عمومیکسب و کار ویژه

راه حل افزایش فالوور در اینستاگرام

بهتر است از هر فرصتی برای قرار دادن موقعیت مکانی در پست یا استوری خود استفاده کنید. خرید فالوور واقعی لایک زن یک راه موثر برای افزایش اعتبار و اعتماد به نفس در محیط اینستاگرام است . این یکی از ساده‌ترین راه‌هایی است که افراد با کمک آن قادر به یافتن شما در اینستاگرام هستند. زمانی که یک کاربر اینستاگرام را دنبال می‌کنید، شانس زیادی وجود دارد که آن‌ها نیز به بررسی صفحه‌ی پروفایل شما بپردازند.

اگر کسب‌وکار شما یک موقعیت فیزیکی دارد، آن موقعیت را در پست‌های خود تگ کنید و مشتریان خود را به انجام این کار تشویق کنید. کاربران می‌توانند بر روی این موقعیت جغرافیایی کلیک کنند و تمامی تصاویر و استوری‌های پست شده در فروشگاه، رستوران یا دفتر شما را مشاهده کنند. این اقدام می‌تواند افراد بیشتری را در معرض مشاهده‌ی برند و حساب کاربری شما قرار دهد. اگر در حال انتشار مطلب از یک رویداد یا کنفرانس هستید، افزودن موقعیت شما می‌تواند به ارتباط دادن شما به دیگر حاضران کنفرانس کمک کند، موضوعی که حساب شما را به گروه کاملا مشخصی از فالوئرهای احتمالی اینستاگرام متصل می‌کند.

اگر این صفحه سرشار از محتوای جذاب، گیرا و سازگار با علایق مخاطب باشد، آن‌ها نیز ممکن است شما را دنبال کنند. رصد شبکه‌ی اجتماعی روشی موثر برای یافتن گفتگوهای مرتبط با برند شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید به راحتی به شناسایی کاربران موثر (اینفلوئنسرها) در حوزه خود بپردازید، آن‌ها و گفتگوهای مرتبط با آن‌ها را دنبال کنید و همچنین به دنبال کردن فالوورهای این افراد تاثیرگذار بپردازید. به این توجه داشته باشید که نباید با سرعت زیاد به فالو کردن حساب‌های کاربری دیگران بپردازید.

برای حفظ اعتبار، نسبت فالووینگ‌های شما نیز اهمیت زیادی دارد و این نسبت باید در مقدار مناسبی حفظ شود. دقت کنید دنبال کردن اینفلوئنسرها قدم اول محسوب می‌شود، برای جذب فالوورهای جدید بیشتر، شما باید قدم‌های بعدی را نیز به دقت دنبال کنید. مشابه تمامی شبکه‌های اجتماعی، مسئله‌ی اصلی در اینستاگرام، گروه‌های اجتماعی است که درون آن‌ها شبکه ایجاد می‌شود. شما باید به تعامل با این گروه‌ها بپردازید. ایجاد تعامل با لایک، کامنت و به اشتراک گذاشتن محتوای کاربران دیگر امکان‌پذیر است. از کامنت‌های عمومی (نظیر: پست زیبا) که نظرات ربات‌ها را تداعی می‌کنند خودداری کنید.

این موضوع به سه روش به جلب توجه و جذب فالوورهای جدید کمک می‌کند: افراد نظرات و لایک‌های شما زیر پست‌های خود را مشاهده می‌کنند و ممکن است برای جبران به صفحه پروفایل شما سر بزنند. تعامل بیشتر سیگنال خوبی برای الگوریتم اینستاگرام محسوب می‌شود و شانس انتقال محتوای شما به صفحه اکسپلور را افزایش می‌دهد. فکر می‌کنید که محصول یا برند شما هیچ گروه اجتماعی مرتبطی با خود ندارد؟ احتمالا اشتباه می‌کنید، در سال ۲۰۱۸ بازی با اسلایم و اصلاح صورت برای آرایش از گروه‌های اجتماعی کوچکی بوده‌اند که در اینستاگرام محبوبیت داشته‌اند.

در این فضا تقریباً برای هر موضوعی یک محیط فعالیت وجود دارد. سوال بزرگی شما را به این مقاله رسانده است. این سوال که چرا پیج اینستاگرام شما آنقدر که باید موفق نیست. چرا مثل پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً این پیج های بزرگ اینستاگرامی چه می‌کنند که تا این حد موفق هستند؟ آنها از چه روشی برای افزایش فالوورهای خود استفاده می‌کنند؟ چه راهکار و ترفندی هست که شما از آن مطلع نیستید؟ من در این مقاله قصد دارم پاسخ سوال شما را بدهم.

پاسخ این سوال که چه روش های رایگان یا کم هزینه ای برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی وجود دارد. ما در دیدوگرام برای شما دوره راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی آماده کرده کرده‌ایم. این مقاله ساده و بی سر و ته نیست. این مقاله قرار است قدم به قدم با شما در جهت ساخت یک پیج اینستاگرام موفق حرکت کند و به شما یاد بدهد که چگونه می‌توانید فالوورهای بسیار زیادی را جذب کنید. فالوورهایی واقعی، ایرانی و فعال! فالوورهایی که پیج شما را دوست دارند و در آن فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال یک آموزش درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید، جای درستی آمده‌اید.

شما می‌توانید کاربرانی که در تصاویر شما هستند را با استفاده از @ در متن و یا قابلیت تگ تصاویر، تگ کنید. با انجام این کار، افراد تگ شده از این موضوع با خبر می‌شوند. تگ کردن دیگران آن‌ها را به تعامل با صفحه‌ی شما و بازنشر پست‌ها با مخاطبان خود تشویق می‌کند. زمانی که افراد را در قسمت استوری تگ می‌کنید، آن‌ها می‌توانند این محتوا را با چند کلیک ساده در استوری خود بازنشر کنند. اگر افراد چنین کاری را انجام دهند، همه کسانی که استوری آن‌ها را مشاهده می‌کنند نام کاربری شما را خواهند دید و می‌توانند از این طریق به حساب شما هدایت شوند.

افزایش فالوور اینستاگرام یک روند تدریجی است. البته که روش‌هایی وجود دارند که شما یک‌شبه 10هزار فالوور پیدا کنید (مثلا خرید فالوور فیک)؛ اما مسلما این فقط به یک عدد در صفحه شما تبدیل می‌شود و سودی به حال اینستاگرام شما ندارد. اصولا راه درست هرچیزی وقت و انرژی لازم دارد، اما در عوض شما را به نتیجه‌ای دلخواه، مطلوب و مطمئن می‌رساند. برای زیاد شدن فالوورهای خود شما ابتدا به یک استراتژی نیاز دارید. استراتژی طراحی یک مسیر است که شما از نقطۀ فعلی به نقطۀ مطلوب می‌رساند.

جذب فالوور در اینستاگرام، دغدغه‌ٔ هر کسی است که می‌خواهد از پیجش به درآمد برسد. قدیم‌ترها بعضی از افراد با خرید فالوور فیک ‌سعی داشتند هر چه زودتر به این هدف برسند تا شاید بتوانند محصولات بیشتری بفروشند و درآمدشان افزایش پیدا کند؛ غافل از اینکه  این فالوورهایی که خریده‌اند نه مخاطب هدف آن‌ها محسوب می‌شوند و نه اصلا واقعی‌اند! دقیقا فاجعه از همین جا شروع می‌شد. فکرش را بکنید! کلی هزینه برای افزایش تعداد فالورهای فیکی که نه‌تنها سودی نداشتند، بلکه باعث نابودی کسب‌وکار هم می‌شدند. اما راه چاره چیست؟!

در این مقاله، ما به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید با روش‌هایی واقعی به فالوورهای بیشتری برسید. البته فالوورهایی که به دنبال کسب‌و‌کار شما بوده‌اند؛ چی بهتر از این می‌تواند باشد؟ شما به افرادی می‌رسید که حاضرند پول بدهند و از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند! پس اگر مشتاقید که بدانید چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. با افزایش فالوور پیجتان تنها اندازهٔ خواندن این مقاله فاصله دارید! (چنانچه تمایل به اجرای تبلیغات در این شبکه اجتماعی دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام یکتانت اطلاعات کسب کنید)

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا