سلامت و دانشکسب و کار ویژه

راهنمای انتخاب بهترین ماساژور صورت

معرفی ۵ مدل ماساژور صورت ارزان ولی با کیفیت!

ماساژور دستی صورت کد ۸۰۸۰

ماساژور صورت ۸۰۸۰ از جمله پرفروش‌ترین ماساژورهای بدن و صورت محسوب شده و غلتک آن باعث جوان‌سازی پوست و حفظ زیبایی و شادابی پوست می‌شود. با حرکت دادن این غلتک، فشار ملایمی به پوست وارد شده و این فشار باعث توازن مایعات زیر پوست می‌شود. استفاده از این دستگاه به تدریج باعث سفت شدن و جوان‌سازی پوست شده و در نتیجه مانع از ایجاد حتی کوچک‌ترین چین و چروک روی صورت‌ می‌شود. این ماساژور، به کنده شدن سلول‌های مرده کمک می‌کند و باعث افزایش تولید سلول‌های جدید می‌گردد. ماساژور دستی ۸۰۸۰ دارای یک قسمت کوچک است که از آن می‌توانید جهت ماساژ دادن ناحیه اطراف چشم استفاده کنید. ماساژور ۸۰۸۰ از دسته ماساژورهای حرکتی بوده و برای تمام عضلات و نقاط بدن مناسب است.

 ماساژور مدل donya1

بهترین ماساژور صورت: استفاده از ماساژور مدل donya1 باعث ایجاد یک فشار ملایم و متوازن به پوست شده و این فشار ملایم باعث متوازن‌سازی مایعات زیر پوست می‌شود. ماساژور دستی donya1 باعث خارج شدن سموم از زیر پوست نیز می‌شود. استفاده از ماساژور‌های صورت باعث چند اتفاق روی پوست می‌شود که از نظر علمی کاملا اثبات شده هستند. اول این که استفاده از این ماساژور، مانند نوعی ورزش بدنی است که باعث از بین رفتن پف زیر چشم می‌شود. چون؛ این غلتک توازن میان مایعات زیر پوست را برقرار می‌کند. دوما استفاده از این ماساژور صورت باعث سفت شدن پوست و در نتیجه کاهش چین و چروک‌های صورت نیز می‌شود.

با گردش این غلتک روی پوست سلول‌سازی پوست سریع‌تر شده و سلول‌های مرده با سرعت بیشتری از پوست جدا می‌شوند. این کار باعث شفافیت پوست نیز می‌گردد. استفاده مکرر از این غلتک باعث می‌شود، کرم‌ها و محصولات زیبایی بهتر جذب پوست شوند. در نتیجه تاثیرگذاری کرم‌ها بیشتر می‌شود. سنگ این ماساژور دستی از سنگ یشم بوده و علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، بسیار محکم نیز می‌باشد.

ماساژور مدل گوی یخی

ماساژور دستی گوی یخی یکی از ماساژورهای حرکتی بوده و برای استفاده در تمام نقاط بدن مناسب است. این ماساژور به ریتم اتقباض و انبساط رگ‌های خونی کمک کرده و خون رسانی به پوست را بهبود می‌بخشد. این ماساژور باعث سرعت بخشیدن و حذف مواد سمی و مضر از پوست می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این ماساژور می‌توان به کمک به نرمی پوست، بهبود سیاهی و یا گودی زیر چشم، کاهش دمای پوست و کمک به بهبود سردرد، تب و آسیب‌های پوستی اشاره کرد.

ماساژور دستی گوی یخی باعث کاهش استرس‌های پوستی شده و در روند درمانی به تدریج باعث کاهش چین پیشانی، چین و چروک اطراف چشم و خط لبخند می‌شود. برای استفاده از گوی یخی در تابستان، باید مقدار کمی آب در ظرفی ریخته، گوی را درون آن قرار داده و به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال (نه فریزر) نگه‌‌داری کنید. در فصول سرد سال مثل زمستان، فقط کافیست ۱۰ دقیقه آن را در یخچال نگه‌داری کنید. اگر به دنبال بهبود و اصلاح پوستتان هستید، ما به شما خرید این ماساژور را پیشنهاد می‌دهیم.

ماساژور صورت و گردن باستنیک مدل BM100

مدل BM100 از ماساژور دستی صورت و گردن باستنیک، از جمله پرفروش‌ترین و برترین مارک‌های ماساژورهای دستی موجود در بازار به حساب می‌آید. اندازه این ماساژور بسیار کوچک و جمع و جور بوده و به خاطر حمل آسان، به راحتی می‌توانید آن را هر جایی که می‌خواهید ببرید. این ماساژور گردش خون زیر پوست و همچنین میزان اکسیژن رسانی به پوست را افزایش داده و به زیبایی پوست کمک بسیاری می‌کند. ماساژور باستنیک با افزایش میزان کلاژن در پوست مانع از ایجاد چین و چروک و یا افتادگی در پوست صورت می‌شود.

علاوه بر این‌ها، این ماساژور حرفه‌ای، باعث سفت شدن پوست صورت و افزایش حالت ارتجاعی پوست می‌شود. این ماساژور با استفاده از تکنولوژی یون منفی، سموم مضر و چربی‌های اضافی زیر پوست را از بین برده و در نتیجه باعث از بین بردن و یا کاهش چربی‌های اضافی زیر پوست می‌شود. ماساژور حرفه‌ای باستنیک باعث تقویت عضلات صورت و گردن شده و گودی و یا تیرگی‌های زیر چشم را بهبود می‌بخشد. از دیگر امکانات این ماساژور دستی می‌توان به از بین بردن اسکار، کاهش تنش‌های صورت، حفاظت در برابر رادیکال‌های آزاد و در نهایت جذب بهتر  محصولات آرایشی و زیبایی اشاره کرد.

ماساژور صورت و بدن تاچ بیوتی مدل TB1613A

ماساژور و یا غلتک صورت و بدن تاچ بیوتی مدل TB1613A یکی از محصولات با کیفیت از شرکت TOUCH BEAUTY است. استفاده از ماساژور دستی صورت و بدن به عنوان یک درمان هم استفاده می‌شود. چون هم باعث ریلکس کردن و آرام کردن عضلات می‌شود و هم به افزایش زیبایی پوست کمک می‌کند. این ماساژور به جریان خون وریدی کمک کرده و اکسیداسیون خون را افزایش می‌دهد. طراحی منحصر به فرد (۳D) این محصول می‌تواند تمام قسمت‌های بدن شما را ماساژ داده و با افزایش سوخت و ساز بدن، به کاهش وزن و سفت شدن پوست شما کمک کند.

ماساژور تاچ بیوتی، الاستیک پوست را بهبود بخشیده و به فعالیت و بازیابی سلول‌ها کمک می‌کند. این محصول با داشتن غلتک ۳۶۰ درجه، باعث ماساژ عمقی پوست شده و در نتیجه؛ مانع از ایجاد چین و چروک صورت می‌شود. هنگامی که شما روزی پر کار و خسته‌کننده‌ای داشتید، استفاده از این ماساژور دستی به شما در رفع خستگی صورت و دیگر عضلات بدن کمک می‌کند. برای خرید این ماساژور با کیفیت و ارزان به دیجی کالا مراجعه کنید.

منبع : انجمن ملی ماساژ

دکمه بازگشت به بالا