به کاسپین اسکای، اسکو و پهپاد شریف اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا