عمومیکسب و کار ویژه

دکمه ریست کولر گازی سامسونگ کجاست؟

همان‌طور که می‌دانید، امروزه کولرهای گازی به یکی از عضوهای جدایی‌ناپذیر در منازل تبدیل شده‌اند و استقبال بسیاری از این محصول شده است.همچنین ما در ادامه مطلب در مورد قیمت کولر گازی در بانه اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ریست کولرگازی سامسونگ چگونه است؟

همان‌طور که می‌دانید، امروزه کولرهای گازی به یکی از عضوهای جدایی‌ناپذیر در منازل تبدیل شده‌اند و استقبال بسیاری از این محصول شده است. اما طی استفاده طولانی‌مدت از این محصول، ممکن است کولر عملکرد مناسبی را نداشته و نتواند نیاز مخاطبان خود را به‌خوبی برطرف سازد.در این مواقع اغلب افراد تصمیم به ریست کردن کولرهای گازی می ‌گیرند که این اقدام را می‌ توان به‌راحتی انجام داد. اگر می‌ خواهید با ریست کولرگازی سامسونگ آشنا شوید و همانند قبل از محصولتان استفاده نمایید، به شما پیشنهاد می ‌دهیم تا در انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را موردمطالعه و بررسی قرار دهید.

نحوه ریست کردن کولرهای گازی مدل سامسونگ

اگر دارای کولرهای گازی سامسونگ هستید و می‌ خواهید بنا به دلایل مختلف دستگاه خود را ریست نمایید، می‌بایست مراحل متعددی را طی کنید. این مراحل به شرح زیر هستند:

برای این که بتوانید به‌خوبی کولرگازی‌تان ریست نمایید، می‌بایست دکمه ریست را بر روی ریموت آن بیابید. برای این که بتوانید این دکمه را در کم‌ترین زمان ممکن پیدا کنید، کافی است به دکمه‌های قرمز ریموت توجه نمایید. زیرا دکمه ریست اغلب به رنگ قرمز بر روی ریموت قابل‌مشاهده خواهد بود که دانستن این موضوع خالی از لطف نمی ‌باشد.پس از این که دکمه ریست را پیدا کردید؛ کافی است به مدت‌زمان ۳ ثانیه آن را بفشارید و سپس به رها کردن آن بپردازید. پس از این که این اقدام را انجام دادید، کافی است یک بار دیگر به مدت ۳ ثانیه دکمه ریست را فشار داده و آن را رها نمایید. این اقدام سبب می ‌گردد تا سیستم به طور کامل خاموش شده و به تنظیمات کارخانه بازگردد.

Where is the Samsung air conditioner reset button?

ریست کولرهای گازی فاقد دکمه ریست

بعضی از کولرهای گازی برند سامسونگ بر روی ریموتشان دکمه ریست وجود ندارد و افراد به هنگام ریست کردن محصول با مشکلات متعددی مواجه می‌ گردند. باید بدانید ریست کردن دستی کولرهای گازی کمی سخت‌تر بوده و آسان‌ترین روش ریست کردن این نوع دستگاه‌ها عبارت‌اند از:

در این روش در ابتدا می‌بایست منبع تغذیه را به طور کامل خاموش کرد. ممکن است بسیاری از افراد ندانند این اقدام چگونه صورت می‌ گیرد، برای رفع چنین ابهاماتی باید بگوییم در کمپرسور بیرونی کولرگازی شما یک پنل خاموش وجود دارد که می ‌توان به‌راحتی آن را خاموش نمود. با این اقدام، تمام منابع تغذیه دستگاه قطع شده و می ‌توان مراحل بعدی را با آرامش خاطر بیش‌تری انجام داد.

پس از این که اقدام فوق را انجام دادید، وقت آن است تا دستگاهتان را از اتصال برق قطع نمایید. دقت داشته باشید تا تمامی انرژی‌ها از دستگاه قطع شده باشند تا ریست کردن دستگاه با موفقیت انجام گردد. پس از این که برق دستگاه را قطع کردید، به شما پیشنهاد می‌ دهیم تا ۳۰ دقیقه صبر کرده و سپس بقیه مراحل را طی نمایید. در این مدت‌زمان اندک شما به دستگاهتان اجازه ریست شدن می ‌دهید و می ‌توانید پس از آن عملکرد مناسبی را شاهد باشید.

پس از این که ۳۰ دقیقه از خاموش شدن سیستم کولرگازی‌تان گذشت، وقت آن است منبع تغذیه را مجدداً روشن فرمایید. هنگامی که کولرگازی به سوئیچ اصلی ۲۴۰ ولت اتصال یافت، می‌ توانید برق دستگاه را روشن کرده و منتظر روشن شدن آن بمانید. نکته­ای که در این مرحله می‌بایست مدنظر قرار دهید، خنک شدن ترموستات پیش از اتصال دستگاه به برق است.

 چرا کولرگازی سامسونگ پس از ریست کردن درست کار نمی‌کند؟

در بعضی از موارد مشاهده می ‌شود کولرگازی سامسونگ پس از ریست کردن هم عملکرد مناسبی نداشته و مخاطبان خود را به‌شدت آزار می‌ دهد. این موضوع می‌ تواند دلایل متنوعی را به همراه داشته باشد که برخی از این دلایل عبارت‌اند از:پالایه‌ها یکی از قطعات اصلی کولرهای گازی هستند که ممکن است پس از استفاده طولانی‌مدت کثیف شده و عملکرد مناسب خود را از دست بدهند. پالایه‌ها را می‌بایست پس از مدتی استفاده تعویض نمود تا بتوان عملکرد مناسبی را از کولرهای گازی شاهد بود.

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند کثیف شدن فیلترها چگونه سبب عملکرد نامناسب کولرهای گازی می‌ شود؟ در پاسخ به چنین سؤالاتی باید بگوییم هنگامی که فیلترها کثیف می ‌شوند جریان هوا مختل خواهد شد و این موضوع خود به‌تنهایی سبب می‌ گردد خنک‌کنندگی دستگاه کاهش یابد. به شما پیشنهاد می ‌دهیم پس از تعویض فیلترها، مجدد دستگاهتان را ریست نمایید تا بتوانید عملکرد آن را مجدداً مورد سنجش قرار دهید.اگر با عوض کردن پالایه هم عملکرد مناسبی را از کولرگازی خود شاهد نبودید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا تنظیمات ترموستات را مورد بررسی‌تان قرار دهید. در بعضی از موارد ممکن است ترموستات دچار آسیب شده و عملکرد کولرهای گازی را به‌شدت تحت‌تأثیر خود قرار دهد.

اگر کولرگازی به طور دستی ریست نشد چه اقدامی انجام دهیم؟

اگر پس از تلاش‌های مکرر کولرگازی‌تان ریست نشد و نتوانستید این اقدام را خودتان به‌تنهایی انجام دهید، به شما پیشنهاد می ‌دهیم تا به تعمیرکاران در این حوزه مراجعه فرمایید. تعمیرکاران گرامی می ‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سیستم کولرگازی شما را ریست کرده و نگرانی‌هایتان را در این باره برطرف سازند.

چرا به ریست کولرهای گازی نیاز داریم؟

بسیاری از افراد ممکن است هیچ‌گاه اقدام به ریست کردن کولرهای گازی خود نکنند و همواره با خود بپرسند چرا به ریست کردن کولرهای گازی نیاز داریم؟ در پاسخ به چنین سؤالاتی باید بگوییم قطع‌کننده مدار ممکن است پس از مدتی درگیر شده و نگذارد کمپرسور کولرگازی فعالیت خود را به‌خوبی و به نحو احسنت انجام دهد. این موضوع اگر ادامه پیدا کند، قطعاً منجر به آتش‌سوزی خواهد شد و عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر همواره پیشنهاد می‌ شود تا پیش از اتفاق افتادن حوادث تلخ، کولرگازی‌تان را ریست نمایید و از آن به‌خوبی محافظت فرمایید.

سخن پایانی

اگر کولرگازی‌تان دچار اختلال در عملکرد شده است، به ‌هیچ‌وجه نگران نباشید. زیرا تنها با یک ریست و بررسی جزئی می ‌توان مجدداً از کولرهای گازی استفاده نمود و دمای منزل و شرکت‌ها را به‌خوبی متعادل نمود. در این قسمت سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با ریست کردن کولرهای گازی سامسونگ آشنا کنیم. امیدواریم بامطالعه مطالب فوق توانسته باشید سؤالات و ابهامات ذهن خود را در این باره برطرف کرده و در صورت لزوم ریست دستگاهتان را به‌راحتی انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا