عمومیکسب و کار ویژه

رازهای زیبایی افراد مشهور

یک استاندارد جهانی برای زیبایی صورت صرف نظر از نژاد، سن، جنس و سایر متغیرها وجود دارد.  چهره های زیبا تناسب صورت ایده آلی دارند. این نسبت ایده آل ارتباط مستقیمی با نسبت الهی دارد و آن نسبت 1 به 1.618 است. که نسبت طلایی صورت نام دارد.  همه موجودات زنده، از جمله انسان، از نظر ژنتیکی کدگذاری شده اند تا به این نسبت رشد کنند، زیرا مزایای زیبایی و فیزیولوژیکی بسیار بالایی دارند.  اکثریت قریب به اتفاق ما به دلیل عوامل محیطی کاملاً متناسب نیستیم.  ایجاد یک استاندارد جهانی برای زیبایی صورت، تشخیص و درمان ناهماهنگی ها و ناهنجاری های صورت را به میزان قابل توجهی ساده می کند.  مهمتر از آن، درمان با این استاندارد، زیبایی‌شناسی صورت، سلامت روانی و فیزیولوژیکی، باروری و کیفیت زندگی را به حداکثر می‌رساند.

تعریف زیبایی ویژگی یک شخص، حیوان، مکان، شی یا ایده است که تجربه ادراکی از لذت، معنا یا رضایت را فراهم می کند.  زیبایی بیشتر روی افراد تاثیرات منفی و مثبت دارد.  زیبایی را درون و بیرون ما توصیف می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین سالن زیبایی

زیبایی شناختی چیست؟

زیبایی شناسی، مطالعه فلسفی زیبایی و سلیقه است.  ارتباط نزدیکی با فلسفه هنر دارد که به ماهیت هنر و مفاهیمی مربوط می شود که آثار هنری فردی بر اساس آن تفسیر و ارزیابی می شوند.

معیار زیبایی چیست؟

استاندارد زیبایی اساساً استاندارد متغیری از معنای جذاب بودن است که مشروط به آرمان های زیبایی است که در فرهنگ معین وجود دارد.

از نمایش های جوایز فرش قرمز گرفته تا آرایش بدون آرایش، افراد مشهور و هنرمندان آرایشگر آن ها بر تمام جنبه های آرایش و کاربرد تسلط دارند. این 10 راز خلاقانه از استادان زیبایی را در مورد چگونگی بهبود بازی آرایش خود بررسی کنید!

1. درخشش خود را روشن کنید
برای بازسازی درخشش جوانی لیلی راینهارت، ستاره Riverdale، کمی چیز اضافی به فونداسیون خود اضافه کنید. قبل از استفاده از کرم پودر، چند قطره از روغن صورت مورد علاقه خود را با آن مخلوط کنید تا ظاهری شبنم دار و روشن از درون داشته باشید که هر آرایش روزمره را زیباتر می کند.

2. Pucker Up
تیلور سوئیفت خواننده به خاطر لب‌های قرمز مشخصش شناخته می‌شود که اعتراف می‌کند که این لب‌ها کمی کار می‌کنند. او پیشنهاد می‌کند: «رژ لب قرمز را بزنید، سپس آن را با دستمال پاک کنید، سپس پودر را روی دستمال بمالید و به نوعی آن را روی لب‌هایتان فشار دهید. سپس مجددا درخواست دهید. آن را به لکه ای تبدیل می کند که ماندگاری بسیار بیشتری دارد.»

3. آن را روشن کنید
پادما لاکشمی، بازیگر و مدل، آستین خود را آسان می کند تا خط چشم هر داروخانه ای را فوراً صاف، کرمی و ماندگار کند. به طور خلاصه یک فندک را به نوک خط چشم ببرید و مداد 2 دلاری خود را در جلوی چشمان خود مشاهده کنید.

4. پنهان کردن، پنهان کردن، پنهان کردن
از برنامه روتین کارگردان و بازیگر اوا لونگوریا در هزینه و زمان صرفه جویی کنید. به جای استفاده از پرایمر سایه چشم، کمی کانسیلر به عنوان پایه به پلک های خود اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که سایه چشم شما ساعت ها ثابت می ماند.

5. دست های ثابت پیش رو
آرایشگر مشهور ماریو ددیوانوویچ (@makeupbymario) چهره های مشهور مورد علاقه شما از کیم کارداشیان گرفته تا شی میچل را به تصویر کشیده است. مشتریان او باید بی عیب و نقص باشند، و هک او برای خط چشم بالدار عالی هر بار به آسانی ثابت کردن آرنج شما روی پیشخوان است.

6. آن را اسپری کنید
سارا جسیکا پارکر بازیگر نقش اول کری برادشاو را می‌توان به رسمیت شناخت، اما می‌توان او را از بوی عالی تشخیص داد. او دوست دارد عطرش را روی لباسش اسپری کند تا همیشه عطرهای مورد علاقه اش را به یاد بیاورد.

7. ابزارها را فراموش کنید
ظاهر طبیعی هیلی بیبر در روزهایی که برای آماده شدن باند فرودگاه سپری می‌کرد، ظاهر شد. او برای تکرار ظاهر «بدون آرایش» خود، از هنرمندان پشت صحنه انتخاب کرد که «ابتدا فونداسیون را روی دست‌هایشان بگذارند، آن را به هم بمالند، و سپس آن را به پوست فشار دهند، نه اینکه آن را با برس بزنند».

8. پنهان و تصحیح
بازیگر و فعال اما واتسون سهم خود را در صندلی آرایش داشته است. او یاد گرفت که برای پوشاندن اشتباه ریمل، یک توپ پنبه‌ای را در زیرسازی فرو کنید تا ریمل پاک شود و همزمان روی آن بپوشانید.

9. آن را پاپ کنید
Candice Swanepoel مدل سابق ویکتوریا سیکرت به ما پاسخی طولانی مدت می دهد که به نظر می رسد بیشتر از آنچه واقعاً خوابیده ایم. از یک مداد کرم در قسمت داخلی چشم خود استفاده کنید و کمی درخشش را در گوشه‌های آن قرار دهید تا به نظر برسید که هشت ساعت کامل داشته‌اید.

10. Swipe سپس Wipe
هالی بری، هنرپیشه، راز ایجاد لب های برافروخته و زیبا بدون نیاز به رنگ لب گران قیمت را فاش می کند. برای داشتن ظاهری طبیعی، رژ لب قرمز بزنید، آن را پاک کنید، سپس یک براق کننده شفاف روی آن بزنید.

دکمه بازگشت به بالا