راز ویو میلیونی در اکسپلور اینستاگرام
یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است. که کاربردها و قابلیت های مختلفی دارد. یکی ازاین قابلیت ها که می توان به آن اشاره کرد، افزایش ویو اینستاگرام می باشد. همان گونه که می دانید امروز شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره مردم نقش بسیار بسزایی دارد. تمام افراد به روش های مختلف با شبکه های اجتماعی سروکار دارند. پلتفرم اینستاگرام به کاربران خود این امکان را می دهد که کسب و کار خود در آن راه اندازی کنند. تا بتوانند از این طریق محصولات خود را به مردم معرفی کنند. ما در مجموعه خود امکانات و قابلیت های بسیاری برای کاربران اینستاگرام فراهم نموده ایم. که یکی از این قابلیت ها که می توان به آن اشاره کرد خرید لایک اینستاگرام ایرانی است.
روش های مختلفی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد. یکی از این روش ها که از طریق آن می توان کسب درآمد کرد، به اشتراک گذاشتن پست های تبلیغاتی می باشد. با فراگیر شدن پلتفرم اینستاگرام و داغ شدن بازار فروش محصولات، اکثرا فکر می کردند که تنها راه کسب درآمد از اینستاگرام فروش مستقیم محصولات است. اما اینگونه نیست زیرا شما از طریق تبلیغات می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات درآمد بالایی داشته باشید، باید فالوورهای واقعی بسیاری داشته باشید.
5 ترفند برای افزایش ویو اینستاگرام
.1 انتخاب زمان مناسب برای اشتراک گذاشتن پستبرای افزایش ویو اینستاگرام
برای اشتراک گذاشتن پست ها، بهترین زمان افزایش ویو اینستاگرام را باید بر اساس رفتارهای فالوور هایتان انتخاب کنید. اگر فالوورهای شما بیشتر بزرگسالان هستند، بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن پست ها بعد از پایان تایم کاری ادارات یا در ساعت های پایانی شب می باشد. یا اکثر فالوورهای شما را نوجوانان یا دانش آموزان تشکیل داده باشند، بهترین زمان انتشار پست هایتان بعد از تعطیل شدن مدارس است.
زمان به اشتراک گذاشتن پست ها، برای افزایش ویو اینستاگرام از اهمیت بسیاری برخوردار است. به این خاطر با آنالیز کردن دنبال کنندگان خود، بهترین زمان را برای به اشتراک گذاشتن پست ها انتخاب کنید. در این زمینه تحقیقاتی صورت گرفته که نشان می دهد بهترین زمان برای اشتراک گذاشتن پست در اینستاگرام بین ساعات 7 تا 9 صبح می باشد. چون اکثرا افراد بعد بیدار شدن از خواب این عادت را دارند که گوشی خود را چک نمایند. دیگر زمان مناسب برای به اشتراک گذاشتن پست در اینستاگرام بین ساعات 5 تا 7 بعدازظهر می باشد چون در این ساعات مدارس و ادارات تعطیل شده اند.
.2افزایش ویو اینستاگرام با استفاده از هشتگ
یکی دیگراز راه های افزایش ویو اینستاگرام استفاده از هشتگ می باشد. شما برای دسته بندی پست هایتان می توانید از این روش استفاده کنید. هنگامی که کاربران اینستاگرام یک هشتگ را سرچ می کنند، تمام پست هایی که برچسب این هشتگ را خورده باشند را می توانند ببیند. حتما برای اینکه پست های شما بیشتر و بهتر دیده شوند از هشتگ هایی متناسب با موضوع پست هایی که به اشتراک می گذارید را پیدا کنید. با این کار پست هایی که در پیج خود به اشتراک می گذارید بهتر دیده می شوند. این یکی از راهکارهای افزایش ویو اینستاگرام است. بخاطر داشته باشید در لیست دسته بندی هشتگ ها، پست هایی که موضوع آن ها با هشتگ ها، نامرتبط می باشند توسط اینستاگرام از لیست حذف می شوند.
.3 اشتراک گذاشتن محتوای ویدئویی
برای افزایش ویو اینستاگرام می توانید ویدئوهای خود را اشتراک گذاری کنید. پست های ویدئویی نسبت به عکس ها بسیار تاثیرگذارتر هستند. احتمالا تا کنون به این موضوع برخورد کرده اید فیلم ها و ویدئوهایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند نسبت به عکس ها کامنت ها ویو بیشتری می گیرند. البته به این موضوع هم با توجه داشته باشید که عکس ها نسب به ویدئوها لایک بیشتری می گیرند.
باید به خاطر داشته باشید که دنبال کنندگان شما برای مشاهده یک فیلم کوتاهی که به اشتراک گذاشته اید حدود یک دقیقه وقت می گذارند. این مسئله دلیل بسیار مهمی می تواند باشد که نشان می دهد فیلم هایی که اشتراک گذاشته اید از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. زمانی که در زیر پست های شما کامنت گذاشته می شود، اینستاگرام نتیجه می گیرد که ویدئویی که اشتراک گذاشته اید توانسته کاربران بسیاری را جذب خود نماید. احتمال می رود که این ویدئوی شما در اکسپلور اینستاگرام به نمایش گذاشته شود، یکی از راه های افزایش ویو اینستاگرام نمایش ویدئو شما در اکسپلور است.
.4 استوری اینستاگرام روشی دیگر برای افزایش ویو اینستاگرام
یکی دیگر از روش های افزایش ویو اینستاگرام استوری گذاشتن است. استوری گذاشتن در اینستاگرام از قابلیت های بسیاری برخوردار است، اما بعضی از کاربران برای به اشتراک گذاشتن استوری در اینستاگرام اهمیت زیادی قائل نیستند. برای نمونه شما می توانید در استوری های خود لینک وب سایت هایی که از شما درخواست تبلیغ کرده اند قرار دهید. قابلیت دیگر استفاده از هشتگ ها در استوری می باشد.
یکی از راه های ارتباط بهتر و صمیمانه تر با فالوور هایتان به اشتراک گذاشتن استوری ها است. شما می توانید از این راه با فالوور هایتان ارتباط نزدیکتری داشته باشید. اما توجه داشته باشید که هر استوری که شما به اشتراک می گذارید، پس از گذشت 24 ساعت به صورت خودکار توسط اینستاگرام حذف می شود. شما می توانید با هایلات کردن استوری هایتان از حذف شدن آن ها جلوگیری کنید. هنگامی که استوری هایتان را هایلات می کنید هر زمانی که فالوور هایتان بخواهند میتوانند استوری های شما را مشاهده نمایند. به اشتراک گذاشتن استوری یکی از راه های بالای کسب در آمد در اینستاگرام است.
.5افزایش نرخ تعامل با فالوورها
یکی از دلایلی که کاربران اینستاگرام از برخی پیج های اینستاگرامی ناراضی می باشند، این است که به کامنت ها و دایرکت های آنها پاسخ داده نمی شود. بهترین روش برای جلوگیری از ناراضی بودن فالوورهایتان پاسخگو بودن به آنها می باشد. حتما باید توجه داشته باشید با مخاطبانتان تعامل بیشتری داشته باشد. مطمئنا این تعامل می تواند به افزایش ویو اینستاگرام شما نقش به سزایی داشته باشد.
شما می توانید برای افزایش ویو اینستاگرام خود در برخی مواقع در کپشن ها، پست هایی به اشتراک بگذارید که تعامل شما را با مخاطبانتان بیشتر نماید در ضمن می توانید در مورد موضوعاتی از مخاطبان خود سوال بپرسید. در چنین مواقعی پست هایی که شما در آن از فالوور هایتان سوالی پرسیده اید لایک و کامنت های بیشتر دریافت خواهند کرد. راه بعدی برای بالا بردن افزایش ویو اینستاگرام و دریافت کامنت های بیشتر، این است که برای فالوور هایتان مسابقاتی برگزار کنید. روش دیگر به قید قرعه برای آن ها جوایزی در نظر بگیرید. این روش بسیار مناسبی برای ارتباط بهتر با فالوور هایتان می باشد و کمک شایانی به شما می کند.
.6خرید ویو اینستاگرام
با گسترش شبکه های اجتماعی و رونق بخشیدن به کسب و کارها از طافزایش بازدید ویدیو اینستاگرام یکی از مواردی است که تمام پیج ها از مشاهده آن لذت می برند. این امر هم به آن دلیل است که افزایش بازدید ویدیو با افزایش مخاطب و کاربر مساوی خواهد بود. همین امر سبب می شود تا بسیاری از پیج ها با استفاده از راه های متفاوت، اقدام به افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام کنند. برخی از روش های ارگانیک اقدام به این کار می کنند و برخی دیگر با خرید ویو قصد دارند که میزان بازدید ویدیو اینستاگرام را افزایش دهند. در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص بازدید ویدیو اینستاگرام، روش های افزایش ویو و برخی نکات دیگر، مطالبی را ارائه دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.
بازدید ویدیو در اینستاگرام
اینستاگرام را باید یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی در جهان دانست. این پلتفرم چند صد میلیون کاربر فعال دارد و همین امر سبب شده تا بسیاری از شرکت ها، برندها و موسسات برای تبلیغات خود از پیج های پر بازدید استفاده کنند. یکی از معیارهایی که هزینه تبلیغات در پیج های متفاوت را مشخص می کند، میزان بازدید ویدیو اینستاگرام است. همچنین صاحبان پیج های مختلف دوست دارند که بیشتر دیده شوند. یکی از راه هایی که توسط آن می توان باعث شد تا یک پیج بیشتر دیده شود، افزایش میزان بازدید ویدیوست. راه های متفاوتی برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام وجود دارد که در این مطلب به برخی از مهم ترین روش های آن اشاره خواهیم کرد. با افزایش میزان بازدید ویدیو، لایک، کامنت و دنبال کننده یک پیج، آن صفحه می تواند موفق تر شود و هزینه بیشتری برای تبلیغات دریافت کند.
روش های افزایش بازدید ویدیوهای اینستاگرام
همان طور که گفتیم، روش های متفاوتی برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام وجود دارد. در ادامه به چند روش از مهم ترین شیوه های افزایش ویو در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.
1- تولید ویدیو جذاب
شاید مهم ترین عاملی که می تواند سبب افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام شود، جذاب بودن خود ویدیوست. در صورتی که ویدیویی جذاب و مناسب تولید کرده باشید، افراد بسیاری آن را برای یکدیگر ارسال می کنند و همین امر سبب می شود به سادگی و بدون هزینه های جانبی، میزان بازدید ویدیو و همچنین پیج شما افزایش یابد. شاید سوالی که باید قبل از ساختن ویدیو از خود بپرسید این است که مخاطبان شما به چه ویدیوهایی علاقه بیشتری دارند؟ جواب این سوال می تواند باعث شود تا مسیر بهتری را برای پیمودن انتخاب کنید.
2- هشتگ مناسب
هشتگ در اینستاگرام مانند یک قیف عمل می کند و مخاطبین را به سمت محتواهایی که مد نظر دارند، راهنمایی می کند. استفاده از هشتگ های مناسب و درست باعث می شود تا مخاطبین بیشتری محتوای ویدیویی پیج شما را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که استفاده از هشتگ ها به همین راحتی نیست و باید بر اساس اصولی انجام شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که مطلب را مطالعه کنید.
3- کپشن اصولی
درست است که اینستاگرام، پلتفرمی بر اساس عکس و ویدیوست اما دلیل نمی شود که به کپشن توجه نشود. کپشن های اصولی، مناسب و جذاب می توانند باعث شوند تا میزان بازدید ویدیو افزایش یابد. به عنوان مثال زمانی که در کپشن توضیح کوتاهی در مورد برخی ویدیوها وجود داشته باشد، باعث می شود تا آن ویدیو جذاب تر باشد و مخاطب بداند دقیقاً چه ویدیویی را مشاهده خواهد کرد. پس به خاطر داشته باشید که برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام نباید به کپشن بی توجه باشید و باید به شکلی اصولی و جذاب آن را بنویسید.
4- انتشار در زمان مناسب
پیج های مختلف، قشر متفاوتی از کاربران را دارند. همین امر باعث می شود تا زمان مناسب برای انتشار پست ها در پیج های متفاوت با یکدیگر فرق داشته باشد. انتشار ویدیو در زمان مناسب باعث می شود تا افراد بیشتری آن را در پست های ابتدایی پیج خود مشاهده کنند. معمولاً افراد به چند پست اول فید (Feed) خود بیشتر از سایر پست ها اهمیت می دهند. همچنین در صورتی که تعداد مناسبی از افراد در زمان کوتاه ویدیو را مشاهده کنند، اینستاگرام آن را در الگوریتم های اکسپلور خود قرار می دهد. با این کار افراد بیشتری ویدیو را مشاهده خواهند کرد و بازدید ویدیو اینستاگرام افزایش خواهد یافت.
5- افزایش کیفیت به جای کمیت
باید بدانید که بسیاری از پیج ها روزانه یک یا چند ویدیوی متفاوت منتشر می کنند. اما این کار در نهایت باعث افزایش بازدید و ویو (View) نخواهد شد. به عبارتی این کار بیشتر از این که به جذب مخاطب کمک کند، باعث بی علاقگی او به پست های شما خواهد شد. معمولاً افراد پیج های شلوغی را که تعداد زیادی پست و استوری در روز منتشر می کنند، سریع تر آنفالو می کنند. پس با توجه به نکات گفته شده، پیشنهاد می کنیم که به جای این که چندین ویدیو بی کیفیت، تکراری و نامناسب را در روز منتشر کنید، زمان بگذارید و ویدیوهای جذاب و باکیفیتی را تولید کنید. انتشار این ویدیوها باعث می شوند تا افراد با علاقه بیشتری پست های پیج شما را دنبال کنند.
6- افزایش تعامل با مخاطب
روش دیگری که برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام و به طور کلی افزایش جذابیت پیج برای مخاطب می توانید از آن استفاده کنید، افزایش تعامل با مخاطبان است. این کار باعث می شود تا مخاطبان به پست ها و ویدیوهای شما توجه بیشتری داشته باشند. همچنین با انتشار ویدیوهایی که در انتهای آن از مخاطبین سوالی پرسیده اید یا خواسته اید که نظرشان را با شما به اشتراک بگذارند، باعث می شود تا علاوه بر این که با مخاطب تعامل داشته باشید، ایمپرشن پیج را نیز بالا ببرید. همین امر باعث می شود تا در اکسپلور افراد بیشتری در اینستاگرام وارد شوید.